אלו שמלות כלה תלבשו בקיץ? מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שמלות כלה עם אצילות טבעית ופרקטיות מעוצבת

שמלות כלה קיץ 2016

שמלות כלה
שמלות הכלה הקיציות אוויריות, קלילות, קלאסיות ופרקטיות. לא, זה לא אומר שהן לא יפות, להיפך הן משדרות תחכום, נוחות, טבעיות ושיק מהמם!

מאחורי המותג "ראומה ויואל" עומדת המעצבת ראומה זהר, אשר יוצרת שמלות מקוריות וייחודיות, בעלות חותם אישי מובהק, שהפך עם השנים למזוהה מאד עם המותג.

קולקציה 2016 מדגישה את הקו העיצובי המקורי והייחודי של ראומה ומציגה שמלות כלה המתאפיינות בעדינות רבה ובאצילות טבעית. היופי הקלאסי מקבל השנה אינטרפרטציה עכשווית ומתקיים איזון עדין בין עושר של חומרים איכותיים ועבודות יד מורכבות. התוצאה - הרמונית, נינוחה ומעודנת.

שמלת כלה קיצית ואצילית

שמלת כלה עם מחשוף וי עמוק
שמלת כלה מתרחבת


הצבעוניות השלטת נעה בין גווני הפנינה לשמנת; הגזרות מלוות ברוך את הגוף. הלקוחות של 'ראומה ויואל' הן כלות שמעריכות קלאסיקה עם אמירה אישית, ביניהן נמנות עורכות מגזיני אופנה, מעצבות מתחומים שונים, אמניות מפורסמות; שחקניות, דוגמניות, זמרות ועוד.

האקססוריז שימשיכו השנה לקבל בולטות בקיץ הזה, הם אלו הנלווים לשיער, החל ממסרקיות מתוכשטות, פרחים בקומבינציות שונות ופסים ייחודיים.

שמלת כלה מיני ובד שיפון

שמלת כלה עם אמירה אישית
שמלות כלה: יואל וראומה, קרדיט צילום: אלון שפרנסקי

המעצבת אילה עמרני מציגה קולקציה קיצית קלילה והמגמה הכללית היא לפשט ולהפוך את הלבוש לפרקטי, מבלי לוותר על העיצוב. הגזרות והקווים נקיים עם אמירה והדגש הוא על הפרטים הקטנים ועל דיוק מרבי בגזרות, בעבודות היד והאפליקציות.

בדי הקיץ הם קלילים במראה ובתחושה ומתאימים לאקלים בארץ. הבדים מאוד איכותיים אודות להיותם חלקים, והצבעים השולטים הם לבן וחלבי, משולבים בנגיעות צבע. בקולקציה הנוכחית שולבו גם אלמנטים המזכירים את הים ואוצרותיו, אשר יוצרים הרמוניה צרופה בצורות ובעבודות היד. הכלות של עמרני הן כלות קלאסיות, מתוחכמות, חזקות ובעלות נוכחות.

האקססוריז של קיץ 2016 הוא בעיקר מינימליסטי ומדויק, ומשלים את המראה הכללי כדוגמת פנינים, סברובסקי וכדומה, ובשיער - נזרים וטיארות. בסך הכל המראה הכללי והקולקציה יוצרים לוק 'שיקי', טבעי, לא מאולץ ועם טוויסט.

שמלת כלה עם פנינים במראה עדין

שמלת כלה עם גב מעוצב
שמלת כלה קלאסית
שמלות כלה: אילה עמרני, צילום: עדו לביא
 
             
 * ראומה ויואל - קרית אונו, 053-7101519
 * אילה עמרני - ת"א, 053-6130555
 
 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה