לנסקי מציגים: חליפות לחתנים עם סטייל - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

לנסקי מציגים: חליפות לחתנים עם סטייל

כבר לא רק אפור ושחור, פגשנו את המעצב ערן לנסקי לשיחה צפופה על הטרנדים החדשים והנועזים באופנת חליפות החתן

חליפות חתן

"אם החתן מגיע לבד, אני יודע לא לקחת אותו ברצינות. לא משנה כמה נמדוד, בסוף תגיע הכלה והיא זו שמחליטה", צוחק ערן לנסקי, האיש שמלביש את חתני ישראל כבר יותר מעשרים שנה ומי שעומד מאחורי המותג הקרוי על שמו. אז חתנים יקרים וגם כלות - המדריך הזה מיועד לכם.

חליפות חתן 

חליפת חתן של לנסקי (צילום: באדיבות לנסקי חליפות לחתנים)עולם האופנה מאפשר לבטא אמירה אישית ותעוזה עם שילובים מפתיעים. פלטת הצבעים השמחה ממשיכה איתנו גם השנה, כך שתוכלו למצוא חליפות בצבעים לא שגרתיים כמו ירוק, צהוב, אפילו סגול שנכנס לחיינו בסערה. כדי להצליח לעשות את זה בסטייל, הכלל הוא כזה – אם החליפה צבעונית, החולצה רגועה וקלאסית, ולהיפך, לחליפה קלאסית אפשר להתאים חולצה נועזת יותר. ומה יעשו חובבי הקלאסיקה? לדברי לנסקי, גם הם לא יצאו מאוכזבים, "חליפות באפור בהיר יככבו השנה וכמוהם גם הצבעים הקלאסיים כמו שחור, בלו נייבי ואפור פחם, גם בגזרות רחבות יותר", אומר האיש שמלביש חברי כנסת, אושיות תרבות וספורטאים, שעל פרטיותם הוא מגן בקנאות.

חליפות חתן של לנסקי (צילום: באדיבות לנסקי חליפות לחתנים)

נגיעות של קטיפה

גם בחתונה, ואולי במיוחד בחתונה, אף אחד לא רוצה ללבוש חליפה שאי אפשר לזוז בה, "הבדים הופכים לנעימים יותר, יש חופש, תנועה, כל החליפות שלנו משולבות בשילוב צמר, זה מונח יפה, מחטב וסטרצ'י על הגוף", מסביר לנסקי. בד הקטיפה שמשתלט על חיינו בשנתיים האחרונות, עושה קאמבק גם בגזרת חליפות חתן, "אצלנו בקולקציה אפשר למצוא ז'קט עם נגיעות קטיפה או פפיון קטיפה", משתף לנסקי.

חליפות חתן של לנסקי (צילום: באדיבות לנסקי חליפות לחתנים)
לצד הבדים הנוחים, אנחנו רואים שהגזרות הופכות צמודות יותר כך שמכנסיים בגזרת סקיני וסלים הופכים יותר ויותר שכיחים בקרב חתנים. המכנסיים לא רק צמודים אלא גם קצרים יותר ומשתדכים לרוב לגרביים צבעוניות ומגניבות. גם הז'קטים הגדולים שהיינו רגילים לראות בעבר נעלמים אט אט ומפנים את מקומם לז'קטים הצמודים.

חליפות חתן של לנסקי (צילום: באדיבות לנסקי חליפות לחתנים)

בעניין האקססוריז, יש מגוון אפשרויות רחב כמו השלייקעס, פריט חובה מהארון של סבא, שהפך לחביב ההיפסטרים, גרביים צבעוניים, מטפחות בטקסטורות מיוחדות וכמובן הכוכב הגדול – הפפיון או בשמו המקצועי, עניבת פרפר, שמעטר את צווארם של מרבית החתנים, "תשעים אחוז בוחרים בפפיון, חלק מוסיפים גם שלייקעס, והשאר עניבה קלאסית ארוכה או בלי שום אקססוריז", מסביר לנסקי.

"הרבה חתנים מחפשים להיראות כמו ליאונרדו דיקפריו, או ליאו מסי שנוהג ללבוש חליפות טוקסידו. לדברי לנסקי, וסט מיועד בעיקר לחתונות שישי בצהריים, חתונות על המים, ולמי שרוצים להרגיש עוד פחות מחויט אבל בכל זאת לשמור על לוק רשמי גם בשלב הריקודים.

חליפות חתן של לנסקי (צילום: באדיבות לנסקי חליפות לחתנים)

מאצ'י מאץ'

"בדרך כלל אין התאמה מיוחדת בין החליפה לשמלה, אבל לאנשים דומים יש לעתים קרובות סגנון דומה", משתף לנסקי ומוסיף, "אפשר לייצר התאמה בין צבע הזר של הכלה לצבע הפפיון. יש גם הורים שמתאמים ביניהם את הצבע של הבגדים".

"הסוד הוא להגיע לכל לקוח ולקוח, ולהבין איך להלביש אותו בצורה שתאפשר לו להרגיש הכי נוח ביום האירוע. מצד שני אני גם אמיתי - אני אוהב שהכל יהיה פרפקט. אם משהו לא נראה טוב אני אומר ללקוח ושהוא יחליט. אחד השירותים שלנו הוא התיקונים הנעשים במקום, בזמן המדידות. כל אחד שיוצא מפה הוא כרטיס הביקור שלי, אני דואג שהכל ישב מושלם", מסביר לנסקי.

חליפות חתן של לנסקי (צילום: באדיבות לנסקי חליפות לחתנים)

הסטיילינג כלול במחיר

בלנסקי אפשר לחסוך זמן יקר (וגם כסף) עם סט קומפלט לחתן, כולל הסטיילינג הצמוד: חליפה, חולצה, נעליים, חגורה, פפיון או עניבה, עד רמת גרביים ותחתונים – וכל זאת באיכות הגבוהה ביותר - ב-1,990 שקלים בלבד. "בדרך כלל אנשים יוצאים מכאן תוך שעה - שעה וחצי מתוקתקים ומוכנים לאירוע, עם כל התיקונים וההתאמות. היו שעשו את זה בעשרים דקות ואפילו בזמן שיא של 7 דקות", אומר לנסקי.

לנסקי מציגים: חליפות לחתנים עם סטייל, חליפות חתן, 7

לפני כמה שנים היה נדמה שכולם יתחתנו בסניקרס, אבל היום ברור שהגרסה הקלאסית עדיין שולטת, "הנעליים צריכות להיות נוחות ואיכותיות, לקחת בחשבון ששרוכים מקצרים את מראה כף הרגל, נעלי סירה מאריכות. הכיוון היום פחות שפיצי, יותר קלאסי. למי שהולך על האורבני, זוג סניקרס לבנות, הולכות טוב עם כל צבע של חליפה, ויכולות לשמש גם כזוג שני", מסכם לנסקי.

חליפות חתן של לנסקי (צילום: באדיבות לנסקי חליפות לחתנים)

צילום: באדיבות לנסקי חליפות לחתנים


כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)