מה לבשו הכוכבות כשצעדו על השטיח האדום בגארמי? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שמלות ערב מעצבים ואלגנטיות מהודרת: כך נראו כוכבות הגראמי 2018

הן צעדו על השטיח האדום מאופקות, יפות וענודות בסיכת ה'ורד הלבן'

חתונות וסלבס
ליידי גאגא הגיעה באוברול שקוף, מיילי סיירוס הפתיעה בשמלה 'צועקת' ולורד גנבה לכולן את ההצגה – כך נראו הכוכבות על השטיח האדום בטקס פרסי המוזיקה הגדול של השנה
ריהאנה, ליידי גאגא, מיילי סיירוס 


החלק המעניין באמת בערב הנוצץ הוא מה לבשו הכוכבות? ובכן הפתעות גדולות לא היו שם והתלבושות שנראו על השטיח האדום היו מאופקות משהו, אבל דווקא לנו זה מתאים בול בשביל לוק לחתונה. הן מספיק מסוגננות ובסטייל בשביל להפגיז הופעה באירוע, אבל לא משוגעות מידי כך שאי אפשר ללבוש אותן לחתונה.

קדימה בואו נשטוף את העיניים:

ליידי גאגא עברה שינוי ומהפכה לא רק בשירים שלה, אלא גם במראה ובלבוש. אין ספק שהיא התעדנה והפכה קלאסית, אבל שלא תבלבלו – לא משעממת. תראו את השמלה של ארמני שבחרה ללבוש. למעשה מדובר באוברול צמוד ושקוף בשילוב תחרה שחורה ומעטפת של חצאית שחורה, ארוכה ודרמטית.

 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga) on


 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga) on


 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga) on

 אגב ליידי גאגא, אנחנו גאים לספר לכן שהגברת לקחה מספר פריטים, הכוללים מחוכים וז'קט שחור מהמעצב הישראלי יניב פרסי  בהתאם ללוק המוקפד החדש שלה. בכלל בתקופה האחרונה פרסי מצליח לעניין את הכוכבות בהווליווד וזוכה מהן לפירגון של ממש. גם פריס הילטון, שמתכוננת לחתונתה החלה לגלות סימני התעניינות בעיצובי שמלות הכלה של פרסי ונעשו גישושים ראשונים בנושא. כבוד!

מיילי סיירוס הגיעה עם אוברול סטרפלס שחור סולידי וקצת משעמם, אבל בהמשך הפגיזה בשמלת טול אדומה נהדרת, שלגמרי תיראה טוב על אם הכלה או החתן.

 

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus) on



 

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus) on

 
 ריאנה החליטה להגיע לטקס בחולצה מוזהבת ומכנסיים שחורים ומשלובי נצנצים. בהופעה על הבמה היא לא ויתרה על שמלת כתפיות בצבע ורוד פוקסיה שזורות באבנים מנצנצות. היידי קלום היא אולי הכוכבת היחידה שלקחה את ההופעה שלה צעד אחד קדימה מבחינת נועזות והציגה מראה ייחודי, סקסי כיאה! 

קייטי הולמס לבשה שמלת סטרפלס שחורה עם כיווצים, שתכל'ס נראית נהדר, אבל מה נסגר עם התסרוקת? המראה ההוליסטי שהתקבל נראתה קצת כמו דודה. לעומתה, לורד הפציצה בשמלה אדומה, עסיסית צעירה וסקסית ולדעתנו לגמרי גנבה את ההצגה בלי להתאמץ יותר מידי. אהבנו גם את השמלה המעודנת בצבע ניוד של לנה דל ריי, שמשדרת הרבה אלגנטיות, עם זאת מדובר בכל זאת בטקס נוצץ אז מתבקש שהשמלות יהיו בהתאם. 

וביונסה, כמו ביונסה, הגיעה עם שמלה שחורה דרמטית עם שסעים עמוקים, מותן צרה וכובע שמשלים למראה מסתורי וסקסי, ואחרונה חביבה, ריטה אורה, שהגיעה אף היא (כמה מפתיע) בשמלת סטרפלס שחורה ובשסע עמוק שלא מתרומם לשום מקום מספיק גבוה:



 

A post shared by Heidi Klum (@heidiklum) on



 

A post shared by Katie Holmes (@katieholmes.world) on


 

A post shared by Lorde (@lordemusic) on


 

A post shared by Lana Del Rey (@lanadelrex) on



 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on



 

A post shared by RITA ORA (@ritaora) on


* תמונה ראשית נלקחה מאתר רישמי ביונסה
 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה