חורף מצולם - צילום אירועים - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חורף מצולם

צילומים מקדימים ביום חורפי

צילום אירועים
נמרוד גליקמןהחורף הישראלי מתאפיין בעיקר בחוסר עקביות, אי אפשר לתכנן שום דבר מראש. גם אם בניתם על יום חורף שטוף שמש, בדקתם עם המרכז המטארולוגי ועם דני רופ אישית - אין שום ערובה לכך שביום החתונה לא ירד גשם וקור אימים ימנע מכם להוציא את האף ולעמוד יפה בחוץ לצילומים

בצילומי חורף יש שתי בעיות עיקריות הקשורות זו בזו: האור והשעה. השמש שוקעת מוקדם יחסית (בסביבות 5 ולפעמים גם קודם) והחתונות מתחילות מוקדם יחסית (בסביבות 7). כך שכל ההכנות צריכות להתבצע מוקדם יותר ואם רוצים להצטלם בחוץ צריך לקחת את זמן שקיעת השמש בחשבון.

האור החורפי שונה מאוד מהאור בימי הקיץ - הכל מקבל גוון אפרורי-כחלכל. יש צורך בתוספות וחיזוקים לתאורה הטבעית:

הצלם עמוס כשדן טוען שהסוד הוא תאורה נכונה שתיצור מראה שמזכיר צילומי אופנה ממגזינים. כדי להשיג זאת אין די במבזק אחד על המצלמה אלא במערכת מורכבת יותר של לפחות מבזק אחד נוסף שעומד על חצובה נפרדת ונותן אור מרוכך ונעים , בלי צללים קשים. צלמים מקצועיים יחזיקו ברשותם ציוד כזה שהוא נייד וקל להובלה והתקנה בשטח.

יחד עם זאת החורף הישראלי ההפכפך הוא הזדמנות חד-פעמית למצוא מקומות חדשים ומקוריים לצילומים שלפני החתונה:

בשבועיים-שלושה לפני החתונה כדאי לקנות כמה עיתוני נשים (לאישה, את וכדומה) ולעבור על הפקות האופנה של העונה. בהרבה מאוד מקרים תוכלו למצוא שם רעיונות מעניינים. שבו ותחשבו ביחד על מקומות שאתם אוהבים, שלא יהיה קשה להגיע אליהם (קחו בחשבון שיום גשם = יום פקקים) ושיש בהם קצת יותר מסתם קורת-גג. הנה כמה רעיונות פרקטיים:
  • בתי קפה: הם מעוצבים ויפים, מלאי אוירה, ובעיקר מצויים בשפע. בנוסף, בשעות אחר-הצהריים המוקדמות (השעה שבד''כ זוגות מגיעים להצטלם) בתי הקפה די ריקים, ועם תיאום מראש ישמחו לשתף אתכם פעולה.
  • בית מלון: הלובי יכול לשמש כמו בסעיף הקודם והם תמיד פחות עמוסים. אם לזוג יש חדר במלון ניתן ליצור צילום יותר אינטימי בתוך החדר או במסדרונות. תתפלאו לדעת עד כמה מיטה זוגית גדולה או כורסה יפה יכולות להוות רקע מושלם לצילומים זוגיים. גם כשלבושים בקפידה.
  • סטודיו: נכון שזה ''פסה'' אבל אפשר לנסות ולהחיות את צילומי הסטודיו הישנים (והטובים?). תביאו חפצים, תעשו פוזות לא-רגילות, רקעים מיוחדים, תרקדו - בקיצור תעשו משהו אחר.
  • מקומות עם נוף חורפי: מסעדה בנמל, כזאת שאפשר לראות בה את הים האפור של החורף. מקומות עם חלונות גדולים לגשם,
צילומים: נמרוד גליקמן

כתבות נוספות שיעניינו אותך

יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)