ציפורניים שלופות - איפור, שיער ולייף סטייל - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

ציפורניים שלופות

כיצד תגיעי לחתונה עם ציפורניים מטופחות

איפור, שיער ולייף סטייל

איזו כלה לא הייתה רוצה ציפורניים מושלמות לערב החתונה? כשצריך ללחוץ מאות ידיים, להושיט אצבע מתחת חופה ואחר כך גם להראות לכולם את הטבעת - כדאי לעשות זאת ביד בוטחת ויפה.

כדי להגיע לערב הגדול עם ציפורניים לתפארת, התחילי לטפל בהן מבעוד מועד, רצוי מספר שבועות לפני החתונה. בין אם את מסדרת את ציפורנייך בעצמך או הולכת למניקוריסטית, מומלץ לעשות זאת פעם בשבוע בעקביות.
ישנן כמה פעולות פשוטות שכל אחת יכולה לבצע בעצמה:
1. מרחי מחזק ציפורניים שלוש פעמים בשבוע, או לפני כל מריחה של לק צבעוני.
2. אם את שייכת למשפחת המכרסמים (כלומר כוססת ציפורניים), זה הזמן לנסות להיגמל! אם המצב ממש חמור, זה הזמן לקבל קצת עזרה מבחוץ, ועל כך בהמשך.
3. הגני על ציפורנייך מפני חומרים כימיים ושאר מזיקים, בעיקר בכל מה שנוגע לרחצת כלים ומטלות הבית. אם את חייבת לקרצף, השתמשי בכפפות!
4. פנקי את הידיים בטבילה שבועית בתוך קערה או גיגית המכילה מים חמים ושמנים מרגיעים.
5. עסי את ידייך בכמות נדיבה של קרם לחות, בעיקר לפני השינה. הדבר ימנע סדקים ויובש. קיימים בשוק גם קרמים מיוחדים לעור שסביב הציפורניים.
6. מומלץ לשתות תערובת של מיץ תפוזים וג'לטין פעם בשבוע, (זה לא כל-כך מגעיל כמו שזה נשמע) בכדי לחזק את הציפורניים. כדאי להתחיל כחודש לפני החתונה .
8. חשוב בזמן המדידה האחרונה לבדוק את התאמת הציפורניים שבחרת לשמלה, ממש כמו שמנסים איפור ותסרוקת. אם את באמת פרפקציוניסטית, מומלץ לראות אם צבע הלק מתאים ומשתלב עם צבע זר הכלה שלך.  לא לשכוח כמובן, התאמה לצבע הטבעת ולסגנונה.

מי שציפורניה הטבעיות לא נשמעות לה, יכולה להיעזר באחת מהשיטות החלופיות.
הדבקת ציפורניים - זו השיטה הרצויה פחות. המון כלות טוענות שאינן רוצות להשתעבד לנושא בניית הציפורניים והן מעדיפות לעשות הדבקה חד פעמית. אולם, תהליך ההדבקה החד פעמי דומה מאוד לתהליך הבניה, כמעט כל השלבים שלכאורה גורמים נזק לציפורניים קיימים בשתי השיטות, והם: שיוף חלקה העליון של הציפורן לפני הדבקת הציפורן המלאכותית. זהו למעשה רוב הנזק שנגרם וברוב המקרים הוא זמני. לאחר מכן מתבצעות מריחת דבק, הדבקת ציפורן מלאכותית ומריחת לק. ברגע שהציפורן צומחת שוב, מושלמות השכבות החסרות. אבל, ציפורן מודבקת נראית כמו... ציפורן מודבקת. אז מה האפשרויות האחרות?
בנייה באקריל - שיוף הציפורן הטבעית, מריחת דבק, הדבקת ציפורן מלאכותית, מריחת שכבת ג'ל אקרילי, שיוף הג'ל עד להטמעת הציפורן המלאכותית, מריחת לק. ניתן למצוא דמיון רב בין השיטות, אך הבניה מחזיקה מעמד עד למילוי החלל שנוצר בין הציפורן הטבעית לבין הבניה. את החלל הזה ממלאים ומשייפים. ניתן לבצע את הבניה של ג'ל האקריל מראש ולהחליט אחרי שלושה שבועות שאינך ממשיכה בשיטה זו וחוזרת למצב הרגיל. לפחות ביום החתונה הציפורניים תיראנה טבעיות ולא מודבקות.
tipbox

מבחינת הסטייל, פרנץ' מניקור מוביל בראש, אחריו לקים מנצנצים בצבעים שונים, החל מסגול לילך, דרך תכלת וכלה בזהב, וכמובן, כל קישוטי הציפורניים העדינים.

ועוד משהו על רגל אחת (ובעצם על שתיים): כף רגל יפה ומטופחת הכרחית לכלה המתכוונת לנעול סנדלים. טיפול יסודי בכפות הרגליים לפני אירוע המצריך עמידה ממושכת ולא תמיד בנעליים נוחות הוא הכרח ולא פינוק. כפות הרגליים נושאות בכל כובד משקל הגוף ומקרינות יותר מכל על ההרגשה הכללית. הטיפוח כולל את הציפורניים המבצבצות שיתאימו, ואת זה את כבר יודעת, לכל יתר הפרטים שצוינו לעיל.

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר