לכי תספרי לכולם: החתונה הקסומה של אגם רודברג - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

לכי תספרי לכולם: החתונה הקסומה של אגם רודברג

אחרי חגיגות החינה המסורתית ומסיבת רווקות מפוארת, אגם רודברג נישאה. אז איפה נערכה החתונה, מי הגיעו לעשות שמח ומי אחראי לשלושת הלוקים המהממים של הכלה? כל הפרטים בפנים

חתונות וסלבס

אגם רודברג (צילום: אלון ליבנה)

אם יש דבר אחד שאנחנו לא עומדים בפניו אף פעם, זה סוף טוב. בעינינו, ההרגשה המתוקה הזו - שהכל בא על מקומו בשלום, היא כמעט חסרת תחליף. אולי בגלל זה החתונה המהממת של אגם רודברג (33) ודור קרובינר (34) ריגשה אותנו כל כך.

כזכור, רודברג כבר היתה מאורסת לשחקן גל אמיתי ואף התחילה לתכנן את חתונתה, אבל בסופו של דבר השניים הבינו שזה לא "זה" והחליטו להפריד כוחות. לשמחתנו, השחקנית והדוגמנית היפהפייה היא לא אחת שנשארת לבד וכך, לפני שנתיים וחצי, הכירה דרך חברים קרובים את דור קרובינר - יזם הייטק מסקרן שהפך לבעלה הטרי.

אז סיפור מסגרת מרגש? יש. כלה וחתן הורסים? יש. רשימת מוזמנים נוצצת? יש, יש, יש - וזה סימן שאפשר לצלול לכל הפרטים המעניינים.

שבוע האופנה לכלות

החתונה של נטע אלחמיסטר ורמי גרשון

הפקה אורבנית נוטפת סטייל

 אגם רודברג (צילום: אלון ליבנה)

27 שמלות (פלוס מינוס)

 

הכל התחיל בקיץ שעבר, כשאגם קיבלה הצעת נישואים רומנטית במהלך טיול בריברייה הצרפתית. אחרי שענתה "כן!" נרגש, ניתן האות להתחיל לתכנן את החתונה - הפעם מתוך הידיעה שזו תצא לפועל.

 

לאירוע קדמו מסיבת רווקות מפוארת שכללה לא פחות מ-20 (!) חברות טובות שעלו יחד עם הכלה המיועדת לירושלים, וגם חינה מסורתית שמחה שנערכה בבית הורי החתן בהרצליה פיתוח והיוותה סוג של 'חזרה גנרלית' לקראת היום הגדול - מאחר והכלה שלנו החליפה לא פחות מ-3 לוקים שונים במהלך החגיגות. בין שאר המוזמנים לחינה ניתן היה למנות את מאיה ורטהיימר, מיכל הקטנה, אורנה דץ ויוצאת האח הגדול, בל אגם, שהיתה חלק בלתי נפרד מהתכנית האמנותית.

אגם רודברג מתחתנת (צילום: באדיבות אלון ליבנה)

כל אלו המשיכו יחד עם הכלה והחתן בחגיגות גם ברגע האמת: החתונה השווה שלהם בחוות רונית. ברשימת המוזמנים ניתן היה למצוא גם את ניקי גולדשיין, ירדן הראל, שלום מיכאלשווילי ואשתו ענבל, לירן כוהנר וגיא גיאור, שי-לי שינדלר, שביט ויזל ובעלה, ציון ברוך ויאנה יוסף ובקיצור: כמעט כל שם שאתם יכולים לחשוב עליו ממדורי הרכילות המקומיים.

 

האירוע הוגדר כחתונת צהריים ונערך בחוות רונית. ההזמנות היו מפורטות וציינו שמדובר באירוע ללא ילדים - אולי כי מסיבת האפטר פארטי הזוהרת הפכה למסיבת בריכה משמחת, בהתאם לתאריך: היום ה-1 של הקיץ והיום הכי ארוך בשנה.

 

אבל עזבו שטויות, כולנו יודעים שהדבר הכי מעניין בחתונה היה בכלל הלוקים של הכלה ואנחנו שמחים לבשר שגם בגזרה הזו אגם ממש לא אכזבה כשבחרה במעצב המוכשר, אלון ליבנה, שבמקרה (או לא) הוא גם חברה הקרוב -  לעצב לה את שמלות (כן, ברבים) הכלה.

 אגם רודברג (צילום: באדיבות אלון ליבנה)

כך זכינו ליהנות מהיופי של אגם ב-3 שמלות שונות: הראשונה היתה שמלת סאטן א-סימטרית ואלגנטית בגזרת מעטפת, שכוללת כתפיה אחת ושסע סקסי בחצאית. לשמלה הזו, שלגמרי הזכירה לנו לוק הוליוודי נוצץ, התאימו מעצב השיער יניב זאדה והמאפר אסף באבו לוק כלתי עדין וזוהר: תסרוקת חצי אסופה (עם מסרקות פרחוניות עדינות) ואיפור עדין שמדגיש את העיניים.

 

השמלה השנייה - גם היא, כמובן, בעיצובו של אלון לבנה - נבחרה לככב כשמלת החופה של רודברג. הפעם נהנינו מגזרה נסיכותית שכללה כתפיות Off the shoulders טרנדיות וחצאית טול בעלת לא אחד אלא שני שסעים. לשמלה הותאמה קשת גיבסניות שאספה את השיער הגולש של אגם אחורה, ואיפור טבעי שרק הדגיש את יופייה הרב של הכלה שלנו.

 

אגם רודברג מתחתנת (צילום: באדיבות אלון ליבנה)

לבסוף, זכינו ליהנות גם משמלה שלישית בעיצובו של לבנה, ששימשה את אגם בחלק של המסיבה: הפעם מדובר היה בשמלת טוגה סקסית במיוחד, שכיסתה טפח וחשפה טפחיים. פה אגם בחרה לפזר את השיער כליל ופשוט… ליהנות! בדיוק כמו שצריך.

אגם רודברג (צילום: באדיבות אלון ליבנה)

 מזל טוב לזוג המאושר!

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים