The Show - מופע רוק לחתונה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

THE SHOW MUST GO ON

מופע רוק חי ובועט למסיבה הכי טובה בעיר

מוזיקה
יש משהו מטריף חושים בהופעה של 'THE SHOW' שאף אחד לא נשאר אדיש לה; אז אם בא לכם לארגן את המסיבה הכי מגניבה בעיר, כדאי שתשקלו ברצינות להביא אותם לחתונה שלכם. להלן הרשמים מהפגישה שלנו איתם

אז הקונספט המיוחד של The Show מרענן לא פחות מהפלייליסט. אפשר להרגיש את הניחוח הנוסטלגי כבר עם עליית חברי הלהקה לבמה, לבושים בסגנון וינטג' מגניב במיוחד בהשראת שנות ה-60. ה-Vibe ללא ספק עדכני וחדשני ומרגע עלייתם אין רגע דל והם מביאים את הרוקנרול בגדול ובסטייל.

להקת the show

להקת the show בהופעה


מה תשמעו? קלאסיקות רוק משנות ה-80 ומשנות ה-60, להיטים עכשוויים בטוויסט רוקיסטי ייחודי. הרפרטואר כולל שירים לועזיים ושירים עבריים, ובגדול התחושה היא של פיוז'ן מגניב ולוהט.

חברי הלהקה מנגנים שנים ביחד וההרמוניה ביניהם בהחלט מורגשת, כאשר כל אחד מהם מביא לבמה את יכולותיו: עידו שר ומנגן על גיטרה, גיא מתופף, פאשה אמון על הבס ומיכאל מחצצר ופורט בו זמנית. 

חברי להקת the show

חברי להקת the show  במופע רוק


לא נשכח שזה האירוע שלכם ומטרת הלהקה היא להתאים אותו בדיוק לחתונה המיוחדת שלכם. אז לאחר שיחת היכרות, תוזמנו לפרזנטציה עם הלהקה בה תוכלו לשמוע טעימות מוזיקליות מהחתונה שלכם ולעבור על הרפרטואר, כולל בחירת שיר הסלואו שלכם. זהו, אנחנו אהבנו.

*קרדיט תמונות:The Show


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג