חשבתם על לימוזינה לחתונה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

לימוזינה לחתונה: הכרכרה שלכם לערב מהאגדות

כי בערב הזה אתם לא מתפשרים על פחות...

הפקת אירוע
אירוע חתונה הוא אחד מרגעי השיא בחיים, ובערב המיוחד הזה החתן והכלה הופכים למלך ולמלכת האירוע

אין דרך מוצלחת יותר להכריז על מעמדכם הרם ביום חתונתכם, מאשר לעשות את דרככם לעבר מתחם האירוע ברכב שרד השמור בדרך כלל לבני מעמד האצולה וה-VIP.

לימוזינה לחתונה הפכה ברבות השנים לסמל לחשיבותם של החתן והכלה ביום מיוחד זה. ביום החתונה זוכה הזוג הטרי לשלל פינוקים, משעות הבוקר ועד לסיום האירוע. כל השירותים נועדו כדי לתת לזוג את התחושה העילאית והטובה ביותר כדי לפתוח את חייהם המשותפים בטעם טוב ובהנאה מרובה.

הגעה עם לימוזינה לחתונה מאפשרת לכלה להתרווח בנוחות עם שמלת הכלה הגדולה והנפוחה, ולא להתכווץ במושב האחורי של רכב פרטי, כשהיא חוששת כל הדרך שמא ייהרס המראה המוקפד שעליו עמלו וטרחו רבים כל כך במשך כל היום.

גם החתן יכול לשבת בנינוחות, וליהנות עם אשתו המיועדת, גם בזמן הקצר יחסית עד הגעתם לאירוע, מבלי שיהיו סיבות מיותרות למתחים ולכעסים. הם יכולים ליהנות ממוזיקה משובחת, ללגום שמפניה כדי לחגוג בפרטיות את המאורע המשמח, לחלוק ביניהם בפרטיות את תחושות ההתרגשות והאהבה הגדולה ולטעום מעט מירח הדבש הממתין להם מעבר לפינה. 

לימוזינה לחתונה כוללת ליווי מלא ביום החתונה, כולל איסוף החתן מביתו, איסוף הכלה מסלון הכלות, ליווי לצילומים והגעה לאולם. במקביל, תזכו ללגום משקאות קלים, משקאות אנרגיה, שתייה חריפה ושמפניה.

אז באיזו לימוזינה בא לכם להגיע לחתונה?

 

Ha! Now THIS is how to make an entrance at your wedding! #weddinglimo. #maserati #stylin

A photo posted by Georgie Baxter (@georgiebaxter) on





 

We are booking for 2016, 2017, and 2018 weddings. Monthly payment plans available. 5 wedding packages to choose from. We travel throughout IN, KY, TN, MO, and IL. Book your wedding today! Email us at: CapturedByCami@live.com Do you have family or friends needing a wedding photographer? Send them our way and if they book with us you will get a FREE photo session with each booking. #mackeyunitedmethodistchurch #mackeyindiana ##thefleisher #capturedbycami #weddingday #romance #bestdayever #truelove #bride #groom #weddingphotography #nofilter #navywedding #navy #militarywedding #limo #weddinglimo Facebook page: www.facebook.com/CapturedByCami Website: www.CapturedByCami.com Online Gallery: www.capturedbycami.smugmug.com Find us on Twitter: https://twitter.com/capturedbycami

A photo posted by Antareo Richardson (@capturedbycamimktg) on



 

We had a great time this afternoon at #piazzaonthegreen #mckinneytexas #mckinneywedding #texasweddings #weddinglimos

A photo posted by Blue Diamond Limousines Of Tx🎩 (@bluediamondlimousines_of_tx) on






 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה