הוואו של WE: אולם אירועים שונה מכל מה שאתם מכירים - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הוואו של WE: אולם אירועים שונה מכל מה שאתם מכירים

אולם האירועים שמציג סטנדרט גבוה יותר מהרגיל, יהפוך כל חתונה לחוויה גדולה מהחיים

מקום לחגוג

אולם We (צילום: עידן הצילום)

פירוטכניקה ייחודית, מתחם בריכה מחוממת לאפטר פארטי, מערכת סאונד מתוחכמת ושפע של מסכים, קולינריה משובחת, סוויטה מפוארת כמו במלון בחו"ל ועוד הפתעות מרכיבים את אולם האירועים WE בבאר שבע שמציע חגיגה חווייתית של הדור החדש. 

WE - לכל הפרטים

אולם We (צילום: עידן הצילום)

כולם רוצים אירוע בלתי נשכח שידברו עליו גם הרבה אחרי שייגמר וייזכר לשנים רבות. לבחירת המקום יש חלק משמעותי בחוויה, כפי שמסביר נריה חזוט, מנכ"ל WE שמציג קונספט אירועים חדשני המשלב בין הקלאסי לחדשני.

"הקונספט הוא אירועי יוקרה בסטייל שלא נראה כמותו, עם וייב כמו בתל אביב ובערים מובילות בעולם, עם כמה אלמנטים חדשניים ייחודיים", מסביר נריה, "השקענו במתחם כשישה מיליון שקלים והטא כולל כמה מתחמים חווייתיים: בריכה מחוממת במרכז האולם עם כיסאות בר בתוך המים ותאורה אווירתית שמיועדת לאפטר פארטי גם בקיץ וגם בחורף.

יש גם מציל מוסמך, מגבות וחלוקים ממותגים ועוד פינוקים. זו הבריכה הראשונה בארץ שנמצאת בתוך אולם סגור; כל התאורה במתחם של WE מותאמת ליצור אווירת מסיבה; יש סוויטה מפוארת ורחבת ידיים עם ג'קוזי, סלון, מקלחת, חדר התארגנות, ארוחה אישית ועוד; יש אזור קבלת פנים יפה ומרשים עם עמדות של מנות שף, בר שתייה וכל האקססוריז למינגלינג לפני האירוע".

אולם We (צילום: עידן הצילום)

החלל החדשני מותאם לאירועים עד 300 משתתפים. ומה מחכה לאורחים מהזווית הקולינרית? האוכל מגיע מבית זר מעדנים ומשמר הנגב, הנחשבים מאוד בסצינה הקולינרית.

"אנחנו מתייחסים למקום כאל מסעדת שף קטנה ואיכותית, בדגש על הגשה בסטייל מוקפד ועל חומרי גלם משובחים. את החוויה משלימה חוויית שירות בסטנדרט הכי גבוה מצד המלצרים וכל הצוות", מספר נריה. הסטנדרט הראשוני שנקבע הוא גבוה מאוד כך שמנות כמו צלעות כבש צעיר וסטייק אנגוס כבר כלולים במנה ולא נחשבים אקסטרה. האורחים גם זוכים לקבל שפע של גלידות וארטיקים על רחבת הריקודים. 

אולם We (צילום: עידן הצילום)

"השם WE נבחר כדי להעביר מסר שאנחנו ביחד עם הזוגות בכל תהליך ארגון החתונה. בנוסף, זה שם קליט, קצר ומדליק ומשדר משהו שונה ביחס לשאר גני האירועים בסביבה כי אנחנו עוסקים באירועים של הדור הבא", אומר נריה ונזכר בחתונה מרגשת של זוג נשים שהתקיימה לאחרונה במתחם WE. "זה לא היה מובן מאליו לארח חתונה של קהילת הלהט"ב שבחרו בנו. הן נכנסו לנו ללב וליווינו אותן במשך תקופה ארוכה עד ליום המרגש בחייהן. זה היה אירוע מדהים ומיוחד וזו אחת החתונות היפות שראיתי", אומר נריה.

אולם We (צילום: עידן הצילום)

הטיפ של נריה לכל מי שמחפש מקום מיוחד הוא לשאול את כל השאלות מראש כבר בהתחלה ולא להשאיר מקום להפתעות לא נעימות בהמשך. "בכל מקרה אנחנו דואגים לצייד את המתעניינים במסמך מפורט עם כל המידע והמחירים, כולל הפרטים הכי קטנים, כדי שלא יהיו להם הפתעות אחר כך שלא נלקחו בחשבון", מסביר נריה על שיטת העבודה שלהם.

אולם We (צילום: עידן הצילום)

אולם We (צילום: עידן הצילום)


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז