תפריט טבעוני בחתונה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

לכבוד יום הטבעונות: על סודות התפריט הטבעוני בחתונות...

תפריט טבעוני בחתונה - מה זה בכלל אומר, ולמי הוא מתאים? הצצה למטבח הטבעוני באירועים

קייטרינג ובר
טבעונות היא תזונה המבוססת על מזונות צמחיים מלאים, ועל הימנעות ממזון מן החי הכולל: בשר, עוף, דגים, ביצים ומוצרי חלב. אז מה כבר אפשר להגיש בחתונה טבעונית? תתפלאו...

תפריט טבעוני עלול להישמע להרבה אנשים 'מבהיל', אבל תכל'ס הוא יכול להיות הכי שיקי ומגניב שיש. רבים מהאולמות ומחברות הקייטרינג שהבינו את הרעיון והפנימו מציעים גם תפריטים טבעוניים.

תפריט טבעוני

תפריט טבעוני צבעוני במיוחד


מה בתפריט?

תזונה טבעונית היא בדרך כלל דלה יותר בכולסטרול ובשומן רווי, ומי שמספיק יצירתי מפיק מעדנים כמו המבורגר פורטובלו, ריזוטו עלי תרד, פוקצ'ות ירקות, בטטה פינגרס, קרפאצ'ו חציל, מאפה דלעת ועוד.

אל תתבלבלו, בחתונה טבעונית לא יגישו לכם ערימת נבטים לצד צנון, אלא ארוחה מגוונת ושוב - יצירתית! אגב, לבעלי האולם או הקייטרינג הרבה יותר פשוט וזול לארגן מטבח טבעוני בגלל נושא הכשרות.

תפריט מגוון

קרדיט תמונות: thinkstockphotos

איך נשמע לכם תפריט הודי טבעוני?

כן, יש גם כזה... והוא צבעוני ומגוון ובעיקר טעים! בין המנות העיקריות שמציעים ברג'ניס Rajnee's - אוכל הודי טבעוני: תבשיל תרד וקוביות גבינה הודית, תבשיל אפונה וקוביות גבינה הודית, שיפודי פאניר צלויים במרינדת טיקה, קוביות גבינה הודית ברוטב קארי מתקתק, תבשיל ירקות עם פירות יבשים ואגוזים ברוטב קשיו, כופתאות גבינה, ירקות ופירות יבשים ברוטב קשיו ופרג לבן מתקתק ועוד ועוד.

תפריט טבעוני הודי

טבעונות הודית
התמונות באדיבות רג'ניס Rajnee's

שורה תחתונה: השפע קיים גם בתפריט הטבעוני, והוא הכי 'איני' שיכול להיות; צריך רק לוודא שהשף מרכיב את המנות, והוא 'עף' עם רעיונות ומגוון הצעות. אל תוותרו על טעימות ותוודאו שלאורחים שלכם יוצע מגוון מעניין.

עצה חשובה: בזמן גיבוש התפריט חשוב להתייחס למנה עיקרית, כי עם כל הכבוד לסלטים ולתוספות - האורחים שלכם רוצים שיגישו להם מנה עיקרית ולא 'רק' תוספות.

ולסיום, מה אתם אומרים, הייתם מוכנים ללכת על תפריט טבעוני?

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה