בא לכם להפתיע בחתונה חורפית ורומנטית? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

כבר שמעתם על טרנד חתונות החורף?

טרנד חדש מפציע בעולם החתונות ו'ארקה' מספקת את הפרטים...

מקום לחגוג
טרנד חתונות החורף טומן בחובו יתרונות רבים, תוסיפו לכך מיקום של אולם אירועים בתל אביב ותקבלו אירוע מושלם

חתונת חורף נחשבת לחתונה פחות מבוקשת, מבחינת בני הזוג, אך למעשה מדובר בתקופה אידיאלית לחתונה ונדמה שכעת יותר ויותר זוגות מודעים ליתרונות שבה.
בר מרכזי בארקה

6 סיבות לאימוץ הטרנד של חתונת החורף (באדיבות ארקה, אולם אירועים בתל אביב)

רומנטיקה - חודשי החורף הם התקופה הרומנטית ביותר, ומעט גשם עוד לא הרג אף אחד אלא רק הוסיף לאווירה. דמיינו את עצמכם רוקדים סלואו למנגינה רגועה וחוגגים את החתונה שלכם בעוד טיפות הגשם מתדפקות להן על קירות אולם האירועים. אף אפקט שיבוצע במהלך הקיץ לא ישתווה לאווירה המרגשת שמתקבלת בחורף.

אווירה חמה ונעימה

'תנו לרקוד בשקט' - בחלק מימות הקיץ התחושה היא שהאוויר לא זז ואם נודה בזאת - למרות הרצון הרב לרקוד ולהשתולל, קצת קשה לעשות זאת בלי לנשום כהלכה. בחורף האוויר נעים, הרוח מלטפת וניתן ליהנות מהאנרגיה ולפזז ברחבת הריקודים.

ארקה בחורף

'אל תזיעו עליי בקיץ' - כולנו מזיעים, אי אפשר להתחמק מזה, כמובן שמזג האוויר החם והלחות הגבוהה משפיעים גם על הכלה שמתחילה להתכונן משעות הבוקר ולא מיטיבים לא עם האיפור ולא עם התסרוקת. בחורף, לעומת זאת, הכלה לא צריכה לחשוש בנוגע לשיער ולאיפור.

הפן הכלכלי - בקיץ האורחים מוזמנים לחתונות רבות, לפעמים החתונות מתקיימות אפילו באותו שבוע ומקשות מאוד על האורחים שרוצים להעניק לזוג צ'ק נאה... חתונה בחורף תקל על המצב הכספי ותסייע לכם לקבל סכומים יפים יותר.

עיצוב אורבני ואלגנטי

טסים לחו"ל - אנשים רבים נוהגים לטוס לחו"ל במהלך הקיץ, כך שהם עלולים לפספס את החתונות שנערכות במהלך העונה החמה. בחורף, רוב האנשים נשארים בארץ.

מרחב נעים לשהות בו

חיסכון בעלויות - הנקודה החשובה והמשמעותית ביותר: זוגות שחוגגים חתונה בחורף יכולים לחסוך עשרות אלפי שקלים משום שבחורף המחירים יורדים בצורה ניכרת. בחורף ניתן למצוא אולמות אירועים המציעים חבילות חורף משתלמות הכוללות על פי רוב: תאורה, עיצוב, תקליטן, מערכת הגברה, צלם ומנות במחירים משתלמים. יש לציין שגם מחירי שמלות הכלה יורדים במהלך החורף; הירידה יכולה להגיע עד ל-30% מהמחירים של אותן שמלות בקיץ.

*התמונות והמידע באדיבות ארקה - מתחם אורבני לאירועים בתל אביב


כתבות נוספות שיעניינו אותך

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים