10...9...8...7.... חתונת סילבסטר נוצצת בצל הסגר - בואכה 2021 - הפקת אירוע - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

10...9...8...7.... חתונת סילבסטר נוצצת בצל הסגר - בואכה 2021

סיכומי שנת 2020 לא פוסחים על צמדים, שדווקא בזכות הסגר הידקו את הקשר. מומחי זאפ מתחתנים אספו רעיונות מדליקים לחגיגת חתונה אינטימית ונוצצת במיוחד, החל מבחירת מקום האירוע, החגיגה עצמה והרכבת התפריט- בחתונה לסילבסטר הקרוב ובכלל

הפקת אירוע

איפה חוגגים חתונת סילבסטר?

הנחיות הסגר מתירות התקהלות של עד עשרה אנשים במקום סגור ועד 20 אנשים במקום פתוח- שהם בני המשפחה מקרבה ראשונה ושניה. אומנם מדובר על מספר מצומצם יחסית של אורחים, אך אין זה מונע להפוך את מסיבת הסילבסטר שלכם לזוהרת, מנצנצת ומשמחת במיוחד. מועדוני לילה ומסעדות יהוו מיקום מושלם לחתונה אינטימית, וזאת מכיוון שמדובר על מקומות מוכנים לאירוח עם מערכות תאורה, הגברה, מטבח ורחבת ריקודים- כן כן- קראתם היטב את הסילבסטר הזה תרקדו לאורך כל הלילה- בחתונה שלכם.

כיצד להפוך אירוע אינטימי וקטן לאירוע נוצץ ומשמח ?

כל יום הוא סיבה טובה לשמח ולזהור אך בחתונת הסילבסטר המנצנצים יככבו בגדול- הסתכלו על חתונת הסילבסטר שלכם כמסיבת סוף שנה נוצצת והצטיידו במנצנצים מסוגים שונים: קונפטי, שרשראות קישוט, מפות מנצנצות ואפילו נעלי ריקוד- או באווירת הסגר- נעלי התעמלות מצופות בנצנצים, שיקפיצו את האווירה ברחבה. עם נצנצים וקישוטים נוצצים וכדור דיסקו גדול- גם המקום הפשוט ביותר יהפוך למתחם סילבסטר זוהר ומשמח.

 

כיצד מתלבשים למסיבת הסילבסטר?

ישראל נעדרת קוד לבוש רשמי ובכל זאת כשמוזמנים למסיבת סילבסטר- כולם מגיעים עם בגדים נוצצים, נצלו את חוכמת ההמונים הזאת ואת העובדה, שהאורחים שלכם לא בילו באירוע כבר כמה חודשים טובים- בקשו מהם להוציא את שמלות הלורקס המנצנצות וציידו אותם בפפיונים מצופים פיאטיים זוהרים. תנו להם את הרגשת ה"גלאם" ואת ההזדמנות לשמוח יחד אתכם ולחגוג את האהבה והחיים גם אם בחוץ יש מגפה וחששות. הערב הזה הוא הערב שלכם- ערב המתנהל ביקום נפרד ומאפשר להתחבר לשמחה, אהבה וחגיגת החיים.

ומה עם שמלת הכלה שלך?

נצלי את ההזדמנות, שמדובר על אירוע קטן ואינטימי, אך חבקי את האפשרות לעטוף את עצמך בזוהר וברק. ותרי על השובל הארוך והצטיידי בשמחה באורך הנכון לך- זה הזמן להפעיל את הדמיון ולבחור שמלה, חצאית ו"טופ", שאולי במונחי חתונה "רגילה" היו נחשבים לשבירת מוסכמה אך במונחי חתונת סילבסטר בימי הקורונה- הפכו לאפשרות קוסמת במיוחד. בגד גוף לבן עם חצאית טול באורך מיני משובצים באבני סברובסקי, שמלת כלה בגזרת בת הים, שמלת בוהו שיק בגזרה רחוקה מהגוף עם וסט מנצנץ, שמלת מידי בסיומת פרנזים, שמלה בגזרת חולצה מבד משי ובאורך מקסי עם צווארון מחמיא ואפילו מחוך כלה קלאסי עם מכנס מחויט. בחתונה קטנה, שנוצרת בתקופה חד פעמית- הרשי לעצמך להיות כלה שונה, שבחירותיה מקרבות אותה אל מהותה.

10...9...8...7.... חתונת סילבסטר נוצצת בצל הסגר - בואכה 2021, הפקת אירוע, 1

איך להתאים את חליפת החתן שלו?

ובכן, בחרתם להתחתן בסילבסטר והמעמד מחייב. תני לו לזהור בקצוות, בחפתים שעל הז'קט, בעניבה, בחגורה, בגרביים ובנעליים- כל אלו ישתלבו באווירת הדיסקו הבורקת, שארגנתם או שצוות מקצועי ארגן עבורכם באופן מושלם. ואם חושבים על כך כמה הזדמנויות נקרות בדרככם לשנות, להעז, לשבור מוסכמה ולהתלבש באופן שונה, שלא עונה על המוסכמה של חתונה רגילה. נצלו את הנסיבות והפתיעו את האורחים שלכם במראה נוצץ במיוחד.

ומה לגבי התפריט?

התפריט במסיבת הסילבסטר הפרטית שלכם משובח ביותר וקולע לטעמם של האורחים, שאותם אתם מכירים היטב. התחילו עם מנות פתיחה קלילות, סלטים, מזטים, ארוחת "טעימות", המשיכו במנות משובחות ועשירות, סטייק אנטרקוט או רוסטביף בתיבול אוריינטלי על מצע של אורז לבן ומבושם בקרם קוקוס, מנות טבעיות מהמטבח המזרחי, כופתאות, אטריות ולביבות קלילות ולסיום קינוחים על טהרת השוקולד והפירות, שישאירו את האורחים שלכם ערניים לאורך שעות. אם בחרתם לשדר את המסיבה לחברים דרך אפליקציית זום תוכלו להפתיע אותם עם משלוח מתוק לבית- כזה שישיר אותם ערים לשעות רבות- כי אחרי הכל, יתכן והם היחידים, שימשיכו לרקוד אתכם כל הלילה (גם אם מרחוק).

10...9...8...7.... חתונת סילבסטר נוצצת בצל הסגר - בואכה 2021, הפקת אירוע, 2

עריכת השולחן וקישוטים

בחרו קונספט לאירוע: שחור וזהב, כסוף וסגול, נורות לד, המקשטות ענפים, תקרה מוארת מעל כל שולחן, שמעל כל צלחת ממתינה מסכת בד מנצנצת, לבבות שוקולד ושרשרת נייר או פלסטיק מנצנצת, הצטיידו בכובעי צילינדר מוזהבים, קשתות כסופות או מוזהבות ושאר מרשרשים- זוהי לא רק חתונה סטנדרטית אל מסיבת סילבסטר אל תוך הלילה וראוי לחגוג אותה היטב.

10...9...8...7.... חתונת סילבסטר נוצצת בצל הסגר - בואכה 2021, הפקת אירוע, 3

מוזיקה לחתונת הסילבסטר

חתונה סילבסטר בסגר מאפשרת לכם להרחיב את המנעד המוזיקלי ולשבור מוסכמות, צרו לכם קונספט והיצמדו אליו, דיסקו מקפיץ של שנות ה-70, פאנק מדליק משנות ה-80, פופ מתקתק משנות ה-90 והיפ הופ ואר אנד בי משנות ה-2000 הסתחררו עם הקצב, היכנסו ל"גרוב" ותנו לרגליים להוביל אתכם. תוכלו לבחור מראש את השירים שיושמעו במסיבת החתונה ואף להמשיך עם הבחירות "הפחות מקובלות" עם שיר חופה, שמתכתב עם הסגנון המוזיקלי הנבחר. 

איך מעצימים את הספירה לאחור?

בחתונות סילבסטר נהוג לכנס את הרווקים שבחבורה ביחד בתקווה, שלפחות חלקם יהפכו לזוגות בעקבות המפגש, אבל כשהחתונה נערכת בסילבסטר הקורונה, שככל הנראה, נכון לעכשיו יהיה הסילבסטר היחיד תחת הגבלות התנועה המחמירות, הדרך היחידה שלכם לקרב רווקים בודדים- היא לשדר את החתונה בווידאו דרך אפליקציית הזום. בקשו מהחברים שלכם לפנות לכם את הערב, להשתתף בשמחה מביתם ולספור לאחור את השנה, שכולם רוצים שכבר תסתיים ותפנה דרכה לשנה אחרת, מלאת תקווה, אהבה ושמחה- לא רק בזום ובטח שלא בסגר. 


הספקים שלנו


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר