איך צריכה להיראות שמלת הריקודים בחתונה שלך? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שמלת הריקודים שלך: יאללה בלאגן!

קבלי את שמלת הכלה הנבחרת של מיטב המעצבות

שמלות כלה
הגיע השלב של הערב ל'הפציץ' את הרחבה, וחשוב לך להרגיש בנוח ולהיראות 'כלה' יפה, סקסית וחופשיה. אז ביקשנו מכל מעצבת להציג את שמלת הריקודים הנבחרת שלה ולספק כמה טיפים כיצד לבחור את השמלה 'הנכונה' לשלב הריקודים

שמלת הריקודים, על פי המעצבת גליה להב, חייבת קודם כל להיות נוחה ומתאימה לריקודים כמובן. "אך חשוב לא פחות", היא מוסיפה, "שהשמלה תתאים קודם כל לך- הכלה ולסגנון האישי שלך".

שמלת כלה שנייה - גליה להב
צילום צלם: גרג סוולס

המעצבת ג'ולי וינו מאמינה, אף היא, ששמלת הריקודים צריכה להיבחר בקפידה, אבל 'חייבת' להיות שונה מאוד מהשמלה הראשונה: "כמובן שחשוב שהיא תהיה נוחה, ולכן הייתי ממליצה על שילוב בגד גוף ולא מחוך, כיוון שבגד גוף הוא אלסטי ונוח לעומת מחוך שהוא לא גמיש. בנוסף, הייתי בוחרת בשמלה ללא שובל ארוך שעלול להפריע בריקודים. ומי שלא חייבת שרוולים, אז ללא שרוול מפאת החום בזמן האירוע".

שמלת שסעים - ג'ולי וינו
התמונה באדיבות: ג'ולי וינו מעצבת שמלות כלה

לסיום: "עדיפות לכתפיה או אלוזיון בצבע גוף שהוא מאוד נוח; רצוי שהשמלה תהיה מבד קליל ולא כבד", אומרת וינו. "שסע מאוד מומלץ, מעבר ליופי שבו הוא מקנה נוחות מרבית בזמן הריקודים. ותמיד יש אפשרות לשמלה קצרה או מידי".

 המעצבת דורין שממליצה לבחור שמלת ריקודים קלילה יותר ופחות פורמלית מהשמלה הראשונה, אך עדיין לשמור על ייחודיות: "אני מציע שמלות מחורזות, עם אפקט התאורה על רחבת הריקודים; יש להן אפקט זוהר והוליוודי. באשר לגזרות, אני ממליצה על שמלות צמודות עם שסע עמוק או מיני עם חצאית משי ושסעים מתנפנפת, שיוצרת תנועה מרהיבה".

שמלת ריקודים בעיצובה של דורין
צילום: דביר כחלון

סיפא - שמלות כלה וערב
, טוענת ששמלת הריקודים שלך חייבת להיות מיוחדת ובה בעת נוחה: "אני מאמינה שהשמלה השנייה חייבת להיות מיוחדת ומאוד נוחה, ולשם כך אני אוהבת לשלב בשמלות שלי בגדי גוף מבדי לייקרה מקושטות בגיפור ותחרה, ללא מחוך וקונסטרוקציות מורכבות.

"החצאית יכולה להיות מלאת נפח ובו זמנית קלילה מאוד. חצאית שופעת מתאימה כמעט לכולן, והיא מסתירה באופן מושלם ירכיים רחבות, בדיוק כמו שהיא מעניקה נפח לגזרות גוף מאוד צרות. בשמלה כזאת אפשר ליהנות מהאירוע ולרקוד בחופשיות".
שמלת הריקודים של סיפא
התמונה באדיבות: "סיפא שמלות כלה"

לסיום: "המעבר לשמלה קצרה מאפשר לך להיפרד מהעקבים הגבוהים ולרקוד בכיף בנעלי בובה נוחות".

אחרונה חביבה- המעצבת מון שרי, טוענת שאין כללים לבחירת שמלת הריקודים שלך. "שמלת הריקודים שלך יכולה להיות שמלה שתתכתב עם שמלת הכניסה שלך, תשמור על אותו קו סגנון של השמלה הראשונה ותשלים את המראה הכולל שאותו את רוצה להשיג", היא אומרת. "עם זאת, שמלת הריקודים יכולה גם להיות שמלה שונה לגמרי משמלת הכלה הראשונה שלך ותעניק לך עוד 'לוק' בערב החתונה שלך".

המעצבת מון שרי מציגה שמלת כלה שנייה
קרדיט צילום: עמיר צוק, דוגמנית: נטלי מטיאס ל- HH MODELS


לסיום, אומרת מון שרי: "השמלה השנייה יכולה להיות קצרה, בעלת מחשוף או אפילו אוברול מדליק. הדבר היחיד שאת צריכה לחשוב עליו הוא ששמלת הריקודים שלך תהיה נוחה לריקודים עד אור הבוקר...".

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים