חיה בסרט: קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק התחתנו - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חיה בסרט: קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק התחתנו

טקס יהודי מצומצם, שמלות כלה שעוצבו על ידי מעצבת ישראלית ו20 שנים שמבדילות ביניהם - כל הפרטים על החתונה של קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק

חתונות וסלבס
View this post on Instagram

Wedding day! ❤️ Ph by @curtisdahl exclusive for @people

A post shared by Dana Harel (@danahareldesign) on Nov 28, 2018 at 9:17pm PST

והנה זה קרה, דניאלה פיק, זמרת, יוצרת והבת של נישאה אמש לאחד הבמאים והיוצרים המצליחים והמוערכים בעולם, קוונטין טרנטינו. פיק שרק לפני שבוע חגגה יום הולדת 35 החליפה טבעות עם טרנטינו, המבוגר ממנה ב-20 שנה בטקס יהודי שנערך על ידי רב רפורמי. החתונה התקיימה בביתם של הזוג בלוס אנג'לס בנוכחות משפחה, חברים ואורחים מוכרים כמו ברוס וויליס, סמואל ל. ג'קסון ואומה תורמן, שחייה ככלה הסתיימו בצורה טראגית להחריד בסרטי "להרוג את ביל", בבימויו של טרנטינו.  

View this post on Instagram

Wedding day! ❤️ Ph by @curtisdahl exclusive for @people

A post shared by Dana Harel (@danahareldesign) on Nov 28, 2018 at 11:12pm PST

מהצד של הכלה הגיעו חברותיה הקרובות וגם אימה, מירית שם אור ואחותה שרונה פיק-פדרמן. למרבה הצער, אביה, צביקה פיק נעדר מהאירוע בשל מצבו הבריאותי. אבל אל דאגה, הזוג המאושר מתכנן להתחתן שוב גם בישראל, כדי שמי שלא הצליח להרחיק עד אמריקה, יוכל לחגוג איתם בארץ בעוד כמה חודשים.

פיק לבשה שתי שמלות כלה לבנות בסגנון אלגנטי בעלות קווים נקיים. הראשונה, גזרת מחוך בליווי חצאית נשפכת והינומה מלכותית שהולבשה על טיארה, בעיצובה של מעצבת התכשיטים הישראלית, קרן וולף.

בהמשך, החליפה פיק לשמלה מבד משי בשילוב כתפיות משובצות אבני סברובסקי, שמזכירה מעט את השמלה שלבשה פיק במסיבת האירוסים של השניים. את השמלות עיצבה המעצבת הישראלית דנה הראל, אחת מהמעצבות העסוקות בישראל. דנה הראל, בת הזוג של המנטליסט נמרוד הראל, הכירה את פיק בתחילת דרכה, לפני שמונה שנים באחת המכירות הביתיות שלה לשמלות ערב ברמת השרון.

View this post on Instagram

#tb to this inspirational couple 💫 Beautiful from the inside out 💋

A post shared by Dana Harel (@danahareldesign) on Apr 12, 2018 at 12:18am PDT

פיק וטרנטינו הכירו לראשונה ב-2009, כשהבמאי הגיע לישראל לקדם את סרטו "ממזרים חסרי כבוד". הם נפגשו במהלך הביקור ותוך שבועיים כבר צילמו אותם מחזיקים ידיים על אחד השטיחים האדומים באל.איי.

רומן חוצה האוקיינוסים הסעיר את ישראל, אבל די מהר בני הזוג נפרדו. באותה תקופה טרנטינו, שלא נישא מעולם, ציין בראיון למגזין GQ שהוא הקריב את חייו האישיים לטובת הקריירה. לנו ברור שהוא התכוון לדניאלה שלנו, גם אם לא ציין זאת מפורשות.

הזמרת והבמאי חזרו שוב להיות יחד בשנת 2016, הפעם זה הסתיים בהצעת נישואין וטבעת יהלום מרשימה. הצעת הנישואין הרשמית הגיעה בקיץ 2017 ומיד לאחר מכן בני הזוג הגיעו לישראל כדי לחגוג את האירוע המשמח עם בני המשפחה.

View this post on Instagram

@daniellapick looking stunning in my gown on the #redcarpet attending the #lumierefestival accompanied by #QuentinTarantino

A post shared by Dana Harel (@danahareldesign) on Oct 10, 2016 at 7:34am PDT

לפני יומיים חגגה פיק את מסיבת הרווקות שלה במלון "פנינסולה" בבברלי הילס עם חברות ומשפחה. במסיבה הוגשה ארוחת ערב עם תפריט שתוכנן במיוחד לכבוד האירוע.

בימים אלה טרנטינו עובד על  סרטו החדש "היו זמנים בהוליווד", דרמה תקופתית שמתרחשת בלוס אנג'לס בשנת 1969, על רקע מסע הרציחות של כנופיית צ'אלס מנסון. 

שיהיה במזל טוב!


כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)