ארוסה או הרוסה: הסלבס שביטלו את האירוסים | מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

ארוסה או הרוסה: הסלבס שביטלו את האירוסים

הכרזת האירוסין של אגם רודברג הביאה אותנו לפרץ נוסטלגיה

חתונות וסלבס
השחקנית והפרזנטורית הישראלית של מותג ההנעלה וההלבשה סקטצ'רס, אגם רודברג, הודיעה אמש בפרופיל האינסטגרם שלה על האירוסין שלה עם בן זוגה בשנתיים האחרונות דור קרובינר. את הדיווח המשמח העבירה רודברג לקהל העוקבים שלה מהריביירה הצרפתית, שם השניים מבלים בימים אלו.

* טרנד שמלות הכלה שרודברג חייבת להכיר
הכל אודות חתונות הקיץ בביצה הישראלית

כזכור, רודברג כבר הייתה מאורסת בעבר וביטלה את אירוסיה למי שהיה בן זוגה דאז, גל אמיתי. עם זאת, היפיפייה הישראלית לא נשארה זמן רב לבד, והכירה תוך חודשים ספורים את קרובינר, יזם ומנכ"ל של חברת סטארטאפ בתחום שוק ההון.

 

A post shared by Agam Rudberg (@agamrudberg) on


עד שיחשפו פרטים ראשונים אודות החתונה הצפויה, חזרנו אחורה בזמן כדי להיזכר בכל הזוגות ששמחנו בשמחתם כאשר הודיעו על אירוסיהם וכאבנו בכאבם כשהכריזו על הפרדת כוחות, כולל רודברג עצמה. מזהירות מראש: קריאה של הכתבה עשויה להציף אתכן ברגשות נוסטלגיים כואבים.


הפרודים האייקוניים
או: אלו שעדיין לא התגברנו על הפרידה שלהם

אגם רודברג וגל אמיתי

משך הזוגיות: חמש שנים (!!)
משך תקופת האירוסים: כתשעה חודשים
מועד הפרידה: דצמבר 2016

ביטול האירוסין של צמד השחקנים, אגם רודברג וגל אמיתי, היכו גלים בביצה התל אביבית (הבנתן מה עשינו פה?). אחרי חמש שנות זוגיות פוטוגנית צמודה, החליטו השניים להפריד כוחות ולהיפרד כידידים. באופן מביך למדי השניים המשיכו לשחק בתפקיד הראשי בהצגה "הוא הלך בשדות", כך שהזוגיות שלהם המשיכה על הבמה לא מעט אחרי שהיא נגמרה מחוצה לה.

רודברג ואמיתי. הרבה מים עברו בירדן מאז.


נינט טייב ויהודה לוי

משך הזוגיות: שש שנים
משך תקופת האירוסים: כשנה
מועד הפרידה: סוף 2013

לא ברור באיזו פרידה בכינו יותר – זו של נינט טייב ויהודה לוי או זו של בראד פיט ואנג'לינה, אך אין ספק ששתיהן היו מפתיעות ומעציבות במידה דומה. לאחר למעלה מחמש שנים של זוגיות, החליטו הצמד האייקוני שהם בשלים מספיק כדי להתחתן, רק כדי ששנה לאחר מכן, בקיץ 2013, הם ישברו לכל המדינה את הלב וייפרדו בהודעה מתוקשרת לעיתונות.

טייב והבעל, יוסי מזרחי.

 

A post shared by Ninet Tayeb (@n.tayeb) on


 

אלו שקיבלו (ממש מהר) רגליים קרות
או: אלו שיש לנו חלב עם תוקף ארוך יותר מהאירוסין שלהם


סיון קליין וגלעד קינן

משך הזוגיות: כשנתיים וחצי
משך תקופת האירוסים: פחות משלושה חודשים
מועד הפרידה: פברואר 2014

אחרי שנתיים וחצי של זוגיות מתוקשרת, מלכת היופי במיל' ומנחת הטלוויזיה, סיון קליין, ביטלה את האירוסין שלה לאיש העסקים והבן של מנכ"ל בנק הפועלים דאז, גלעד קינן. השניים הכירו בזכות שידוך של חבר משותף, ותוך פחות משנה עברו לגור זו עם זה. הצעת הנישואים הרומנטית הגיע במהלך סופשבוע בפריז, אי שם בדצמבר 2013 אך האירוסין בוטלו תוך פחות משלושה חודשים.

קליין ביחד עם בעלה הנוכחי, זיו קורן. 

 

A post shared by Sivan Klein (@sivan_klein) on



לוסי דובינצ'יק ואוהד האקר

משך הזוגיות: חמישה חודשים
משך תקופת האירוסים: פחות מחודשיים
מועד הפרידה: מרץ 2017


מפגש מקרי בין לוסי דובינצ'יק לצלם האופנה אוהד האקר הביא לרומן סוחף וצמוד במיוחד. עם זאת, בתוך חמישה חודשים מיום ההיכרות שלהם הספיקו השניים להתאהב, לעבור לגור ביחד, להתארס, לתכנן חתונה וגם לבטל אותה.

דובינצ'יק עם הארוס החדש, חגי פוקס. האם הפעם האירוסין יתממשו לכדי חתונה?

 

A post shared by lucy dubinchik (@lucydubinchik) on

 

הלא סגורים על עצמם
אלו שהתאהבו, נפרדו, התקמבקו והתחרטו.

עדי הימלבלוי ואורן מאור

משך הזוגיות: כשלוש שנים
משך תקופת האירוסים: כשנה
מועד הפרידה: 2013

מודות שדווקא שאת ביטול האירוסין של השחקנית עדי הימלבלוי ובן זוגה, איש העסקים אורן מאור, יכולנו לצפות מראש. במהלך שלוש השנים שהם בילו יחדיו, הזוגיות בין השניים ידעה לא מעט עליות וירידות, פרידות והתקמבקויות, עד שלבסוף בשנת 2013 השניים החליטו להפריד כוחות - והפעם לתמיד.

הימלבלוי. דווקא יפה לה לבן...

 

A post shared by Adi Himelbloy (@adihimelbloy) on


 

מיכל אנסקי וליאור מילר

משך הזוגיות: כשנה
משך תקופת האירוסים: כחצי שנה
מועד הפרידה: סוף שנת 2007

נראה שנער הפוסטר של שנות ה90, ליאור מילר, הוא מתאהב סדרתי, אחרת אנחנו ממש לא מצליחות להבין איך הספיק להתחתן (פעמיים) ולהתגרש (פעם אחת) וגם להציע שתי פעמים נוספות נישואים. בסוף שנת 2006, ניהל מילר מערכת יחסים מתוקשרת למדי עם מגישת הטלוויזיה ומנחת הריאליטי "מאסטר שף", מיכל אנסקי, במסגרתה הציע מילר נישואים והיא נענתה בחיוב. השניים התארסו לאחר כחצי שנה של זוגיות, ואף קבעו מועד לחתונה בקיץ של אותה שנה, ודחו, וקבעו תאריך נוסף - אך בסופו של דבר חליטו השניים להפריד כוחות. אגב, פחות משנה לאחר מכן הוא כבר הציע נישואים לאנה ארונוב, וגם שם הקשר לא הבשיל לחתונה...

אנסקי. גם היא מבלה בלבן בקאן.

 

A post shared by Michal Ansky (@michalansky) on

 


אלו שעדיין בוכים לכרית
או: הפרודים הטריים ביותר

נעה בני וגיא איתן

משך הזוגיות: מעל לחמש שנים
משך האירוסין: כשנה וחצי
מועד הפרידה: מאי 2018

נעה בני, הדוגמנית והשותפה העיסקית של נטע אלחמיסטר במותג בגדי הים "בננהוט",  ובן זוגה גיא איתן, החליטו להיפרד לאחר למעלה מעשר שנים של היכרות, מתוכן שלוש שנים של מגורים משותפים ושנה וחצי של אירוסין. באופן קוסמי למדי, החתונה של השניים הייתה אמורה להתקיים כחצי שנה לפני הפרידה, אך נדחתה לאור העובדה שהאולם בו תכננו להתחתן פשט את הרגל.

בני. חיה טוב גם בלי בן זוג.

 

A post shared by Noa Beny (@noabeny) on


קסניה טרנטול ועמרי בן נתן

משך הזוגיות: כשנה וחצי
משך תקופת האירוסים: כחצי שנה
מועד הפרידה: אוגוסט 2018

צמד פליטי הריאליטי, קסניה טרנטול ועמרי בן נתן, שהכירו והתאהבו מול מצלמות "האח הגדול", הצליחו לשמור על זוגיות יציבה גם הרבה אחרי שעזבו את בית האח. לאחר כשנה של זוגיות מתוקשרת ביותר, שלף בן נתן טבעת על רקע הכותל המערבי. היא כמובן הסכימה, והם אפילו כבר סגרו תאריך לחתונה אך דחו ודחו אותו. בסופו של דבר השניים הכריזו שהם סוגרים את הבאסטה.

 טרנטול ובן-נתן. ביחד עם "הבת" המשותפת.



לסיכום, אם יש לנו מסקנה אחת שלמדנו מכל הפרידות הכואבות שציינו, שאנחנו יכולות להעביר אותה לרודברג היא שכדאי לה להתחיל לתכנן את החתונה בחודשים הקרובים ולהוציא אותה לפועל - הכי מאוחר - בקיץ הבא.


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע