הזמנה דיגיטלית מישהו? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

איזה איור תרצו על ההזמנות לחתונה שלכם?

מגמת ההזמנות הדיגיטליות הולכת ותוספת תאוצה, אך מקומה של ההזמנה מודפסת עדיין לא נפקד

הפקת אירוע
המעבר לעולם הדיגיטלי הגיע גם לתחום ההזמנות לחתונה, אולם עדיין נותר הצורך בכמה הזמנות מודפסות לשגר לאורחים בחו"ל או למבוגרים שבחבורה

אפרת ויסמן מ'דיאגו ואפרת קריקטורות והפקת פרויקטים אומנותיים' מספרת על החידושים האחרונים בתחום, שעדיין חי, בועט ונושם: "אכן קיים מעבר חד לעולם הדיגיטלי, ובו העיצוב פחות עמוס ויותר מתוחכם וקורץ.

"כחלק מהמעבר לעולם הדיגיטלי והשימוש היומיומי בתוכנת הפייסבוק ובוואטסאפ, יותר ויותר שולחים קובץ מעוצב. בתחום החתונות עדיין שומרים על 'מסורת', ולכן ההזמנות הדיגיטליות נכנסות לזה בשלבים, ובדרך כלל נשלחים תחילה לחברה הצעירים. למוזמנים במקומות העבודה ולקהל המבוגר, השמרני יותר, עדיין שולחים הזמנה מודפסת".

הזמנות מודפסות

לא רק הזמנה דיגיטלית...

הסגנון העיצובי בסטודיו של ויסמן הוא מאויר, וההצעה שלהם לזוגות הנישאים היא ללכת על הזמנות מאוירות, בשילוב קריקטורה של הזוג. כיום, הצבעוניות הרבה יותר מינימליסטית מבעבר, אז ההזמנה הייתה מלאה ועמוסה בצבעים.

תהליך העבודה לא איפשר עריכת תיקונים באיור, ואילו כיום ההזמנה מצוירת ידנית אך בשכבות, והצביעה דיגיטלית - מה שמאפשר עריכת תיקונים. נהוג לשלוח 3-2 דוגמאות במקביל ולאפשר לבני הזוג לקבל את ההזמנה האהובה עליהם ביותר.


הזמנות מאויירות

באשר לנוסח, מדגישה ויסמן כי במשך ה-15 שנים האחרונות הוא כמעט ולא השתנה, ונותר רשמי ומכובד. "לעתים אנו מציעים נוסח 'קליל יותר' כמו 'חופה וקידושין בשעה...' או 'נשבעים לעולמים', אך עדיין 90% נותרים עם הנוסח הפשוט והישן".

קריקטורה של הזמנה


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים