שמלות כלה של עומרי גורן menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

התכשיט כבר בפנים

השמלות של עומרי גורן

שמלות כלה

מעצב שמלות הכלה והערב עומרי גורן מביא לקולקציית השמלות שלו אלמנטים של צורפות שנוצרו במיוחד לעיצוביו. גורן לקח את תורת הצורפות והטמיע אותה בשמלות במספר דרכים: למשל, בחתיכות מתכת מעוצבות ששובצו לתוך גזרות השמלות או בפאות של יהלום, שהוגדלו והולבשו על שמלה שלמה, וזוהי רק ההתחלה.

התכשיטים  בהם בוחר גורן  להשתמש הנם בגוון זהב אחר, ולא נוצץ מידי, זהב מתוחכם שיוצר גלאם מדויק, ממש כמו התמהיל הייחודי של גורן בבדים שאותם הוא מייבא בלעדית מפאריז.

גורן, מעצב ומכין בעצמו אלמנטים ממתכת ומפורצלן ותופר אותם לבגדים או לחגורות. את אותם אלמנטים ופורצלן הוא מוצא בשוקי העתיקות.

לדברי גורן: "העיצובים שלי תמיד מגיעים ממקומות אמורפיים ומכיוונים רגשיים, מעין תחושות ללא צורות, שאותן אני מתרגם לבגד. בהתחלה פחות לביש עם אוריינטציה יותר אומנותית ואז אט-אט הוא משויף לכדי רעיון לביש". את המוזה שואב גורן משווקי פשפשים, רחובות קטנים וציוריים, בתי קפה שכונתיים, אמני רחוב, כל אלו משמשים כמזון רוחני לבניית מערכות לבוש בעלות אופי מיוחד, המציגות מראה קלאסי מתוחכם, עדין ובעל אופי נשי מובהק .

בין הפריטים בקולקציה של עומרי, ניתן לראות שמלה שחלקה העליון בנוי מ- 50 חלקים. הגזרות המורכבות משלבות חומרים וטקסטורות, היוצרים מארגים טקסטילים חדשים וייחודים.

הבאנו לכם הצצה קטנה. לשאר הקולקציה היכנסו לאתר של עומרי גורן - שמלות כלה וערב

צילום: אלון שפרנסקי  

 צילום: אלון שפרנסקי

 צילום: אלון שפרנסקי

צילום: אלון שפרנסקי


כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר