צילום, חתונה ומה שביניהם... - צילום אירועים - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

צילום, חתונה ומה שביניהם...

אלו רגעים אסור למצלמה לפספס בחתונה

צילום אירועים

יום החתונה הגיע, היום לו ייחלתם שנים רבות.... ולצילום משמעות מרבית. מעבר לשמלה, טבעת, צילומי משפחה ועוד צילומים המתבקשים כמובן באותו היום. חשוב כי הצילומים ישקפו משהו אישי, משהו מכם. 

זה יכול לבוא לידי ביטוי במקום בו תבחרו להתארגן לחתונה: הדירה השכורה בה אתם גרים, בית ההורים, הבית בו גדלתם, וכדומה. לצילומים המוקדמים, כדאי שתבחרו מקום שיהיה בעל משמעות עבורכם: אם זה המקום בו נפגשתם, מקום בו אתם אוהבים לבלות בשעות הפנאי, אזור המגורים ואפילו החצר בה אתם מסתובבים עם הכלב... פשוט זיכרון מצולם.

הכנות: זהו אחד הרגעים המקסימים ביום הכלולות, הרגע שלפני, הפעם הראשונה ש......, ההתרגשות, החיוך, הדמעה, ליטוף של אמא, חיבוק של חבר, שמלה לבנה....
זהו רגע לפני האיחוד השמימי, וההתרגשות בו רבה, לכן חשוב לתעד את אותן רגשות ורגעים קסומים אלו. 
רעיונות לצילומים: שמלת הכלה תלויה על ארון או פרוסה על מיטה או מונחת בעדינות על כיסא. הספר מטפל בכלה ומעצב את תסרוקתה (ובכלל ההכנות) איפור הכלה. החתן והכלה מתלבשים , כל אחד בנפרד. צילום בגודל מלא של הכלה , בסיום ההכנות, אל מול מראה. צילומי הכלה והחתן עם הוריה והורי החתן. תמונת נשים: הכלה עם אמה, אם החתן, אחיות ואחיות החתן. תמונת גברים: החתן רגע לפני סיום ההכנות עם אביו או חברו הטוב. החתן מוכן ליציאה. הכלה מוכנה ליציאה. רכב החתונה. החתן והכלה על רקע או בתוך הרכב. 

קבלת הפנים: זהו הזמן למפגש משפחתי מקסים, חברים ותיקים ומפגשים בעלי משמעות. זו הזדמנות לתעד  הבעות פנים, זמן טוב לפרוטרטים, צילום קבוצות ואנשים, חיוכים, הרמות כוסית וכו'. כמובן שלא נשכח את המקום בו התחתנתם, צילומי אוירה הכוללים את המקום והאנשים, פוקוסים על עיצובים מעניינים או הגשות מיוחדות של אוכל.
רעיונות לצילומים: אתר קבלת הפנים לפני בוא האורחים. אתר קבלת הפנים במהלך הגעת האורחים. פרטי קבלת הפנים: כרטיסיות, המזון, שולחנות ערוכים, שולחן הזוג (אם קיים). החתן ןהכלה יחדיו בתמונות אינטימיות (סידורים אחרונים, התלחששויות). החתן והכלה, כל אחד ומשפחתו. החתן והכלה יחד עם שתי המשפחות. 

חופה: לפני החופה: החתן חותם על הכתובה. החופה עצמה (ריקה, מוארת ומוכנה לטקס). האורחים נוהרים אל עבר החופה. החתן והכלה בנפרד, בדרכם אל החופה, בלווית הוריהם. שושבינים או ילדים בסביבת החופה. תמונות אינטימיות של החתן והכלה מתחת לחופה. תמונות חופשיות של הקהל במהלך החופה. תמונת האצבע המפורסמת (הכלה מושיטה את אצבעה לטבעת). פניהם של החתן והכלה במהלך רגעי ההתרגשות. הנשיקה, שבירת הכוס ושאר רגעים דרמטיים. האיחוד, מבטים! פרוטרטים של בני המשפחה, תגובות מהקהל, תמונה כוללת חופה וקהל. החתן והכלה פוסעים אל עבר הקהל. 

האירוע: הרמת כוסית. הזוג במהלך ריקוד הפתיחה, ריקוד הסלאו ושאר ריקודים פרועים. הורי הזוג רוקדים. החתן רוקד עם אימו והכלה עם אביה. סבים וסבתות (אורחים מבוגרים) רוקדים. רחבת הריקודים לאורך הערב. החתן והכלה עוזבים את המקום.

הצלחת הצילומים תלוייה ביכולתו של הצלם לצלם ספונטני, באופן לא מורגש, על מנת להקפיא את אותו רגע מרגש.  במהלך האירוע חשוב שהצלם יהיה בעל רגישות, לתעד את הרגעים הקטנים המייחדים אתכם, לזרום איתכם כמה שאפשר ודווקא לחשוב "מחוץ לקופסא" של  צילום החתונה המסורתי.
רק כך תוכלו להעביר את אותו יום קסום באופן רגיש, מקצועי ומיוחד לכם וכמובן לייצר מזכרת מופלאה לדורות הבאים.


המידע באדיבות הצלמת אפרת ציון


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)