מ-3 יוצא 1: גלו את הלוקיישן המושלם לחתונה שלכם - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מ-3 יוצא 1: גלו את הלוקיישן המושלם לחתונה שלכם

חופה מול הים, אולם אירועים מרגש או דווקא בלבו של גן אירועים ייחודי? לנו יש את המקום שיישמח לארח את חתונת החלומות שלכם ולהפוך אותה לבלתי נשכחת

מקום לחגוג

בצלע ההר (צילום: באדיבות המקום)

המדינה שלנו אמנם קטנטנה, אבל אי אפשר לומר שלא התברכנו בנופים ואתרים מגוונים. מרמת הגולן והגליל, דרך רצועת החוף (שכוללת כמה מהחופים היפים והכיפיים בעולם כולו) ועד לנופי הערבה והמדבר - אין ספק שמגוון פה. כל כך מגוון, שלפעמים קצת קשה להחליט איפה ואיך נרצה להתחתן.

אז כדי לעזור לכם להחליט באיזה סטייל בא לכם לצבוע את יום החתונה שלכם, החלטנו לספר לכם על 3 מקומות מיוחדים ושונים לחלוטין זה מזה. כל אחד מהם ערוך ומוכן לארח את היום הכי מיוחד בחיים שלכם ברמה הגבוהה ביותר, כך שלכם נותר רק להחליט איזו חוויה תרצו להעניק לאורחים שיגיעו לחגוג ולהרים לכם וחשוב מזה: איזו חוויה תרצו להעניק לעצמכם.

בצלע ההר (צילום: באדיבות המקום)

בצלע ההר (צילום: באדיבות המקום)

סוד הגן הנעלם: גן האירועים בצלע ההר

אי שם במושב מחסיה (סמוך לבית שמש) ממוקם גן אירועים פסטורלי: בצלע ההר. השם הזה, אגב, לא הגיע מהאוויר - אלא משקף את ייחודו העיקרי של הגן החוסה בצלו של הר ומציע אפילו אזור חופה שחצוב אל תוך ההר (כן, כן, זה ואו בדיוק כמו שזה נשמע). 

מעבר לגן המרשים, האורחים שלכם ייהנו כאן מחוויה קולינרית שמותאמת במיוחד לחך הישראלי - עם מגוון רחב של מנות שעשויות ממיטב חומרי הגלם. אין ספק שהמיקום הנוח (20 דקות מירושלים ו-40 דקות מתל אביב) הוא רק הדובדבן שעל הקצפת.

בצלע ההר (צילום: באדיבות המקום)

ים של קסם: מתחם האירועים והכנסים דה וינצ'י

אם תמיד חלמתם על חופה מול הים, יש מצב שמצאנו לכם את המקום המושלם - בו יישמחו להגשים לכם את החלום. הכירו את דה וינצ'י, מתחים האירועים והכנסים של מלון לאונרדו באשקלון (מבית פתאל).

השיוך של המקום למלון, מבטיח לכם אירוע ברמה הכי גבוהה שאתם יכולים לדמיין: החל מצוות מקצועי ומתוקתק, דרך מנות מושקעות, טריות וטעימות ועד החופה המושלמת שניצבת ממש מול הים (לצד בריכת המלון) - כאן תקבלו חוויית חתונה מקצועית ומושקעת מ-א' ועד ת'.

רוצים עוד בונוס קטן אך משמעותי? רק תחשבו כמה כיף זה להגיע למיטה של סוויטת הכלולות שלכם תוך 5 דקות מסיום האירוע.

דה וינצ'י (צילום: באדיבות המקום)

דה וינצ'י (צילום: באדיבות המקום)

דה וינצ'י (צילום: באדיבות המקום)

דה וינצ'י (צילום: באדיבות המקום)

דה וינצ'י (צילום: באדיבות המקום)

דה וינצ'י (צילום: באדיבות המקום)

כובשים את הפסגה: אולמי אוורסט

כמו שאתם בטח יודעים, ניהול מערכת יחסים אוהבת - משול לטיפוס על ההר הגבוה בעולם: בכל יום אתם מרגישים שכבשתם עוד פסגה קטנה וטיפסתם עוד כמה קילומטרים במסע החשוב של החיים. לא תמיד הטיפוס קל - אבל הוא תמיד מקדם ומספק, במיוחד כשמצליחים להתגבר על מכשולים ולהגיע לאחד משיאי הקשר: יום החתונה.

במתחם האירועים אוורסט מבינים שיום החתונה חשוב ומרגש כמעט כמו לכבוש את פסגת האוורסט ולכן יישמחו להעניק לכם חוויית אירוח יוצאת דופן - בין אם אתם מארחים חתונה של עד 200 איש או חתונה גדולה יותר, של עד 400 איש.

כאן תיהנו מליווי אישי צמוד לאורך כל הדרך, תפריט כשר בהתאמה אישית, פתרונות הגברה ותאורה מתקדמים וכמובן - עיצוב שולחנות וחלל ייחודי, בדיוק כמו שחלמתם. רק אל תשכחו את בלוני החמצן.

אוורסט (צילום: יוסף כהן)

אוורסט (צילום: יוסף כהן)

אוורסט (צילום: יוסף כהן)

אוורסט (צילום: יוסף כהן)

 

 


הספקים שלנו


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה