התיק המבריק - תכשיטים ואקססוריז - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

התיק המבריק

תיק איפור מושלם

תכשיטים ואקססוריז

יש דבר אחד שאנחנו רוצות יותר מחתן: תיק איפור שווה, כזה שיגרום לכל חברותינו להוריק מקנאה ולבעלנו לתהות: האם התחתנתי עם שגית מפרדס חנה, או עם דוגמנית מהקמפיין של דולצ'ה וגבאנה? עם המוצרים הבאים תוכלו להגשים את הפנטזיה

שפתי ברבי
את אומנם כבר תפוסה, אך אין סיבה לזנוח את ההרגל הישן והמוכר של מריחת ליפ גלוס על השפתיים כדי שינצנצו למרחקים ויוכיחו לכולם שאת אמנם אשת איש, אך עדיין עם סקס אפיל של אנג'לינה ג'ולי. הג'וסי טיובס של לנקום, אולי הליפ גלוסים הכי מוכרים בשוק הקוסמטיקה (שהובילו ללא מעט חיקויים לא מוצלחים) ממשיכים להוכיח שבשביל שפתי לוליטה אנחנו מוכנות לפתוח את הארנק. השדרוג החדש של הג'וסי טיובס מגיע בגרסאות מיני שיכנסו לכל תיק איפור או ארנק, כולם משלבים קוקטייל צמחים בשישה גוונים וניחוחות ובמרקם קליל שיאפשר לכן גם לפטפט, מבלי להסתכן בשפתיים דביקות מדי. טעם מומלץ וחצוף במיוחד: סיגליות ליצ'י. יאמי!

Juicy Tubes Awakening Of Love by  lancome

100 ₪ ל-10 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם.


לעשות עיניים

למה לנפח את תיק האיפור המסכן בעשרות צלליות כשאפשר להסתפק בפלטה אחת המכילה ארבע צלליות המשלימות אחת את השנייה ויאפשרו לעונדת אותן לשלבן בכל עת, בוקר או ערב? הצלליות שבתמונה הושקו בקולקציית הסתיו של חברת M.A.C האיכותית, שמשלבת בין צבעי פסטל מתקתקים לצבעים כהים ועזים יותר, שיאפשרו לכן לשדרג לעת לילה את המראה המתוק למראה דרמטי ונועז, שירמוז לבעלכן (או לארוס התמים) שכדאי לו לכבות את משחק הכדורגל ולהוציא אתכן לבלות בעיר.

CindySherman-EyeShadowx4-AngelFlameQuad-300

221 ₪, להשיג ברשת חנויות M.A.C

 

עפעוף בובתי
כל בחורה שמכבדת את עצמה צריכה לאחוז במסקרה טובה שתעזור לה לעשות לגבר שלה עיניים (שהרי זו הדרך הקלה להשיג את מה שאנחנו רוצות).
המסקרה החדשנית מבית REVLON -  GROW LUSCIOUS PLUMPING עושה את העבודה: היא מעבה ומטפחת את הריסים עד 200 אחוז, למראה דרמטי מושלם. כל זאת באמצעות קומפלקס רכיבים המזינים, מרככים ומטפחים את הריסים, נוסחה ייחודית המחזקת ומזרזת את הצמיחה הטבעית של הריסים למראה ריסים בריאים ומברשת עם סיבים העוטפים כל ריס בנפרד ומפזרים את החומר במינון מדויק שמונע גושים מבאסים. את הפלא הזה תוכלו להשיג בשחור, חום-שחור וגרסה עמידה במים.

GrowLuscious_Plump_Brush

120 ₪, להשיג ברשתות הפארם.

 
פני חרסינהקונסילר
דמייני לעצמך סיטואציה איומה: את שנייה לפני המפגש עם משפחתו של בעלך לעתיד, וסימן היקי שובב מעטר את צווארך ומאיים להרוס את הרושם הטוב שתכננת ליצור אצל חמותך;  את שנייה לפני מסיבת הרווקות, ולפתע מגלה כי השקיות הכהות מתחת לעיניים מאיימות לחשוף את עייפותך בפני חברותייך; את בהאני מון, ורגע לפני ארוחת הערב את מגלה כי את אפך הנהדר מעטר חצ'קון אכזר; כל אלה יכולים להיפטר במחי קונסילר איכותי אחד, במיוחד כזה שארוז ביעילות ומאפשר מריחה ממוקדת וזריזה. ה- LIGHT REFLECTING CONCEALER, קונסילר עט של מותג האיפור הבינלאומיMAKE UP FACTORY , מיועד לטשטוש ולהסתרת סימני עייפות, קמטוטים, כתמים ופגמים לאורך זמן, גם לאזור הכהה שמתחת לעיניים וגם לפגמים קטנים בפנים, שמגיעים ללא כל הודעה מוקדמת. בזכות העט הקונסילר נוח וקל למריחה - כל שצריך הוא ללחוץ על הלחצן בקצהו, ולקוות לטוב...

189 ₪, להשיג ברשת המשביר לצרכן

 
























סמוקה ורומנטית

מי שמחפשת לתבל את תיק המקיאז' בקצת שיק פריזאי תתאהב מיד בחברת האיפור הפריזאית  BOURJOIS PARIS, שבמסגרת מראה האיפור לסילבסטר הקרוב השיקה סומק שיגרום לך להרגיש כמו מדמואזל על השטיח האדום. הסומק בגוון הורדרד Rose Coup De Foudre העשיר בפודרה מינרלית, הינו אחד ממוצרי הסמל של החברה, שכן מדובר באחד המוצרים הראשונים שיוצר על ידי החברה בטכנולוגיית אפייה (כן, שמעתן נכון) – במסגרתה מייבשים ואופים תערובת של מים ואבקות מינרליות על יריעת עור ליצירת אותה כיפה קטנה וורדרדה, שמתלבשת על הלחיים ויוצרת מראה רומנטי וחי. לא לאכילה, בנות.

בורז'ואה_סומק בלאש

110 ₪, להשיג ברשתות הפארם

 
ציפורניים של אייקוןopi
ואיך אפשר לקרוא לתיק איפור "אידיאלי" בלי איזה לק שיקי, שישדרג את הופעתך ויאפשר לך להסתיר את הלכלוך מתחת לציפורניים (כי כאלה אנחנו, שוטפות כלים). חברת OPI, הידועה בשיתופי הפעולה הנועזים שלה, השיקה קולקציית לקים עם אפקט הולוגרמי בשיתוף כוכבת הראפ הצבעונית ניקי מינאז'. הקולקצייה כוללת שישה לקים צבעוניים לבחורות נועזות שלא מפחדות לוותר על הפרנץ' מניקור לטובת צהוב זרחני, טורקיז, נצנצים מטאלים או סגול עמוק, שמסתמן כלהיט החורף הנוכחי. תיזהרי לא לשרוט.

59 ₪ ליחידה, הקולקציה צפויה להגיע לישראל בתחילת 2012.

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים