עד הפרטים הכי קטנים: מתחם וואלי הוא כל מה שחיפשתם - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

עד הפרטים הכי קטנים: מתחם וואלי הוא כל מה שחיפשתם

תפריט שף, עיצוב מרהיב ומיקום מנצח: מתחם האירועים וואלי בכפר סבא מציע קונספט חדשני בעולם החתונות

מקום לחגוג

וואלי אירועים (צילום: באדיבות המקום)

העיצוב המיוחד של מבנה חלל האירועים וואלי, הממוקם בעמק התעשייתי בכפר סבא מושך את העין מהרגע הראשון. כבר בנקודה הזאת אפשר להבין שהושקעה מחשבה בכל פרט על מנת שיקדש את האירוע, אפילו בעיצוב המבנה. "כשרוב האנשים נכנסים הם אומרים וואו" מספר מיכאל כליפה, מנהל מכירות אירועים פרטיים בוואלי.

וואלי מתחם אירועים וכנסים - לכל הפרטים

"מלבד המתחם יש פה גן גדול ומושקע, מקום מיוחד לחופה, אנחנו נוגעים בהכול והקפדנו לשים דגש עד הפרטים הכי קטנים, אפילו בריהוט האלטרנטיבי בחוץ", הוא מסביר.

ונדמה שהוא לגמרי צודק. האולם מעוצב בסגנון אורבני בשילוב צמחייה ירוקה, שולחנות עץ מרשימים וקירות הזכוכית רק מוסיפים לאפקט ה"וואו". גם פינות הישיבה הצבעוניות במדשאה הירוקה תופסות את העין ומבהירות שמדובר כאן בעיצוב ייחודי עם מחשבה, חופת השיש הגדולה והמרשימה שנמצאת מעל בריכה מוארת לחלוטין לוקחת בחשבון את חשיבות הרגע הזה והיא רחבה, גדולה ובעיקר פוטוגנית.

וואלי אירועים (צילום: באדיבות המקום)

וואלי אירועים (צילום: באדיבות המקום)

"קבלת הפנים שלנו היא בסגנון מטבח פתוח (Open Kitchen)", מסביר כליפה. "הכל פרונטלי לעיניי האורחים, השף מגיש ישירות לאורח מנות מיוחדות מהמטבח השמח שלנו שבנוי על ערכים קולינריים בינלאומיים ועל התפריט הישראלי החדש עליו עבד כל כך קשה".

החזון הקולינרי של המתחם אינו מציע את מה שכולנו מכירים: מנות פתיחה, שתייה קלה עם קרח והמתנה בשקט באולם המרכזי למנה העיקרית. בוואלי עושים את זה אחרת, עם קונפסט חדש ועדכני ולכן לא נותר אלא להגיע כדי לראות.

וואלי אירועים (צילום: באדיבות המקום)

וואלי אירועים (צילום: באדיבות המקום)

וואלי אירועים (צילום: באדיבות המקום)

באולם עצמו הותקנו מערכות הגברה ותאורה מהחכמות שיש כיום בשוק. "מה שמפריע בדרך כלל זו העובדה שהמוזיקה החזקה מגיעה גם למי שיושב בשולחנות ולא רק ברחבה עצמה. כאן, ידענו למקד את עוצמת המוזיקה למרכז הרחבה וכך, מי שיושב בשולחנות יכול להנות משקט יחסי ולקיים שיחה עם חבריו. אנחנו יודעים שזה עקב האכילס של מקומות רבים וכאן ידענו לעשות את ההפרדה".

וואלי אירועים (צילום: באדיבות המקום)

אז לא, המקום לא בנוי רק לחתונות. "גם כנסים, קונגרסים ואירועים עסקיים לחברות גדולות שמחפשות מקום לערוך בו אירועי ערב, מסיבות סיום, כנסים גדולים ועוד. האולם מתחלק למעשה לשלושה לחלקים ולכן מאפשר משחק שיתאים לאופי האירוע ולכמות האורחים". למתחם האירוח גם סוויטות מפנקות ומסעדת שף פרטית המיועדת לטעימות.

כליפה מסביר שוואלי, מסמל את הקדמה והחדשות בעולם האירועים, הפרטיים והעסקיים גם יחד. "אנחנו יוצרים חווית לקוח כבר מהרגע שהוא נכנס למתחם ועד הרגע שהוא יוצא ממנו. לא סתם כולם אומרים וואו".

וואלי אירועים (צילום: באדיבות המקום)


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה