מזרח ומערב: גלאם בבית האופנה לשמלות כלה דימיטריוס - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מזרח ומערב: גלאם בבית האופנה לשמלות כלה דימיטריוס

סלון הכלות הקטן שהתפתח כבר מזמן לאימפריה, מציג קולקציה חדשה וזוהרת שתגרום לכל כלה להרגיש על גג העולם

שמלות כלה

הקולקציה האחרונה לשנת 2019 של סטודיו דימיטריוס לשמלות כלה, Obsessed Collection, משדרת גלאם יוקרתי ואלגנטי. דליה מנאשרוב עומדת מאחורי בית האופנה לשמלות כלה שהקימה כבר לפני 23 שנה. מידי שנה נושאת דליה את עיניה לחו"ל, לתצוגות הגדולות, למופעים הרהבתניים ולקולקציות הכי נחשקות ויוצרת עוד ועוד שמלות עדכניות ומלאות שיק, כאלו שמחמיאות לגוף הנשי. צילומי הקולקציה הנוכחית צולמה ברחבי איסטנבול המשדרת חיבור בין מזרח למערב.

שמלות כלה לחורף
לעוד שמלות כלה

שמלת כלה של דימיטריוס (צילום: דניאל אלסטר)

שמלת כלה של דימיטריוס (צילום: דניאל אלסטר)

סיפור מרגש שיכול להוות חומר לתסריט הוליוודי קרה לא מזמן כשבסטודיו הישראלי התקבלה בקשה לעיצוב שמלת כלה מצעירה בשם אלוינה (Alveena), כלה מוסלמית שגרה בפקיסטן. הכלה נתקלה באחד הדגמים שמציגה דימטריוס בעמוד שלה באינסטגרם והתאהבה. היא פנתה במייל לדליה וביקשה שתעצב עבורה את שמלת חלומותיה. כל התקשורת נעשתה בשלט רחוק בעזרת תמונות ומסרונים, ושיא הקשר היה במפגש מרגש באיסטנבול בטורקיה, שם מסרה דליה את השמלה אישית לידי הכלה הנרגשת, "הכלה ביקשה שנעצב עבורה שָל מיוחד מפרווה סינתטית בצבע ניוד שתואם במדויק את הצבע של שמלת הכלה, גם היא בניוד", מספרת קים, "חיפשתי במיוחד עבורה בין ספקים רבים את הצבע המדויק כי לא מאכזבים כלה שיש לה חלום ומשאלה". הכלה אף הגדילה לעשות וכתבה בכתב ידה מכתב תודה מרגש.

שמלה של דימיטריוס (צילום: דניאל אלסטר)

שמלת כלה של דימיטריוס (צילום: דניאל אלסטר)

אולם אם חשבתן שרק סיפורים יוצאי דופן כאלו מרגשים את דליה בעשייתה – תחשבו שוב. היא נרגשת מכל כלה וכלה ויוצרת קשרים אישיים וחיבור עם כל אחת שמגיעה לסטודיו. דליה מציינת שעיצוב שמלות כלה הוא לא עבודה שגרתית מבחינתה. חשוב לה ללוות אישית כל כלה והיא נוכחות בכל מפגש של הכלה עם החתן ומתרגשת כאילו היא חלק בלתי נפרד מהמשפחה. לדבריה, זה הכוח שמניע אותה וזה הדבק שמאחד בינה לבין העובדים – חלקם משפחה ביולוגית וחלקם כבר הפכו לחלק מהמשפחה.

שמלת כלה של דימיטריוס (צילום: דניאל אלסטר)מזרח ומערב: גלאם בבית האופנה לשמלות כלה דימיטריוס, שמלות כלה, 3

שמלת כלה של דימיטריוס (צילום: דניאל אלסטר)

מסלון כלות קטן ואינטימי התפתח הסטודיו שמושך כלות מכל רחבי הארץ ואף מהעולם להיכל של שלוש קומות של מתחם ענקי, שנבנה ועוצב במיוחד כדי לפנק, לרגש ולהפתיע את הכלות, החתנים ובני המשפחה ביום החתונה, מספרת קים מנאשרוב, בתה של דליה שעובדת איתה בצמוד ומשמשת יד ימינה. הקומה הראשונה היא מבואת הכניסה והקבלה המעוצבת והיא משמשת לטקס היציאה של הכלה, כשהיא פוגשת את בחיר ליבה, וכמובן לצילומים. בקומה השנייה יש 11 סוויטות מפנקות ומאובזרות, שמשמשות את הכלה להתארגנות. כל סוויטה מבודדת ומספקת לכל כלה פרטיות מלאה ונוחות מרבית. בקומה זו יש גם פינות המתנה מעוצבות ונעימות, חדרי מדידה ועוד. בקומה פועל אגף היופי והטיפוח המשלים של הלבוש - המספרה, עמדת איפור, חדר אמבטיה להתרעננות ופינת ישיבה למלוות. על אזור הביוטי והטיפוח אחראים סינדי דזן, בתם של דליה ומיכאל, ובעלה אלירן דזן שהוא מעצב שיער במקצועו.

שמלה של דימיטריוס (צילום: דניאל אלסטר)

אולם הקסם האמיתי מתרחש בקומת הסטודיו - שם עובדות במרץ דליה וצוות של לא פחות מעשר תופרות על עיצוב שמלות כלה ייחודיות ומותאמות אישית לכל כלה. "קולקציית 2019 שונה לחלוטין מקולקציות העבר שהיו מאופיינות בשמלות מוגזמות, נפוחות וגדולות. הקולקציה הנוכחית בעלת קווים נקיים, עדינים בסגנון מודרני עם בדים נשפכים, משי ונצנצים עדינים. קצת נסיכותי אבל בלי להיות מוגזם", מספרת דליה, "אני שואבת השראה מנשים חזקות ומובילות בעיקר בחו"ל, אני שמה דגש על שלמות האישה ולא במובן הפיזי של להיות מושלמת, אלא בדגש על התחושה הפנימית של להיות שלמה עם עצמך ובטוחה. אני אוהבת נשים חזקות שיש להן Say כמו ג'וליה רוברטס, אופרה ווינפרי, בנות קרדשיאן ועוד. כולן לא רק נראות טוב אלא יש להן אמירה ודעות. וזו גם הסיבה שהיא שואפת לעצב שמלה לאחת מבנות קרדישאן (הרווקות), "לעצב לקיילי ג'נר בעלת הנתונים המושלמים יהיה נהדר" היא מסבירה.

שמלה של דימיטריוס (צילום: דניאל אלסטר)

לא רק את השמלות כלה הנפוחות והגדולות מעוניינת דליה להשאיר מאחור, אלא גם את טרנד נעלי הסניקרס שכלות רבות נוהגות לאמץ לעצמן ביום החתונה. לדבריה, יום החתונה הוא יום לא שגרתי, מלא התרגשות וחגיגיות וסניקרס מסמלות שגרה יום-יומית. "כלה צריכה נוכחות. שמלת הכלה היא סמל הנוכחות והבוּלטות ונעלי עקב משלימות היטב את ההופעה", היא מסכמת.

שמלת כלה של דימיטריוס (צילום: דניאל אלסטר)

שמלת כלה של דימיטריוס (צילום: דניאל אלסטר)

שמלה של דימיטריוס (צילום: דניאל אלסטר)

את השמלות היפיפיות ניתן להשיג בסטודיו של דליה דימטריוסברחוב הרצל 17, אשקלון בתיאום מראש.

לפרטים נוספים ותיאום הגעה: 053-9418236

צילומים: דניאל אלסטר


כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים