מא' ועד ב': היתרונות של חתונה בתחילת השבוע menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מא' ועד ב': היתרונות של חתונה בתחילת השבוע

אם גם אתם חושבים שחתונה חייבת להיות רק סוף השבוע, תחשבו שוב. אספנו לכם את כל היתרונות בחתונה בתחילת השבוע

מקום לחגוג

גן אירועים טרויה (צילום: H&A Photography)

מבין כל ימי השבוע, שלישי, רביעי וחמישי הם הימים המושלמים לחתונה. כולם יודעים את זה, נכון? אז זהו, שלא. זאת אחת הטעויות הנפוצות ביותר שעושים זוגות רבים מדי והגיע הזמן לשים לזה סוף

החששות

״כששואלים זוגות למה הם רוצים להתחתן בימים המבוקשים הם עונים שהם מפחדים שאנשים לא יגיעו לחתונות בתחילת בשבוע״, אומר אביעד תורג׳מן, מנהל שיווק ומכירות בגן האירועים טרויה. ״אבל כששואלים אותם אם הם הולכים לחתונות שמתקיימות בתחילת השבוע, הם עונים שכן״.

תורג'מן מכיר את היתרונות של חתונת בתחילת השבוע מניסיונו האישי. ״אני התחתנתי לא רק ביום ראשון, אלא ביום הראשון של שנת הלימודים. לא עניינו אותי היום או התאריך, הדבר היחיד שעניין אותי היה המחיר. ידעתי שהאורחים שלנו יגיעו לחגוג איתנו בכל מצב, בטח ובטח החברים ובני המשפחה הקרובים. בסופו של דבר, לא רק שכולם הגיעו אלא 300 אנשים רקדו ושמחו איתנו עד 3:30 לפנות בבוקר״, הוא מספר.

גן אירועים טרויה (צילום: H&A Photography)

היתרונות

אז מה באמת תקבלו מחתונה בתחילת השבוע?

החיסכון הכספי הוא היתרון המשמעותי ביותר של חתונה בימי ראשון ושני. ואנחנו לא מתכוונים לחיסכון הכספי עליכם, כי גני אירועים ראויים משקיעים כספים רבים בעיצוב של מתחמי החתונות שלהם. קחו את טרויה לדוגמה, גן אירועים שלא חסך בדבר והקפיד להתקין מערכות הגברה ותאורה מהמתקדמות ביותר, לשלב כוחות עם שף מקצועי ואיכותי, ולהשקיע בעיצוב שמשלב עץ למען האווירה החמימה וגן טרופי מטופח שמוסיף מגע מרהיב של קסם לאירוע. אבל כל זה, כלול במחיר המנה וזמין לכם בכל יום בשבוע, כשהחיסכון הכספי של חתונת תחילת שבוע הוא כולו שלכם.

כמה אפשר לחסוך? הרבה. המחיר יכול להיות נמוך ב-40-50 שקלים למנה וכשמוסיפים לזה את העלויות הנמוכות ב-10-20% של כל ספקי האירועים, זה מסתכם באלפי שקלים שנשארים אצלכם בכיס.

״המחירים של ימי שלישי עד חמישי מאוד גבוהים מסיבה אחת פשוטה: ביקוש והיצע. כל הספקים עולים יותר בימים האלה, לא בגלל שבני הזוג מקבלים משהו אקסטרה, אלא פשוט בגלל שאלה הם ימים מאוד מבוקשים״, מסביר אביעד. ״בימי ראשון ושני, אפשר לחסוך משמעותית אבל עדיין לקבל את חתונת החלומות שלכם״.

גן אירועים טרויה (צילום: H&A Photography)

גן אירועים טרויה (צילום: H&A Photography)

גן אירועים טרויה (צילום: H&A Photography)

גן אירועים טרויה (צילום: H&A Photography)

ריבוי החתונות בימים המבוקשים של השבוע משמעותו שהרבה אורחים מוזמנים לכמה אירועים באותו הערב ונאלצים לדלג מחתונה אחת לשנייה. כלומר, חתונה בימים העמוסים למעשה מכבידה על רוב מהאורחים.

״רוב החתונות מתנגשות זו בזו כי כולן מרוכזות בימים האלה ולפעמים האורחים מוצאים את עצמם עושים סבב של שלושה אולמות. בסופו של דבר, הם לא מצליחים ליהנות מאף אירוע מתחילתו ועד סופו״, מסביר תורג'מן.

בתחילת שבוע אין לחץ. אלה שעושים שבת חתן ומתחתנים ברביעי או בחמישי, חייבים להתארגן מאוד מהר אחרי החתונה ונכנסים ללחץ מטורף. לעומת זאת, חתונה של תחילת השבוע מאפשרת לכם להתארגן בנחת לקראת שבת חתן.

גם שלישי ורביעי הם ימים של אמצע שבוע ולמחרת אנשים צריכים לקום לעבודה. לדברי תורג'מן, גם במקרה של חתונה ביום חמישי רבים יעדיפו ללכת מוקדם כדי להספיק את הסידורים של יום שישי, ״לכן, זה לא צריך להיות שיקול״, הוא טוען.

״האורחים שמכבדים ואוהבים אתכם יגיעו לחתונה שלכם בכל מצב ואלה שבאמת שמחים בשמחתכם, החברים הטובים ובני המשפחה הקרובים, יישארו על הרחבה ויחגגו עד השעות הקטנות של הלילה ולא משנה באיזה יום בשבוע מדובר״, מסכם תורג'מן.

גן אירועים טרויה (צילום: H&A Photography)

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע