דוכסית צחורה: השמלות הלבנות הכי יפות של קייט מידלטון - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

דוכסית צחורה: השמלות הלבנות הכי יפות של קייט מידלטון

מאלכסנדר מקווין עד רולנד מורה - קייט מידלטון יודעת איך לצעוד על השטיחים האדומים בלבן. רגע לפני שאתן מגבשות רעיון לשמלת כלה, כדאי שתציצו במי שעושה את זה מושלם כל השנה

חתונות וסלבס

אמש (ראשון, 10.2), נערך בלונדון טקס הבאפטא, שהוא הניסיון של הבריטים להרגיש קצת אוסקר בחורף האפרורי שלהם. וויליאם וקייט, אורחי כבוד קבועים בטקס, הגיעו גם הפעם כדי לגנוב את ההצגה מכל השחקנים, הבמאים והוואנביז האחרים. הדוכסית המהממת הדהימה את הבאים עם שמלה לבנה של אלכסנדר מקווין, עם כתף אחת, שהשאירה אבק גם לכוכבות דוגמת רייצ'ל וויז, מרגו רובי, קייט בלנשט וקלייר פוי. הנסיך וויליאם, שהוא ללא ספק האקססורי המושלם, הגיע לבוש בטוקסידו קלאסי.

זאת כמובן לא הפעם הראשונה שבה מידלטון לובשת לבן. למרות חיבתה הגדולה לצבעים נדמה שאת הלוק הצחור היא עונדת יותר טוב מהכל. אחרי שסיימנו להתפעם מהאאוטפיט האחרון, נזכרנו בכמה לוקים הורסים במיוחד. עבור הכלות לעתיד, תמצאו במלתחה הלבנה של הדוכסית מקיימבריג' השראה לשמלה שלכן.

עוצרת נשימה: שמלת הכלה

גלונים של דיו ומיליונים של תקתוקי מקלדת נשמעו לכבוד אחת משמלות הכלה היפות ביותר בהיסטוריה. שלושה עשורים אחרי חתונתם של הוריו, זכה הנסיך וויליאם לראות את כלתו לראשונה לבושה בשמלה מדויקת, שעיצבה שרה ברטון, מי שלקחה את מושכות העיצוב בבית האופנה של אלכסנדר מקווין.

מידלטון שמרה על גזרה צנועה, עם שרוולי תחרה ארוכים, אך העזה להראות מעט מחשוף, בעזרת התחרה השקופה. ההינומה העדינה, שהייתה רקומה בתחרה צרפתית בקצוות, הוחזקה על ידי כתר יהלומים של קרטייה, שהושאל לה על ידי המלכה. החצאית הייתה עשויה סאטן ומשי גזאר, וכללה שובל ארוך (אבל לא מדי). זאת הייתה שמלה עוצרת נשימה במלוא מובן הביטוי, והיא זכתה מאז לאינספור חיקויים ו-וריאציות. אה, וזה עוד לפני שדיברנו על השמלה של פיפה.

זוהר של הריון: שמלה בארוחה המלכותית באוסלו

החיבור בין מידלטון לשרה ברטון הוליד לאורך השנים שורה של בחירות מוצלחות. הגזרות מצד אחד קלאסיות וזורמות, ומצד שני כוללות תמיד איזה טוויסט או קריצה. דוגמה לכך הייתה אך לפני שנה, עת ערכו וויליאם וקייט סיור נשיאותי בנורווגיה ושוודיה. מידלטון, שהייתה אז בחודשי הריון מתקדמים, הגיעה לארמון באוסלו לבושה בשמלה בהירה של מקווין – שצבעה בין לבן לסומק וללא שרוולים. עליה עטתה מעיין שכמיה/גלימה בצבע דומה, שקופה, עם עיטורי קריסטלים. יחד עם הבייבי באמפ האלגנטי נראתה מידלטון כמו בת הדודה המסתורית של הנסיכה אלזה מפרוזן. אנחנו בחודש שביעי אגב נראינו כמו הדודה שלנו מפתח תקווה.

כולם סוסים עכשיו: שמלה לבוקר של פולו

לא רק ארוכות ומלכותיות, גם קצרות ואלגנטיות הן השמלות הלבנות של קייט מידלטון. בממלכה המאוחדת יש חיבה גדולה למשחקי פולו, שהוא ספורט לא ברור שבו גברים רוכבים על סוסים פלאס מנסים להעביר כדור עם מחבט משונה מצד אחד לצד שני. נשמע משעמם? אתם צודקים. כי האירועים הללו הם יותר מכל הזדמנות לשמנה והסלתה של אנגליה להגיע עם מיטב הכובעים לכר הדשא. לאחד מהמשחקים הללו הגיעו וויליאם וקייט, חובבי סוסים ידועים, לפזר את הגלאם שלהם לכל עבר. מידלטון לבשה שמלת תחרה לבנה של דולצ'ה וגבאנה, שהגיעה קצת מתחת לברך וכללה שרוולים ארוכים, ושכבה מעט חשופה באזור החזה והידיים. יחד עם עקבים בצבע ניוד של ג'יאניטו רוסי וכובע של ג'יין טיילור, היא נראתה כמו מלאך מרחף על הדשא.

בכורה לבנה: כשתחרה פוגשת שסע

אם חשבתם שקייט שלנו לובשת רק בגדי מעצבים שעולים אלפי פאונד טעיתם. לא פעם בוחרת הדוכסית במותגים נגישים ולגמרי אפשריים, שלגמרי תוכלו לרכוש אונליין כדי לחוש עצמכם בני מלוכה. לפרמיירה של הסרט "חתול רחוב ושמו בוב", הגיעה עם שמלה לבנה של המותג "self portrait", שמחירה היה "רק" 545 דולר. מידלטון הלכה על שסע נועז יחסית, שחשף את רגליה המושלמות עד לאמצע הירך. החלק העליון שוב חזר על המוטיב החביב עליה – מצד אחד גזרה צנועה ושרוולים ארוכים, ומצד שני תחרה מעט חשופה.

 

 

 

למחזר זאת לא מילה גסה: לבן על השטיח האדום

אחת המסורות החשובות ששברה מידלטון עם כניסתה לארמון קנסיגטון הייתה המחויבות להופיע בכל אירוע עם בגד חדש. אחרי הכל, כשאת הארון שלך מעטרים מותגים כמו מקווין וג'ני פקהאם, אין סיבה לא להשוויץ בטקסטיל פעמיים. לזכותה של מידלטון ייאמר שהיא תמיד ממחזרת עם טוויסט – משנה תסרוקת, מוסיפה אקססורי ומשווה לכל הלוק דוק רענן וחדש. אחד המחזורים המוצלחים הוא של שמלה לבנה ארוכה של המעצב רולנד מורה – איתה הגיעה מידלטון לשני אירועי שטיח אדום. כאן נבחר דווקא בד אטום, אך צמוד יותר לגוף. שסע גבוה חשף פעם אחת את נעלי הג'ימי צ'ו האהובות על הדוכסית, ופעם אחרת נעליי עקב שחורות, שהותירו את המראה אלגנטי ורגוע.

 

 

ועוד כמה שמלות לבנות הורסות מהמלתחה של קייט

 

 

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע