לוקיישנים לצילומי חוץ בחתונה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

צילומי חוץ: מקוריים וטבעיים

צילומי חוץ לחתונה – הלוקיישנים 'החמים'

צילום אירועים
מסתבר שצילומי החוץ בהם בני הזוג נראים כחלק מסרט הוליוודי, כבר פאסה. המגמה היא לערוך את הצילומים במרחבים הכי טבעיים לבני הזוג, כאשר הם נינוחים ונטולי 'פוזות'

יונתן כהן מפוטו ג'וני צילום הפקת אירועים ונתנאל טל-שיר הפקות צילום, מספרים על הלוקיישנים הכי טרנדיים ונכונים לעונה.

מה המגמה המובילה לצילומי חוץ כיום?

כהן: "כיום צלם בצילומי חוץ יכול למצוא הרבה לוקיישנים מהממים שניתן להוציא בהם את התמונות הטובות ביותר בניהם הרי ירושלים, לצד הנוף המהמם והאהבה הפורחת של הזוג החדש. עוד לוקיישן מיוחד לצילומי חוץ הוא האזור הדרומי של מצדה, בתוך החולות המדבריים - לתפוס כל רגע מיוחד של הזוג. בדרך כלל, אנחנו מייצרים שם לוקיישן של פיקניק, כאשר בני הזוג יושבים ונהנים יחדיו מיין אדום ומעט פירות (בשביל להוסיף קצת צבע לתמונה), התוצאה מיוחדת מאוד. חשוב שבחירת הלוקשיין תהיה בחירה מושכלת, בה ירגישו בני הזוג הכי בנוח שאפשר".

צילומי אירועים, תמונה של נינוחות

פוטו ג'וני צילום הפקת אירועים

טל-שיר
: "בשנה האחרונה אפשר להבחין במגמה של צילומים הרבה יותר ספונטניים, צילומים פחות מבוימים, כמעט ואין צורך לייצר צילומים 'מלאכותיים'. אני אישית מעדיף קו נקי ופשוט יותר במגמה להוציא מהזוגות את הצילומים הטבעיים שיגיעו מתוך מקום אמתי ואני חושב שרואים את זה לא מעט היום בצילומי חוץ. בגלל ריבוי צילומי הטראש דה דרס וצילומי זוגיות טרם החתונה, יורד מהזוג הלחץ לצילומי חוץ אינטנסיביים ביום החתונה, שהוא גם כך יום לחוץ. בעקבות כך, האפיון של צילומי החוץ ביום החתונה, הופך לרגוע יותר ומאפשר לזוג חוויה נעימה יותר".

צילום אירועים, תמונה עם הומור

צילום: נתנאל טל-שיר הפקת צילומים

מהו הלוקשיין הכי רומנטי בעינייך?

כהן: "הלוקיישן הרומנטי ביותר לדעתי הוא חוף הנמל בתל אביב יפו בשעות השקיעה המוקדמות, כאשר השמש מתחילה לשקוע וניתן לראות את המבט הנוצץ בעניי הזוג המאושר ולתעד כל רגע".

צלם אירועים, הכי רומנטי...

צילום: פוטו ג'וני צילום הפקת אירועים

טל-שיר
: "בקרב הזוגות הרומנטיים שולט הטרנד של צילומי טבע, בעיקר בשדות פתוחים ומוריקים, שהחליפו את צילומי חוף הים שהפכו לנדושים יותר. עוד לוקיישן רומנטי במיוחד, בעיקר בקרב הזוגות הלא עירוניים, הוא אסמי תבואה שמצטלמים מדהים. בעונת הקיץ, כשמערומי החציר מסודרים בקוביות בשולי השדות הקצורים, הצילומים הופכים לרומנטיים במיוחד".

תמונה עם קריצה

צילום: נתנאל טל-שיר הפקת צילום

מהם הלוקיישנים הכי מיוחדים, לדעתך?

כהן: "לזוגות שעומדים להתחתן אני ממליץ בחום, לפני שהם מחפשים את הלוקיישן 'הכי מיוחד', שיחשבו על הלוקיישן שהם הכי מתחברים אליו, כדי שיהיה להם הכי כייף ונוח, כך יוצאות התמונות הטובות ביותר".

לוקיישן טבעי

צילום: פוטו ג'וני צילום הפקת אירועים

טל-שיר
: "לרוב, לוקיישנים מיוחדים הם תלויי עונה, לדוגמה: מטע שקדיות בעת הפריחה הנמשכת כשבוע בלבד, מספק צבעים, טקסטורות ועומק שהופך את הצילומים לייחודיים. וכמובן כל שדה כמו שדה חמנייה, כותנה וכד', שמייצר חומרים ויזואליים מרהיבים לצילום. ככלל, לוקיישנים מיוחדים הם הלוקיישנים שמיוחדים עבור הזוג הספציפי שמצטלם. לכל זוג יש את המקומות המיוחדים שלהם בהם הם הכי מרגשים ונינוחים".

צילום אירועים, לזרום עם בני הזוג

צילום: נתנאל טל-שיר הפקות צילום

מהם הלוקיישנים ה'חורפיים' האידיאלים, בעינייך?

כהן: "אפשר למצוא מקומות שהם סגורים, בהם  ניתן לצלם ולקבל תוצאות מעולות, כמו מתחם התחנה הישנה בירושלים (אפשר גם בתל אביב), שהוא מקום מיוחד מאוד בשעות הבוקר המוקדמות כאשר הוא ריק לגמרי, והזוג מהלך אל מול הדוכנים השוממים".

גינה אקראית

צילום: פוטו ג'וני צילום הפקת אירועים

טל-שיר
: "אני משתדל לצלם בחוץ, אלא אם מדובר ביום גשום במיוחד, מכיוון שהשמיים ביום חורפי זרועי עננים והתאורה הרכה של קרני השמש שנשברים בתוך הענן, מייצרים צבעים מדהימים ורכים שהכי קרובים לתאורת קולנוע. עם זאת, כשמודבר ביום גשום ואין מנוס מצילומי פנים, לוקשיינים כמו לובי של בתי מלון, אולמות קולנוע, בתי קפה מעוצבים בסגנון רטרו וכל מבנה שמספק ארכיטקטורה מעניינת - מהווה לוקיישן מצוין לצילומים. לדוג' מלון ימק"א בירושלים מספק את כל מנעד הויזו'אלים שצלם צריך לצילומי חוץ מושלמים".

צילום לאור הירח

צילום: נתנאל טל-שיר הפקות צילום

ומה באשר ללוקיישנים טבעיים?

כהן: "הטבעי ביותר יכולה להיות, אפילו, גינה קטנה ואקראית, גזע עץ זית עתיק או מגרש משחקים. זה תלוי בבני הזוג והסביבה הטבעית שלהם, בזמן הצילום אני לא מבקש מהזוג לעמוד באופן מסוים, או להתבונן במצלמה כי זה בעיקר תמונות אווירה, כשהם מהלכים בלוקיישן בנינוחות ובטבעיות".

צילום ממבט על

צילום: פוטו ג'וני צילום הפקת אירועים

טל-שיר
: "הכי טבעי, בעיניי, זה יערות המיועדים לכריתת עצים ונגרות. הם מספקים כר פורה לצילומי חוץ ומאפשרים לזוגות ולצלם להתפרע ולאהוב בטבע".

צילום רגע אינטימי

צילום: נתנאל טל-שיר הפקות צילום

לסיכום, הטיפ הכי חשוב לצילומי חוץ?

כהן: "צילומי חוץ הם צילומים מאוד מאתגרים וחשוב לדעת באיזה שעה לקיים אותן, כיוון שלאור השמש השפעה רבה על תוצאות הצילום. אני מעדיף לקיים אותם בשעות הבוקר המוקדמות או  בתהליך השקיעה. המסר העיקרי הוא שהתמונות צריכות להיראות הכי טבעיות שאפשר והזוג צריך להיות ניחוח, לכן חשוב מאוד שייהנו!".

טל-שיר: "כל זוג מביא את האופי שלו, יהיו כאלה שיביאו איתם אהבה 'מתפרצת', ויהיו כאלה שיביאו איתם הומור ואז הצילומים יוצאים יותר 'משוגעים', או אחרים שהכיוון שלהם הוא יותר סקסי. חשוב לאפשר לזוג להביע את עצמם, להיות הם מבלי לביים אותם, המוטיב הרומנטי יהיה המוביל ומשם ננסה לנתב למה שמרגיש להם נכון וקליל. דבר חשוב נוסף הוא: תזמון הוא שם המשחק, לו"ז מסודר ליום החתונה הוא תנאי הכרחי לצילומי חוץ מגוונים ומוצלחים".

*השתתפו בכתבה: נתנאל טל-שיר הפקות צילום, פוטו ג'וני צילום הפקת אירועים


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש