בחירת דיג'י לחתונה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

5 טיפים לבחירת תקליטן מומלץ לחתונה שלכם

הוא יוביל את האירוע שלכם לפסגות או, חלילה, לתהומות. אז איך עושים זאת נכון?

מוזיקה
איך יודעים באיזה תקליטן לבחור - זה שממוקם הכי קרוב למקום מגוריכם? המנוסה מביניהם? המומחה לטעם מוזיקלי מסוים?

תקראו לו תקליטן או דיג'יי, זה לא כל כך משנה את העובדה שהוא יהיה אחראי לגובה מד השמחה בחתונה שלכם; אז אם אתם רוצים אירוע מקפיץ, עם רחבה עמוסה באורחים 'באקסטזת' ריקודים, כדאי שתתייחסו לנקודות הבאות בכובד ראש:

תקליטן מומלץ לאירוע

1. המלצות - זאת כנראה הנקודה הכי חשובה בבחירת התקליטן לאירוע שלכם. כדאי מאוד לקבל המלצות מחברים ומבני משפחה שאתם סומכים עליהם על תקליטנים. בנוסף, כדאי 'להסתובב' ברשת ולהתרשם מהמלצות של גולשים וחוות דעת של זוגות שכבר נישאו.

כמובן שאין כמו ניסיון אישי, ולכן אם הייתם בחתונה או באירוע שבו הדיג'יי היה מוצלח, כדאי לפנות אליו ולראות אותו באירוע אחד נוסף לפחות.


2. שיחת תיאום - מצאתם תקליטנים שאהבתם? ערכו עם כל אחד מהם שיחת תיאום ציפיות כדי להבין שאתם אכן משדרים על אותו גל, ובדקו שהם מתאימים לכם מבחינת תקציב, תאריך, והכי חשוב - שיש בינכם כימיה והבנה טובה. לאחר שיחות אלו אתם כבר תדעו לצמצם את הרשימה שלכם לאחד 'הנבחר'.

בחירת דיג'יי

 
3. ניסיון ומקצועיות - זה הזמן למבחן 'האמת'. בדקו עד כמה התקליטן שלכם מנוסה, מה הוותק שלו כתקליטן, בייחוד בחתונות, איזה ציוד יש לו, האם הוא נוהג לדאוג לגיבוי, מהי דרך העבודה שלו ועוד.

אל תתביישו לדלות כמה שיותר פרטים על דרך עבודתו, המכשור והוותק שלו. תקליטן טוב הוא תקליטן שבכל חתונה נשמע אחרת מבחינת ההרכב והרצף המוזיקלי, אחד שיודע להשתמש גם בקטעי מוזיקה מיוחדים, בגרסאות שונות ומותאמות לשירים מוכרים. המוזיקה לא צריכה להיות שבלונית, אלא כזו שתדבר לאופי האורחים ותגרום לאנשים לזוז.

 
4. ביקור באירוע לדוגמה - כדאי לבחור באירוע דומה לשלכם, משמע בחתונה. עם זאת, יש לציין שלא כל חתונה תייצג את מה שמתאים לכם; שהרי הפסקול שהותאם לחתונה שאתם מבקרים בה עשוי להיות שונה מזה שלכם. קהל שונה דורש פסקול שונה ולכן כדאי לבחון עד כמה התקליטן 'קולע' לטעם האנשים באירוע הספציפי וכיצד הוא מצליח למלא את הרחבה.

כך תבחרו תקליטן

 
5. הפגישה השנייה - אז אחרי שערכתם התאמת ציפיות וראיתם את התקליטן ב'לייב', הגיע הזמן לסגור את פסקול האירוע שלכם. בפגישה זו תדונו בקו המוזיקלי המועדף עליכם באירוע, תספרו לו על הקהל שלכם, והוא יתרום מהידע והמקצועיות שלו.

תבואו בראש פתוח כי לפעמים הוא ידע טוב מכם מה מתאים לקהל שלכם. הפסקול לאירוע כולל: קבלת פנים, חופה, סלואו ראשון וכמובן שלב הריקודים. חשוב שתיידעו את התקליטן גם מה אינכם רוצים לשמוע בשום אופן...

כתבות נוספות שיעניינו אותך

מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס