הכל במקום אחד: כנס החתונות Wedding Land 2020 יוצא לדרך - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הכל במקום אחד: כנס החתונות Wedding Land 2020 יוצא לדרך

מארגנים חתונה ולא יודעים מאיפה להתחיל? מפיקת החתונות אוריאן פילו, הרימה כנס שיאפשר לכם לסגור את כל הספקים לאירוע על המקום, לארגן את חתונת חלומותיכם - בצ'יק צ'ק ואולי אפילו לזכות בפרס שווה

הפקת אירוע

דמיינו אולם עצום שבתוכו מחכים לכם מעל ל-30 הספקים האיכותיים ביותר בענף האירועים, תצוגת אופנה, הופעות ואטרקציות שוות שיהפכו את ארגון החתונה לאחת החוויות הכי בלתי נשכחות שתחוו כזוג. ועכשיו תפסיקו לדמיין ובואו נתחיל לתכנן: כנס החתונות Wedding-Land 2020 מבית OR הפקה וניהול אירועים - ייערך באולם האירועים VENETIAN בפתח תקווה ב-12.1.2020 והוא ייראה בדיוק כפי שתיארנו פה לעיל: חוויה זוגית מרגשת, שתאפשר לכם לסגור את כל הפרטים הכי חשובים לחתונה שלכם - ביום אחד ובמקום אחד. 

הכל במקום אחד: כנס החתונות Wedding Land 2020 יוצא לדרך, הפקת אירוע, 1

לא רק שתוכלו לפגוש בכנס ספקים נבחרים, אלא גם ליהנות מתוכנית אמנותית שתכלול תצוגת אופנה של שמלות כלה, הופעה של הסטנדאפיסט ועורך טקסי החתונה - טל סולומון (אותו אתם מכירים מתכניות הטלוויזיה "מחוץ לחוק" ו-"קומדי בר"), הופעה של הזמרת מעיין שקד וגולת הכותרת: הגרלה נושאת פרסים בשווי עשרות אלפי שקלים.

הכל במקום אחד: כנס החתונות Wedding Land 2020 יוצא לדרך, הפקת אירוע, 2

בין המשתתפים יוגרלו שמלת כלה, אטרקציות לאירוע, ניהול אירוע, איפור כלה ועוד, כשהפרס הראשון הוא - תחזיקו חזק - טיסה זוגית לחו''ל הכוללת מלון, רכב שכור וצילומי זוגיות, בליווי פמלייה מהחלומות: צלם, מאפרת ומסרקת. אז איך משריינים מקום? מתחילים מלהירשם בלינק הזה. במהלך חג החנוכה (כלומר - עכשיו) כרטיס יחיד יעלה לכם 8 ש"ח במקום 30 ש"ח - וכל כרטיס מכניס אתכם אוטומטית להגרלה. לכו תדעו, אולי תרוויחו נס חנוכה שווה במיוחד. 

הכל במקום אחד: כנס החתונות Wedding Land 2020 יוצא לדרך, הפקת אירוע, 3

הכל במקום אחד: כנס החתונות Wedding Land 2020 יוצא לדרך, הפקת אירוע, 4

הפקה של אהבה

מי שעומדת מאחורי הכנס המרשים הזה היא אוריאן פילו, מפיקה, מלווה ומנהלת אירועים ותיקה. היא בדרך כל אמנם מפיקה אירועים פרטיים אבל הפעם, החליטה להשיל את הכפפה ולארגן את הכנס שיהפוך את ארגון החתונה לפשוט וחוויתי יותר עבור מאות זוגות. פילו מעידה על עצמה שהמטרה שלה היא להעניק לזוגות שלה הכוונה מלאה לא רק במהלך ההכנות ליום הגדול, אלא גם ביום האירוע עצמו. 

הכל במקום אחד: כנס החתונות Wedding Land 2020 יוצא לדרך, הפקת אירוע, 5

"אני מפיקה, מלווה ומנהלת אירועים מתוך אהבה ודאגה מלאה ל100% מהאינטרסים של הזוגות שלי", היא אומרת. "אני שם כדי להיות העיניים, האוזניים והפה שלכם, בזמן שאתם נהנים מהרגע המיוחד שלכם. התפקיד שלי כמפיקה ומנהלת אירועים הוא לדאוג לכם החתן והכלה מהרגע הראשון ועד לסיום האירוע, לחשוב על הפרטים הקטנים, לדאוג לשקט הנפשי לחיוך ולשמחה שלכם ושל בני המשפחה".

הכל במקום אחד: כנס החתונות Wedding Land 2020 יוצא לדרך, הפקת אירוע, 6


כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן