לימוזינה לחתונה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

על מה להקפיד כשבוחרים לימוזינה לחתונה?

החלטתם להתפנק ולנסוע ביום החתונה שלכם בלימוזינה מפוארת? כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים לימוזינה לחתונה

מסביב לחתונה
רגע אחרי שבחרתם את סוג הלימוזינה שתתאים לכם, הן מבחינת הנראות שלה, הן מבחינת גודלה והן מבחינת התקציב, הנה כמה דברים שחשוב שתשאלו, תבררו ותוודאו שיהיו כתובים בהסכם שביניכם לבין חברת הלימוזינות:

מפרט הלימוזינה - ודאו שכל הפרטים עליהם סיכמתם בקשר ללימוזינת החתונה שלכם יהיו כתובים - מסוג הלימוזינה, דרך הצבע שלה ועד סוג וכמות הפסיליטיז שיש בתוכה (שתיה, אוכל, נשנושים וכו').

"ליתר ביטחון" - גם אם לקחתם חברת לימוזינות לחתונה מקצועית ובעלת מוניטין, ודאו שאתם יודעים בדיוק מה קורה במקרה של תקלה כלשהי - מפנצ'ר ועד נהג חולה. איזו לימוזינה חלופית תעמוד לרשותכם, תוך כמה זמן היא תגיע, מי יהיה הנהג המחליף ומי יהיה איש הקשר שיטפל בכל הקונסטלציה הזו. אל תתביישו אפילו לכלול בהסכם מה קורה במקרה של דו"ח תנועה ומי יהיה אחראי לשלם אותו.

לימוזינות לחתונה


הנהג -
אם מפריע לכם שהנהג יעשן, ציינו זאת מראש וודאו שבהסכם כתוב שאתם מבקשים נהג שאינו מעשן. ולחילופין, אם אתם רוצים לעשן במהלך הנסיעה, ודאו שזה אפשרי מבחינת הלימוזינה והנהג. אותו דבר לגבי שיחות טלפון: אם מפריע לכם שהנהג ישוחח בטלפון שלו במהלך הנסיעה, דאגו לציין זאת מראש.

פרטים טכניים הנוגעים ליום האירוע - סכמו מראש באיזו שעה בדיוק תגיע אליכם הלימוזינה ועד איזו שעה תעמוד לרשותכם. ודאו שמצוין שהלימוזינה מגיעה אליכם עם מיכל דלק מלא (כי זה ממש לא כיף לעמוד בתחנת דלק עם שמלת כלה לבנה) וסכמו מראש מבעוד מועד את התנאים של הנהג - האם ומתי מגיע לו הפסקה, האם אתם אלו שצריכים לדאוג לו לאוכל, האם הוא נשאר לחתונה (אל תשכחו לשלב אותו בסידורי הישיבה אם כן) ומי אחראי על הורדת כל הדברים מהלימוזינה לפני שהוא נוסע.

איך תרצו את הלימוזינה שלכם?


המסלול -
תנו לחברת הלימוזינות לחתונה את המסלול של יום החתונה מראש, כולל מספר הנקודות בהן יש לעצור, מקומות חניה קרובים (או חניונים אם אין) ולוח הזמנים. קחו בחשבון שיתכנו עיכובים שאינם תלויים בכם ו/או בנהג וחשבו את הזמנים בהתאם. ודאו שהנהג מכיר את הדרכים, ואם זה חשוב לכם - ציינו מראש שהוא ישתמש בתוכנת ניווט כמו WASE.

אנשי קשר - כמה ימים לפני החתונה, ודאו שיש לכם את הטלפונים הניידים של כל אנשי הקשר הרלוונטיים - פרטים מלאים של הנהג, פרטים מלאים של בעל חברת הלימוזינות לחתונה שאיתם סגרתם, או של האיש שאחראי מטעמה ואפילו פרטים של הלימוזינה החלופית שאמורה לעמוד לרשותכם במקרה של, חלילה, תקלה.

קישוט הלימוזינה - נכון. הלימוזינה מפוארת ויפה, אבל אם אתם עדיין מעוניינים לקשט אותה, לתלות עליה שלט או כל דבר אחר - ודאו שזה אפשרי, שכללו את זמן הקישוט (אם זה לא חלק משירותי חברת הלימוזינות) וסכמו מראש מי אחראי להורדת הקישוטים.

לימוזינה

אל תשאירו שום מקום לספק וליד המקרה, כדי שביום החתונה תוכלו ליהנות בדיוק כמו שראוי - נסיך ונסיכה!

*קרדיט תמונות: thinkstockphotos


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה