חגיגה קולינרית: אולם האירועים תרין מציב רף חדש לחתונה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חגיגה קולינרית: אולם האירועים תרין מציב רף חדש לחתונה

מטבח פתוח, מנות שף, עיצוב אורבני וחופה מרחפת - כל מה שצריך כדי שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח

מקום לחגוג

צילום: שרית גופן

מי לא מצא את עצמו יושב במסעדה, מקבל את המנה לשולחן ואז עוצר, מוציא את הסמארטפון ומצלם. קודם כל מצלם. כן, אלה חלק מההשפעות הטובות והרעות של האינסטגרם על חיינו.
הערך הוויזואלי הפך מרכזי, הרגלי האכילה השתנו, הביקורים במסעדות שף הפכו תכופים, עולמות כמו עיצוב ואופנה עלו מדרגה והפכו נגישים לכולם.

צילום: שרית גופן

צילום: שרית גופן

גם עולם החתונות עבר שינוי משמעותי כך שאולמות אירועים החלו לשים דגש רב על חדשנות, עיצוב וקולינריה. לא עוד מפות מעוטרות פרחים, פמוטים מיושנים על השולחנות או בורקס ספוג ברוטב מפטריות משומרות.

צילום: שרית גופן

צילום: שרית גופן

צילום: שרית גופן

צילום: שרית גופן

צילום: שרית גופן

"אנחנו מעניקים חוויה אחרת", מסביר רונן, מנכ"ל אולם האירועים תרין שבראשון לציון, "קודם כל חוויה קולינרית ואורבנית כשכל המנות נעשות ומורכבות לעיני האורחים, מהסושי ועד הקינוח". כן, בתרין השכילו להבין את השינויים ויצרו עבור האורחים חוויה שמשלבת בין עולם המסעדנות לבין עולם החתונות. התפריט שנבנה בהתאמה אישית מכיל מנות מוקפדות, גם מבחינת חומרי הגלם, הטריים והאיכותיים, וגם מבחינת הנראות – במקום מוגשות מנות מעוצבות הנעשות במטבח פתוח, מה שמאפיין מאוד מסעדות שף רבות.

צילום: שרית גופן

צילום: שרית גופן

צילום: שרית גופן

צילום: שרית גופן

מי שמוביל את המטבח החדשני של תרין הוא השף, בני מדר, שמעמיד סטנדרטים של מסעדת גורמה, בזכות מנות מוקפדות בעלות טקסטורות ומרקמים ייחודיים בשילוב טכניקות בישול קלאסיות ומתקדמות כמו, סו-ויד ובישול מולקולרי.

צילום: שרית גופן

צילום: שרית גופן

צילום: שרית גופן

צילום: שרית גופן

תרין מאמינים מאוד בחדשנות, מה שניכר גם בעיצוב האורבני של החלל ובחופה המרחפת היושבת בקצה הגן ומוסיפה הרבה קסם לחלק הכי מרגש באירוע, "תרין הוא לא מקום שצריך להשקיע בו הרבה כסף על עיצוב, המקום כל כך יפה שאין צורך להוסיף הרבה", מוסיף המנכ"ל.

ואכן כך, שולחנות עץ חשופים, ספות בצבעי מרקר וכלי הגשה עכשוויים הם רק חלק מעיצוב החלל הפנימי של תרין. המקום עטוף כולו בקירות זכוכית גדולות שמאפשרות מפגש עם הגן האורבני שבחוץ שמשלב קירות שיש גדולים וצמחייה ירוקה.

צילום: שרית גופן

צילום: שרית גופן

צילום: שרית גופן

כמי ששמו לעצמם למטרה לארח חתונות מיוחדות, תרין יוצרים לכל זוג את החתונה החלומית שלהם בהתאמה אישית בהתאם לצרכיהם. לדברי רונן, "המקום יודע לבנות את האירוע שיתאים לזוגות כמו שהם חולמים עליו ורואים אותו".

מי שמלווה את הזוגות לאורך כל התהליך הם אנשי הצוות של תרין - אנשים מקצועיים, פדנטיים, קשובים ומנוסים שאמונים על תכנון החתונה שלכם.

צילום: שרית גופן

צילום: שרית גופן

בים החתונות שמציפות אותנו, כל זוג רוצה חתונה בעלת אופי שונה וייחודי, "אנשים חוו במשך שלושים שנה חתונות באותו הסגנון. היום הזוגות רוצים משהו אחר, משהו שונה וזה מה שאנחנו יודעים להעניק – את השונה", מסכם רונן.

בזכות מקום מעוצב ועכשווי, מטבח משובח וצוות מנוסה, תהיו בטוחים שהחתונה שלכם לא תראה כמו קודמותיה.

צילום: שרית גופןצילום: שרית גופן

צילום: שרית גופן


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים