מהו הרכב מוזיקלי אידיאלי? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

כיצד הרכב מוזיקלי איכותי תורם להצלחת אירוע?

כל מה שרציתם לדעת על השפעתו של ההרכב המוזיקלי על אופי החתונה - בכתבה שלפניכם

מוזיקה
זיכרונותיו של האדם מורכבים מתמונות שנחרתו בזיכרון, ריחות וצלילים. כמו למשל, זכרונות ילדות של שירים ששמע בבית הוריו, מסיבות ריקודים בנעוריו, השירים שהושמעו ביום החתונה ועוד. ולכן, בחירה נכונה של הרכב מוזיקלי לאירוע משפחתי, חשובה לא פחות מבחירת אתר האירוע קייטרינג שיוגש במהלכו

 

אחד המרכיבים החשובים של כל אירוע, הינו הפלייליסט שינוגן באותו האירוע. בחירת הרכב מוזיקלי מקצועי ומיומן, עשויה לעשות את ההבדל בין אירוע נעים אך חסר ייחודיות, לבין אירוע בלתי נשכח, שיישאר חרות בזכרון של המארחים ואורחיהם.

הרכבים מוזיקליים עשויים להגיע בפורמטים משתנים, מהרכב של שני אנשים עד הרכב של 10 אנשים ואף יותר. ישנם הרכבים מוזיקליים שמתמחים בסגנונות מוזיקה ייחודיים, יש כאלה שמנגנים בכלים מיוחדים וכו'.
בחירת ההרכב המוזיקלי המתאים לאירוע, עשויה  להיות משימה מורכבת עבור מארגן האירוע, ואת החשיבות שלה, אפשר לראות מהרגע הראשון של האירוע עצמו.

הרכב מוזיקלי מנצח

 

איך יוצרים פלייליסט מושלם לכל אירוע?

לפני הכל, עוברים על רשימת האורחים, כדי לנסות ולמצוא את סגנונות המוסיקליים שיתאימו לרוב האורחים. את קביעת הסגנונות המוסיקליים המתאימים, אפשר לעשות לפי חתך הגילאים של האורחים שהוזמנו. למשל, אירוע שמרבית אורחיו צעירים, רצוי שיהיה פלייליסט שיתאים לרוח המסיבה. כלומר, מוסיקה עכשווית וקצבית, מעבר קולח בין סגנונות מוסיקה שונים שמושמעים היום במועדוני ריקודים ומסיבות ריקודים.

במקרים רבים, מוקרנים על מסכי ענק, קליפים המלווים ע"י ההרכב המוסיקלי. מעבר לזמרים ונגנים, היום הרכבים מוסיקליים כוללים רקדנים ורקדניות מקצועיים, שבמהלך האירוע, מתערבבים עם קהל הרוקדים, משלהבים את המשתתפים ומרימים את המצב הרוח לגבהים בלתי רגילים.

יצירת פלייליסט

 

חוויית יוצאת דופן באווירה אחרת

במשך השנים, הורגלנו לראות בכל אירוע, בכל קנה מידה, תקליטן שתפקידו להנחות ולהרקיד את המשתתפים. בשנים האחרונות, התמונה המוכרת השתנתה, ולצד התקליטן הנמרץ, ניתן לראות הרכב מוזיקלי שתפקידו, להרקיד, להלהיב ולשמח את האורחים. את ההרכב המוזיקלי המתאים יש לבחור בזהירות, בהתאם לסוג האירוע.

בדומה לתחומים אחרים בחיים, גם במקרה של הרכבים מוסיקליים, לא גודל ההרכב יקבע את התאמתו לאירוע, אלא התאמת הסגנון של ההרכב למסיבה.

נגן סולו

 

למשל, מסיבה אלגנטית ומצומצמת תהיה במה נפלאה, עבור צמד נגנים, כנר או נגן סקסופון, גיטריסט בצירוף לזמרת איכותית וכדומה. בחירת ההרכב, צריכה להיעשות לפי סוג האווירה שאתם מעוניינים ליצור במסיבה. דוגמה נוספת, יכולה להיות חתונה שהוזמנו אליה מאות אורחים. במקרה כזה, מומלץ להביא להקה הכוללת מספר נגנים, לפחות שני זמרים ומספר רקדנים.

חבורה מקצועית ומנוסה של נגנים ורקדנים, תוכל להחזיק את מאות האורחים במשך כמה שעות, פעילים ושמחים. במקרה כזה, ככל שהצוות יהיה גדול יותר, חלוקת העבודה תהיה קלה יותר, וכולם יישארו רעננים עד לכיבוי האורות.  

*קרדיט תמונות: 
thinkstockphotos


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה