טבעי ונקי: הלוקים המושלמים לכלות קיץ 2019 - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

טבעי ונקי: הלוקים המושלמים לכלות קיץ 2019

שיער גלי, טבעי ונקי: מעצב השיער דקל בן ציון מסביר מה הם הלוקים הטרנדיים לכלות של קיץ 2019 ומשתף אותנו בטיפים שכל כלה חייבת לדעת

איפור, שיער ולייף סטייל

טבעי ונקי (צילום: באדיבות דקל בן ציון)

מעצב השיער, דקל בן ציון, מי שעבודותיו כיכבו על שערי המגזינים הנחשבים בעולם ומי שעומד מאחורי הטרנד הכה מושלם – מראה שיער גלי מוברש, ממשיך לפתח במשך שנים טרנדים וטקסטורות בשיער בעלי השראה לכלות העתידיות שבנינו.

פגשנו אותו לשיחה צפופה וקיבלנו כמה טיפים לשמירה על השיער וניסינו להבין ממנו איך הוא ממליץ להיערך ליום הגדול. ספויילר: את זקוקה למינימום שלושה חודשי עבודה. 

דקל בן ציון - פרטים נוספים

אורבניקה: חתונה אורבנית נוטפת סטייל

ניו יורק: המעצבים הישראליים כובשים את שבוע האופנה לכלות

טבעי ונקי (צילום: באדיבות דקל בן ציון)

אחת המגמות שאנחנו עדים לה בתחום הביוטי היא המעבר ממראה אלגנטי עשיר ועשוי למראה טבעי, חופשי ולא מתאמץ. לדבריו של בן ציון, טרנדים מתחלפים אבל אלבום התמונות נשאר לנצח. לכן, חשוב להתאים את השיער לאופי לאישיות ולסטיילינג.

"אני מקבל המון השראות ממראות ולוקים אופנתיים ברחבי העולם, כל לוק כזה שאני מאמץ אני משלב בו את הסגנון הייחודי שלי. הלוק האולטימטיבי הוא מאוד אינדיבידואלי ותמיד צריך לחשוב כיצד הוא יתאים למבנה הפנים".

אם את מתחתנת בקיץ בטח תשמחי לדעת שהמראה הטבעי, העדין והפשוט שכל כך מתאים לחום הישראלי ממשיך לעונה נוספת. "מבחינתי אם הלוק הוא טבעי שמחזיק מעמד לאורך כל האירוע זה המראה הכי נכון שיש", מדגיש בן ציון. "צריך לדאוג למראה הטבעי שיחזיק ויהיה עמיד להמשך כל הערב".

טבעי ונקי (צילום: באדיבות דקל בן ציון)

לא רק הטרנד הטבעי והנקי מככב - בשנים האחרונות ראינו מראה אסוף, מרושל, פזור או מסוגנן ועשיר, אבל השנה אנו עדים לחזרתו של הסגנון הספרדי - מראה שיער אסוף נמוך ומרושל שאפשר גם לפרק אותו במהלך הערב ולהיות עם שיער פזור גלי וחופשי.

כמו גם שמלות הכלה המתחלפות (שמלה שנייה הפכה להיות חובה בכל חתונה), כך גם במקרה של הלוקים. "הרבה כלות מחליפות לוקים באמצע החתונה, מחליפות לשמלה קלילה יותר ובהתאם גם מחליפות את הלוק של השיער והאיפור. לטעמי זה יוצר מראה ייחודי ומשתנה ובעל עניין", מסביר בן ציון. 

טבעי ונקי (צילום: באדיבות דקל בן ציון)

כדי להגיע למראה שיער מושלם דרושים שלושה דברים חשובים: השקעה, תכנון ומחשבה. מומלץ לשקם את השיער הרבה לפני החתונה (בין שלושה חודשים לחצי שנה) באמצעות מוצרים עדכניים ונכונים של חברות מובילות כמו: לוריאל, שוורצקופ, ולה ופול מיטשל. בנוסף, צריך להקפיד לחדש גוונים, החלקה, לעשות שימוש במוצרי טיפוח איכותיים ולהגיע לייעוץ לגבי הסגנון הרצוי בחתונה לפי מידת הצורך.

טבעי ונקי (צילום: באדיבות דקל בן ציון)

"כשאני פוגש כלה בפעם הראשונה ואנחנו בוחרים את הסגנון של הלוק שהולך להיות לה באירוע אני תמיד מסתכל על מבנה הפנים ומתאים אותו לשיער, מבחינתי זה תמיד הולך ביחד", מסביר בן ציון.

"אני רואה את תווי הפנים ומחליט מה יכול להחמיא לה, המטרה היא לא לשנות את המראה בכזו קיצוניות שאפילו היא לא תזהה את עצמה. לכן, חשוב לי להכיר את מי שעומדת מולי ולייעץ לה את המראה הנכון והמתאים לה ולהביא את זה לידי ביטוי גם בלוק".

טבעי ונקי (צילום: באדיבות דקל בן ציון)


כתבות נוספות שיעניינו אותך

רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע