בא לכם להתחתן על הים? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

5 מקומות לאירועים בסימן יום המים

הכי רומנטי: חתונה עם הפנים אל הים

מקום לחגוג
יש מקומות לאירועיםש'זכו' וממוקמים ליד הים, כך שהשלווה והיופי הטבעי הם נחלתם...

הידעתם? מים מסמלים חיים ומהווים את אחד מחמשת האלמנטים מרכיבי החיים. ארבעת האלמנטים הנוספים הם אש, מתכת, אדמה ואוויר. יש משהו מרגיע ושלו במראה הים ורעש שכשוך המים, ולא בכדי מקומות לאירועים משלבים אלמנט זה בעזרת בריכות נוי, מזרקות וכדומה. קבלו 5 מקומות לאירועים משופעים במים, ללא עזרים מלאכותיים:

קסיופאה

קסיופאה

מבט מבפנים

מיקום: הרצליה פיתוח

מוטיב המים: קסיופאה משקיפה על הים ומספקת את התפאורה המושלמת, כאשר קירות המבנה, העשויים זכוכית, מאפשרים צפייה גם אל עבר שמיים זרועי כוכבים, ויוצרים חוויה חושית ייחודית.

חופה בקסיופאה

עוד במקום: אולם מחולק לשני מפלסים מאובזר במערכת סאונד ותאורה איכותיות, קולינריה הכוללת גריל רוטיסרי (שיפוד מסתובב) בסטייל ובחן דרום אמריקאי, חופה רומנטית על רקע המרינה, ליווי אישי ועיצוב קפדני.

ארקה – אירועים על הים

חופה בארקה

מיקום: תל אביב

מוטיב המים: ארקה נמצאת בעיר הגדולה והרועשת, אבל...ממוקמת ממש על הים הרגוע! בקיץ יש שתי פינות פופולריות והן אזור הדק ואזור המרפסת, היכן שריח הים, רעש הגלים והקוקטיילים מתערבבים בשמחה. בחורף נשארים במפלס העליון במרפסות המשקיפות על הים ואוכלים בגלריה המעוצבת.

ארקה

פינות הישיבה בארקה

עוד במקום: מתחם חכם  שניתן להתאמה אישית עם פינת לאונג' רחבת-ידיים, ובה פינות קפה, מרפסות עם בר אלכוהולי, תפריט קולינרי אורבני, כולל מנות טאפס ומתחם תחתון עם קאנפאסים, תוצרת קייטרינג 'קסם הקרמל'. חגיגה עד אור הבוקר, מערכות טכנולוגיות משוכללות ורחבת ריקודים.

בית על הים

בית על הים

מיקום: ת"א- יפו

מוטיב המים: המפגש בין ת"א ויפו העתיקה הוא בדיוק המקום בו מתרחש המפגש בין החדש והמודרני לישן וההיסטורי, וזה בערך מסכם את בית על הים. המתחם, המשתרע על פני 2,300 מ"ר, שכולו לאורך רצועת החוף מחולק למספר מפלסים, ורחבת הכניסה שלו 'נשפכת' אל שפת הרחוב היפואי. תוכלו להשקיף מהגג על גלי הים המלטפים את החוף, להריח ים ולנשום בריזה.

חופה

להשקיף על הים

עוד במקום: המבנה המיוחד והמשופץ מעניק אופי שונה וכולל מטבח מודרני , שירותי תאורה, סאונד ועיצוב.

שרון על המים

שרון על המים

מיקום: מלון השרון, קו המים של חופי הרצליה.

מוטיב המים: המתחם ממוקם על צוק נישא, הצופה לחוף ימה הצפוני של הרצליה ומעוצב בהשראתו.


פינות הישיבה

החופה בשרון

עוד במקום:
תפריט עשיר ואיכותי, שירותי בר מקצועיים, אנשי הפקה מנוסים, אופציה ללינה במלון המפואר בליל כלולות רומנטי הכולל לילה בחדר סופיריור או בחדר גן דה-לקס במלון השרון, ארוחת בוקר עשירה, עיסוי מפנק ושלל פינוקים.

ימה אירועים על הים

ימה
מיקום: חיפה

מוטיב המים: המתחם ממוקם בחוף הכרמל וכולל מתחם שקוף וממוזג לאירועים עם מרפסת דק עץ הפונה אל חוף הים של חיפה, המשמשת לקבלות פנים ולעריכת אירועים מול הים.
החופה

עוד במקום: עיצוב חדשני, מערכות סאונד ותאורה מתקדמות, התמחות באירועי קונספט, קייטרינג משובח ומגוון שבו ניתן למצוא סגנון ים תיכוני, הכל בהתאם לסגנון האירוע ורצון הלקוח.

*כל התמונות באדיבות המשתתפים בכתבה


כתבות נוספות שיעניינו אותך

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)