טאץ' של פורים לכלות שלא מפחדות לאתגר את הסטייל - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

טאץ' של פורים לכלות שלא מפחדות לאתגר את הסטייל

מי אמר שחייבים להתחפש דווקא בפורים? כלות, כך תשדרגו את הלוק שלכן ברוח החג

תכשיטים ואקססוריז

החג הכי שמח מתקרב בצעדי ענק, וזו הזדמנות מצוינת לקבל קצת השראה מכלות שבחרו לשלב את הצבעים, האביזרים וכל מה שקשור לווייב של חג הפורים בלוק הכלתי שלהן. בזמן שכלות רבות הולכות על הלוק הנסיכותי-קלאסי או בוחרות בבוהו שיק הטרנדי, הן דווקא הוסיפו טאץ' מעניין למראה שלהן ואתגרו את מה שרובנו תופסים כלוק טיפוסי של כלה.

אז איך הן עשו את זה? עם הרבה תעוזה, ועל זה נוריד בפניהן את הכובע, וגם עם לא מעט יצירתיות וחשיבה מקורית. נכון, הן עדיין כלות ורובן לבשו שמלה בגווני הלבן-שמנת-פודרה (תכף נגיע גם אל אלו שלא), אבל את האופי המיוחד של המראה שלהן השיגו באמצעות אקססוריז שיקיים, צבע במקומות לא צפויים ועוד.

נשמע מעניין? אז בואו נתחיל:

לא רק שמלה לבנה

תשכחו כל מה שחשבתן על שמלות כלה "קונבנציונליות". יש כלות שהולכות לא על לבן, לא על שמנת-פודרה ושאר הגוונים מהמשפחה אלא על משהו אחר לגמרי, נועז הרבה יותר. קבלו את השמלות שמצד אחד ברור שהן שמלת כלה, ומהצד השני – כל כך לא, וזה בדיוק מה שכל כך יפה בהן.

יש מי שהולכות על הפוך-על-הפוך ובוחרות בצבע שהכי לא צפוי מכלה ללבוש ביום חתונתה – שחור, אבל תראו בעצמכן כמה שזה שיקי.

איפור לא קונבציונלי

בזמן שרוב הכלות ילכו על איפור טבעי בגווני ניוד או משהו קלאסי בצבעים כהים יותר, יש מי שחשוב להן לצאת מהשבלונה הרגילה והצפויה ולהופיע לאירוע באיפור כהה, שלא לומר קודר. כלות חורף, ככל הנראה, יותר יתחברו אל הלוק המסתורי הזה, והוא בהחלט דורש מידה מסוימת של אומץ.

 

כובע

הסגנון הבוהמייני עושה לכן את זה? כך תשדרגו את הלוק עם כובע רחב שוליים שייתן את התחושה שבדיוק הגעתן מפסטיבל - הישר לחתונה. אם אתן מתחברות דווקא לכיוון קלאסי יותר, בוודאי תאהבו כובעים בסגנון בית המלוכה הבריטי עם נגיעה וינטג'ית מהממת.

כפפות

אם אנחנו כבר במחוזות הווינטג', תראו איך כפפות משדרגות את ההופעה ומחזירות אותנו אחורה אל שנות ה-20 של המאה הקודמת. כמובן שאפשר לקחת את זה גם לכיוון הקלאסי סטייל נסיכות דיסני, ומי שכבר השכילה לעשות זאת הייתה עדן בן זקן בחתונה שלה בשנה שעברה.

 

הד פיס פרחוני

כלות רבות מקשטות את שיערן בהד פיס עשוי פרחים, אבל לא כולן לוקחות את זה צעד אחד קדימה, ולגמרי אפשר. זר גדול וצבעוני לראש יעניק לכן נוכחות סופר ייחודית וסידור נכון של השיער ישלים את המראה וישדרג אותו כמה רמות למעלה.

 

כן כן - לגמרי מסכה! 

בין אם תשתמשו בה רק בצילומים במהלך היום כאקססורי שמוסיף עומק והומור לתמונה ובין אם כשמתחילה המסיבה על הרחבה - מה שבטוח, כלה עם מסכה זה לגמרי שיק והיא יוצרת מראה אצילי ונשי. אפשר לבחור אופציה סולידית שמסתירה את עיניים ואפשר ללכת על כל הקופה עם נוצות ונוצצים שייתנו הרבה גלאם, זה כבר תלוי כמה אתן אמיצות. עם זאת, אנחנו חייבים רק לשים את זה כאן - זהירות על האיפור!

 

אז איפה אתן ממקמות את עצמכן בסקאלה של אחד ועד כלה פורימית בכל הכוח? לא משנה איזה כלות אתן הולכות להיות, הנה ההוכחה שלא רק בפורים אפשר להתחפש וללבוש מראה מיוחד. אם עושים את זה נכון - זאת יכולה להיות הופעה בלתי נשכחת ומלאה בסטייל.

 

 

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע