איך תראה שמלת הכלה שלך השנה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שמלות כלה במראה נסיכותי, סקסי, 'מרחף' ובוהמי שיק

שלושה מעצבים מספרים על מראה הקולקציה הכי מעודכנת שלהם

שמלות כלה
משחקי שקיפויות, שכבות של בדים רכים ומחשופים סקסיים, נשמע מוכר? הטרנדים הבולטים ממשיכים ובהם גם מראה הבוהו שיק. אז מה בכל זאת חדש? הגלאם המיוחד שמכניס כל מעצב לשמלת הכלה שלו!

המעצב הראשון אליו פנינו כדי לגלות מה צופנת לנו הקולקציה החדשה הוא אסף דדוש שעדכן אותנו על הטרנד הכי בולט השנה: "הטרנד של 2017 הוא ללא ספק המראה הנסיכותי והנועז, לוק סקסי נוטף גלאם ויוקרה.

"השנה, השמלות מעוטרות אבני סברובסקי מבריקות במיוחד, להדגשת הרקמות העדינות והמורכבות של הקולקציה. הגזרות צמודות, סקסיות ומדגישות את הגוף, לצד חלקים עליונים מתוחכמים וחצאיות שיפון משי עשירות ושופעות".

מעצב אסף דדוש

שמלת כלה מעוצבת

דדוש מרחיב על הקולקציה האחרונה שעיצב: "זוהי ללא ספק אחת הקולקציות המורכבות שאי פעם הייתה לנו בסטודיו. ישנן אף שמלות שהן limited edition - מהדורה מוגבלת, כיוון שהן מעוצבות מרקמות ייחודיות ומאוספים נדירים שאספתי במהלך השנים. השילובים בין התחרות לעבודות היד המוקפדות יוצרות מראה ייחודי לכל שמלה".

שמלת כלה בוהו-שיק

שמלת כלה בעיצובו של דדוש

אז מסתבר שגווני הלבן כבר מזמן 'עזבו את הבניין' וגווני השמנת והפודרה שולטים בקולקציה. הבדים טבעיים, הבטנות רכות ונעימות, התחרות קרובות לגוף (נראות כקעקוע) ומדגישות את הפיתוחים שבתחרה. "האלמנטים וההשראות נלקחו מגנים מלכותיים, פרחים, תכשיטים, כתרים, ארמונות וכן מעולם המצולות", מסכם דדוש את הקולקציה שלו.

קולקציית 2017
* התמונות באדיבות המעצב אסף דדוש

מעצבת שמלות הכלה והערב
יעל פיק מ'Henika by yael pick' מציגה קולקציה עם הרבה משחקי שקיפויות, שילובי בדים שקופים, תחרות עדנות, שילוב בין אטום לשקוף ומראה של שכבות מרחפות.

וכראייה לכך שמה של הקולקציה הוא
Flying transparency  - החלום "לגעת בשמיים", להעז ולפרוץ את הגבולות המוכרים. על ההשראה לקולקציה היא אומרת: "ההשראה היא מעולם תוכן קסום מאוד עבורי דרך התבוננות ממעוף הציפור, מפרפר שמתעופף... כל מה שמקבל משמעות חדשה ושונה לגמרי, כאשר הגובה והזווית משתנים ('דברים שרואים משם לא רואים מכאן')".

מעצבת יעל פיק

קולקציית שמלות כלה מושקעת

הקולקציה מתבססת על שילובים מרהיבים של שכבות של בדים קלילים ואווריריים, משי, טול, שיפון, ותחרות קלילות. כל זאת בצבעים של שמנות, לבן חלבי, לבן פנינה, הרבה קרם עדין, וכמובן - צבע הניוד ששולט. על הגזרות בקולקציה, מוסיפה פיק: "לאחר מספר שנים בתחום למדנו בדיוק מהן הגזרות המחמיאות ועליהן שמנו דגש השנה. ישנן גזרות צמודות, ישנן גזרות נפוחות יותר וכמובן שהגזרה השולטת השנה היא הגזרה הנשפכת והרומנטית".

 

שילובי בדים וגזרות מחמיאות

 
שמלת כלה 2017

צילום: אמיר יהל

על האקססוריז הנלווים לשמלת הכלה, טוענת פיק שהם מפתיעים: "השנה בולטות טבעות מעניינות ולא שגרתיות, צמידי בוהו על פרק כף היד; האבן המועדפת עלי בתכשיטים היא סברובסקי, ודווקא ניתן לשבור את המוסכמות וללכת עם אבן צבעונית; זה יכול להוסיף טוויסט מעניין ולא קונבנציונלי".

 
מעצבת אונלי שוגר

שמלת כלה נשית ומחמיאה

המעצבת האחרונה אך החביבה שלנו היא אונלי שוגר שמדווחת על סגנון בולט בוהמי-שיק השנה: "יש המון תחרות סולטיס משחקי שקיפויות עם טולים. בקולקציה שלנו לא ויתרנו על הנוחות, והשמלות יפות סקסיות. הצבעים השולטים הם ירוק זית, בריק וניוד".

שוגר ממשיכה להפתיע ומוסיפה: "הקולקציה כוללת מבחר רחב שח גזרות, הבולטת שבהן היא גזרת קולר עם מחשוף גב עמוק וטולים שקופים מעל שמלות תחרה מחורזות צמודות. המראה המתקבל מלא בעושר וגלאם. ההשפעה המהותית אצלנו היא של שנות ה-50, ולכן אנחנו גם לא מוותרות על הסטייל והסגנון הנפוח....".

 הרבה סטייל וגלאם

 מעצבת אונלי שוגר

שמלות כלה במגוון גזרות

קולקציית 2017
התמונות באדיבות המעצבת אונלי שוגר


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)