שמלות כלה 2015, קולקציות שמלות כלה 2015 - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שמלות כלה 2015 - בואו להכיר עוד מעצבות

קולקציות ראשונות לשנה החדשה

שמלות כלה

 

כפי שהבטחנו לכם בכתבה הקודמת אנחנו ממשיכים להביא לכם קולקציות  שמלות כלה 2015 חדשות היישר מהתנור, לעתים עוד בשלב הסקיצות משולחנות המעצבות. 
והפעם, קבלו על השטיח האדום את המעצבות איילה עמרני, ברטה, סטודיו ז'קלין, כוכי שמלות כלה, סלון סבינה ונעמה וענת. בבקשה 

 

עמרני אילה - AMRANY AYALA


הקולקציה השנה מחולקת לשניים:  

הראשונה: שמלות ה-star quality glam שמלות מלאות זוהר, מושקעות עד הפרט האחרון, שמלות שבמבט ראשון נראות נקיות, זורמות, אציליות וסקסיות אך במבט מקרוב נגלים לעין שילובים וצירופים שונים של רקמות, בדים, אפליקציות ושזירות מזעריות של פנינים וחרוזי זכוכית והכל בעבודת יד ובגימור מושלם.

השנייה: שמלות ה-red carpet,שמלות עם אמירה קלילה ולא מתאמצת, מרחפות קמעה, שמלות זורמות, מתנפנפות המשולבות גם הן באלמנטים וטכניקות מיוחדים במינם, הבאים לידי ביטוי בייחוד במחשופי הגב העמוקים והמיוחדים, המשולבים בבדים, ברקמות ובסרטי קישוט שונים המוטמעים והשזורים זה בזה.

שמלת כלה 2015-עמרני אילה 

קולקצית שמלת כלה 2015-עמרני אילה

 

 

ברטה BERTA - מעצבת שמלות כלה וערב

קולקציית 2015 של ברטה משלבת בתוכה מגוון רחב של שמלות כלה בעיצובים שונים.

בקולקציה הזו, לקחה ברטה צעד נועז קדימה ויצרה שפת עיצוב חדשנית, הנשענת על שילוב רב של בדים, בצורה שבה למעשה היא יוצרת טקסטורות בדים חדשות, הייחודיות רק לה. השמלות בקולקציה, מעוצבות בקפידה ומאופיינות בחיתוכים קרובים לגוף, אשר יוצרים גיזרה חדשנית.

ההשראה העיקרית לקולקציה הגיעה ממקום מולדתו של הרנסאנס באירופה - מחוז טוסקנה הציורי. איזור זה מאופיין בניגוד מרהיב, כאשר מצד אחד ישנם נופים טבעיים אינסופיים, ומהעבר השני ניתן למצוא מבנים מפוארים וארכיטקטורה עשירה. כך גם בקולקציה של ברטה ניתן למצוא הן דגמים עשירים ומורכבים יותר, העשויים בדים יוקרתיים ולהם שובלים ארוכים ודרמטיים, והן דגמים מודרניים, המאופיינים בבדים רכים ובעיצובים זורמים יותר.

שמלת כלה 2015, צילום: דודי חסון 

שמלת כלה, ברטה, צילום: דודי חסון

 

סטודיו ז'קלין -שמלות כלה וערב  

קולקציית 2015 תהיה בדגש על אבני יוקרה. עיצוב השמלות ילווה ע"י אבני סברובסקי והגזרות בשילוב תחרה, משי ורקמות בעבודה יד.
הקולקציה העונה שונה מקודמותיה, בניתוק במעט מסגנון הוינטג' האירופאי שליווה את הקולקציה הקודמת, והשנה הוא עם נועד לשדר מראה יוקרתי יותר, נקי ומלכותי .

את ההשראה שאבה ז'קלין מהזיקה לחידוש הצבעים של הפודרה, השמנת והלבן היוקרתי שמסמנים את הסטייל השולט והדומיננטי בשמלות הכלה 2015.


 שמלת כלה 2015, צילום: דביר כחלון

שמלות 2015, צילום: דביר כחלון


כוכי שמלות כלה

בקולקציה השנה נראה קו נקי מחורז. ההדפס על הבד המחורז מייצר משחק של שקיפויות בתוך הבגד. מראה נקי ונשפך. בנוסף, נראה העונה שמלות סגורות יותר.

 

ההשראה מגיעה מרגע ציור הסקיצה על הנייר ועד קבלת ההחלטה הסופית של הדגם על כל מרכיביו, תהליך בו כוכי מדמיינת את הפגישה עם הכלה הממוצעת אצלה בסטודיו ודרישותיה, עוזרים לבנות את הסגנון בממוצע ובתוכו משולבים כל המרכיבים עם טאץ' אישי, משולב בסגנון מעודן וקלאסי. הכל ביחד יוצר מגוון דגמים שיענו לכלל הכלות ואכן התוצאה משקפת את הדרך.

 סקיצת דגם 2015

סקיצות שמלות כלה 2015

 

סלון סבינה 

את קולקציית 2015 בנתה סבינה עם מגוון שמלות וסגנונות במטרה שתתאים לכל אחת: מלאות, רזות, בהריון, כשהדגש הוא על קלאסי קליל ונוח. התפירה מתבצעת על בסיס בגדי גוף מחטבים שמעניקים אלסטיות ונוחות בתנועה.

השנה שוכללו הדגמים -  מיותר נפוחים עם אבנים לנצמדים מבדים נשפכים, על בסיס בגדי גוף ופחות  על מחוכים.

קולקציית שמלות 2015, סבינה 

סקיצת שמלת תחרה 2015

 

נעמה וענת

המגמה לשמלות 2015 אצל ענת ונעמה מתבססת על שנות ה20 שעדיין נותנות את הטון: מפתחי V עמוקים המוסתרים על ידי בדים שקופים בצבע טבעי, גזרה מדגישה, סילואט נשי ומחמיא לקימורי הגוף. כל סוגי המחשופים נועזים מחד אך  מוסתרים על ידי בדים שקופים מאידך. השנה המשחק של "רואים לא רואים" מוביל את הקולקציה, ובעיקר הגב החשוף. ישנן כלות החוששות ממחשוף גב שמא אולי הגב שלהן לא יפה מספיק, לכן יש לנעמה וענת שיטות חיטוב שונות כדי להבטיח גב חשוף גם לבעלות חזה גדול עד גדול מאוד וגם לבעלות גב יפה פחות.

השנה יהיו שימושים בבדים מיוחדים, בדי חרוזים מעניינים, בדי תחרה בדוגמאות מיוחדות. בדי תחרה פרחוניים יהיו עשויים מרקמות עשירות בחרוזי קריסטל ובפנינים. לכל שימלה יש שובל הנשלף לאחר החופה לקבלת מראה מיוחד ושונה בצילומים ובכניסה הראשונה לאירוע .

 סקיצת שמלת כלה, נעמה וענת

סקיצה נעמה וענת


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה