לעשות מהבידוד לימונדה: טיפים לשמירה על השפיות והזוגיות - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

לעשות מהבידוד לימונדה: טיפים לשמירה על השפיות והזוגיות

נגיף קורונה משאיר את כולנו בבית ולזוגות לפני חתונה כמוכם, זאת יכולה להיות הזדמנות מצוינת ליהנות מזמן איכות אחד על אחד

מסביב לחתונה

אז איפה אנחנו תופסים אתכם? אה, בבית? עזבו, בדיחה לא מצחיקה. כולנו מתבקשים להישאר כמה שיותר בבית, לא לפגוש אנשים אחרים ורובנו גם עובדים פחות או כלל לא. הימים הארוכים בבית יכולים להיות קשים ומצריכים "קצת אוויר" (כן, גם אחד מהשני), מה שעלול לגרום גם לזוגות הכי יציבים לחיכוכים וחוסר סבלנות אחד כלפי השני.

לכן חשבנו על כמה רעיונות לדרכים נעימות להעביר את הזמן בבית, ביחד, רק שניכם. כן, אנחנו לא מתביישים להגיד את זה: נצלו את התקופה הזאת לטובתכם, לטובת הזוגיות שלכם, ואפילו לטובת החתונה שלכם. שנתחיל?

לצאת לדייט ביתי על בקבוק יין וארוחה שבישלתם

אחד הבילויים הזוגיים הכי כייפים שיש הוא לבשל ביחד ארוחה מפנקת לעצמכם. מצאו מתכונים שאתם אוהבים, הצטיידו במצרכים ושכללו את מיומנויות הבישול שלכם. תוסיפו לכל זה גם בקבוק יין איכותי וקיבלתם דייט מהמם שאפשר לעשות כמעט בכל ערב, בלי הרבה מאמץ. כמובן שאם אתם פחות בעניין הבישול, גם להזמין זה בסדר.

צילום: shutterstock

לעשות אימוני כושר זוגיים

אי אפשר להתפנק בארוחות שוות בכל ערב מבלי לשלם על זה, נכון? אז זה הזמן לצאת לסשן אימונים זוגיים קבוע. חפשו אונליין אינסוף דוגמאות לתרגילים שכיף לבצע ביחד והתמידו בהם. כך תקבלו בעת ובעונה אחת גם זמן זוגי יקר ומהנה וגם הזדמנות לחיטוב לפני החתונה.

צילום: shutterstock

לעבור על הפלייליסט של החתונה

בימים כתיקונם, הדי.ג'יי שתבחרו יקבל מכם קו כללי של הסגנון המוזיקלי המועדף עליכם ויבנה פלייליסט לחתונה שלכם, אבל מכיוון שיש לכם הרבה זמן בבית אתם יכולים לקחת את המושכות לגמרי אליכם. שבו ביחד ובנו את רשימת השירים שאתם רוצים שתלווה את האירוע שלכם, החל מקבלת הפנים ועד לשיר האחרון במסיבה. עכשיו תוכלו להגיע מגובשים הרבה יותר לפגישה עם הדי.ג'יי, אבל אנחנו ממליצים להישאר פתוחים גם להצעות שלו.

לעשות מרתון של סדרות וסרטים

בזמן שבטלוויזיה משדרים בלופ מהדורות חדשות לא מעודדות במיוחד, זה הזמן להתמכר לסדרות חדשות ביחד, או דווקא לעשות צפייה זוגית נוסטלגית בתכנים שאהבתם בעבר ותמיד רציתם לצפות בהם שוב. אם אתם חובבי סרטים, תוכלו לעשות לכם הקרנות ביתיות ממש מדי ערב – זה יילך טוב ביחד עם הארוחה הזוגית והיין מהסעיף הראשון.

להכין מתנות DIY לאורחים

ועדת קישוט, להתפקד! נצלו את הזמן כדי להכין בעצמכם (DIY) את המתנות לאורחים בחתונה שלכם, בהנחה וכבר יש לכם את כל החומרים שצריך ופשוט דחיתם את המשימה הזאת לתחתית טבלת ה-to do list שלכם בענייני החתונה. שקיות giveaway אישיות עטופות בסרט לכל אורח? קטן עליכם. כל מה שקשור לגזירה, הדבקה, איור ואפילו תפירה הוא פעילות זוגית מועילה, מהנה ויצירתית עבורכם.

צילום: shutterstock

לקבל השראה לחתונה, לסנן ולדייק את ההעדפות שלכם

אם הקורונה תפסה אתכם בתחילת שלבי התכנון, או שעדיין אין לכם שום דבר סגור, הרווחתם ובגדול. קיבלתם אקסטרה זמן להבין בדיוק מה אתם רוצים, לסמן ולסנן ובעיקר לדייק את ההעדפות שלכם בכל הקשור לחתונה. תוכלו לשבת בנחת, להתבונן במה שיש לספקים מתחום החתונות להציע – החל מלוקיישן לאירוע, דרך הקונספט, חליפת חתן (כי שמלה זה סוד!) ועד סגנונות העיצוב של המקום, אופן הצילום שאתם רוצים ועוד ועוד. עשו שיעורי בית בפינטרסט ובאתרים מחו"ל כדי לקבל השראה, ואז תתחילו לחפש את בעלי המקצוע המועדפים עליכם. בסיום התקופה הזאת תגיעו הרבה יותר מגובשים, וזה בונוס.

לתכנן ירח דבש

נכון שהמצב בחו"ל לא מזהיר, בלשון המעטה, וקשה לדמיין את הפעם הבאה שתוכלו לטוס בכלל לאנשהו, אבל בדיוק כמו החתונה שלכם – גם זה יקרה. יהיה לכם ירח דבש מדהים, ואתם יכולים לנצל את הזמן ביחד כדי לחשוב עליו. גם אם לא תזמינו בפועל שום דבר, זה ממש לא יזיק לתכנן אותו, לפחות בראש שלכם, בקווים כלליים. מותר לכם לדמיין ולעוף על החלומות שלכם, זה מתכון בטוח לאופטימיות.

צילום: shutterstock

גם אם יש רגעים מאתגרים בתקופה הלא פשוטה הזאת שנחתה על כולנו הודות לנגיף הקורונה, אנחנו מקווים שתוכלו לראות את הטוב, לנצל אותה לטובתכם ולהפיק ממנה את המירב. ברגעים שקצת קשה לכם, אנחנו מרשים לעצמנו להשתמש בקלישאה הכל כך נכונה במקרה הזה ולהגיד לכם: עד החתונה זה יעבור.


כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה