אלו שמלות ערב הוצגו בשבוע האופנה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

'הכוח הנשי' של שבוע האופנה בתל-אביב

צבעוניות עליזה ושחור חזק ובועט: התצוגות של פנדורה, דרור קונטנטו וטובל'ה

שמלות כלה
 שבוע האופנה השנה הוא בסימן אידאל היופי המשתנה והאופנה ששייכת לכ-ו-ל-ם, ולכן הוא כולל דוגמניות ודוגמנים בכל הגילאים, המידות, הגבהים ועוד. מעולה לנו! שלוש דוגמות לכך הן התצוגות של פנדורה, דרור קונטנטו ושל טובל'ה
 
שבוע האופנה נפתח בערב גאלה מנצנץ של פנדורה עם קולקציית PANDORA SHIN
התצוגה חשפה לראשונה תכשיטי כסף סטרלינג יצוק בציפוי זהב 18 קראט, כחלק מההשקה העולמית של הקולקציה. הפריטים אופיינו בצבעוניות זהובה, לצד פריטים בגווני דבש רכים וצהובים וצבעי האביב. 

*לגלריית שמלות ערב
*מעצבי שמלות ערב

נועה קירל פתחה את תצוגת האופנה של PANDORA SHINE בערב הגאלה, במראה כסוף שכלל מגוון תכשיטי PANDORA אביביים, צמידי פפיון וצמידי קונספט כסופים שזורים בצ'ארמס כסופים, ולבשה דגם בעיצובו של אלון ליבנה.

שמלת ערב בעיצוב אלון ליבנה

ציפי רפאלי והאקטואליות - עינת שרוף, שרון כידון ואוולין הגואל, ענדו תכשיטי PANDORA כסופים, שילוב של צמידי קונספט, מגוון טבעות וטבעות חותם, ולבשו דגמים בעיצובה של מאיה נגרי.

שמלות ערב לאימהות

עוד דוגמניות, שחקניות ושאר ירקות שדיגמנו בערב הגאלה: קורין גדעון ענדה צמידי בנגל ומגוון צ'ארמס כסופים של PANDORA ולבשה דגם של אביתר מייאורחן אמסלם ענדה תכשיטים מקולקציית PANDORA SHINE בדגש על תכשיטים בהשראת חלת הדבש, ולבשה דגם בעיצובו של גדי אלימלך. רונית יודקביץ' ענדה מגוון תכשיטים וטבעות כסף סטרלינג של PANDORA ולבשה דגם בעיצובה של רזיאלה. מאיה ורטהיימר ענדה תכשיטים ושרשרת צ'וקר בהשארת דבורת הדבש מקולקציית PANDORA SHINE ולבשה דגם בעיצוב PIO PIO.

פנדורה - אירוע הפתיחה לשבוע האופנה

יבגניה דודינא ענדה מגוון תכשיטים מקולקציית PANDORA SHINE בהשראת קרני שמש, חלות הדבש ודבורים ולבשה דגם בעיצובו של אלן לוקאש. ריי שגב ענדה שילוב ייחודי של תכשיטי כסף סטרלינג ותכשיטי PANDORA SHINE בהם תליון תחרת חלת הדבש, טבעת דבורת הדבש וטבעת לבבות חלולים ודגם בעיצובו של דרור קונטנטו. שני קליין ענדה שרשרת קונספט ארוכה שעוצבה מחיבור של מגוון צמידי כסף סטרלינג מקולקציית האביב החדשה של PANDORA ודגם בעיצובה של דורין פרנקפורט. ועוד רבים וטובים.

 קורין גדעון

חליפה כסופה ומחויטת - סיוון קליין
שמלת ערב אפורה ומנצנצת
שמלת ערב כסופה וסקסית
שמלת סטרפלס מוזהבת
אוברול מוזהב הורס

המעצב דרור קונטנטו הציג את קולקציה שכולה על טהרת הצבע השחור כאינטרפרטציה לכוח נשי – נשים במלחמה. על המסלול נראו  30 דגמים של שמלות, חליפות, שורטים וגלימות. אחלה שמלות ערב לחתונה של

הקולקציה עשירה באלמנטים לא רכים, שיריוניים וגלדיאטורים. הטקסטורות בולטות, חזקות ומשלבות הרבה נצנוץ ועבודת יד. לכל הקולקציה נלווים תכשיטים שנעשו בעבודת יד מחומרי גלם מתכתיים שעוצבו ועובדו במיוחד עבור הדגמים שהוצגו, כאשר דווקא באקססוריז הנלווים בחר המעצב לזרוק מעט צבע כנקודת אור ופריחה מעל הבגדים העוצמתיים.

שמלת ערב ארוכה שחורה
שמלת ערב שחורה קצרה
שמלת ערב שחורה שקופה

מי מהסלבס מתהדרות בעיצוביו?

נטע ברזילי, ריקי בן ארי, מורן אטיאס, שני אטיאס, הילה סעדה, ריי שגב, שמחה גואטה, הזמרת דקלה, שני אטיאס, לירון רביבו, טיילור מלכוב, אושר סלים, עדן פינס, ונוספות.

שמלות ערב בעיצובו של דרור קונטנטו
 

טובל'ה וג.ר.א.ס – סיפור אהבה

טובה'לה לא נוהגת להוסיף לבגדיה תכשיטים אבל הפעם היא הפתיעה ובחרה 'שותפה' - בקולקציה החדשה שחוגגת 70 למדינה, הצליחו השתיים ליצור שפה גרפית משותפת שהפכה לקולקציית תכשיטים אופנתית ועכשווית שמתכתבת עם עיצוביה של טובה'לה ומשלימה את הסיפור בצורה מבריקה .

שמלה בסגנון הייחודי של טובל'ה

שמלה אביבית - טובל'ה
שמלה בצבע ורוד
שבוע האופנה - טובל'ה

ההשראה לתצוגה השנה לכבוד 70 שנה למדינה ובהתאם לכך, השפה המזרחית עם ההדר האירופאי יצרו קולקציה בוהו שיקית עשירה שמאוד מזוהה עם כתב ידה של טובהלה, אך בהחלט אפשר לראות קריצה צעירה והשפעות של הטרנדים בעולם. הגוונים פסטלים, צהוב חזק בשילוב השחור הקלאסי, הבדים משי ובדים יקרים שטובהלה ונעמה רוכשות ברחבי העולם, הרקמות עבודת היד שמזוהות כל כך עם השתיים, וכמובן אבני הסברובסקי סימן ההיכר של בית האופנה.

קרדיט צילום: אבי ולדמן
 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים