3 הרכבים מוזיקליים - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הרכב מוזיקלי: בכל סגנון שבא

3 הרכבים מוזיקליים שונים שכדאי להכיר

מוזיקה
הרכב מוזיקלי יכול לתת מענה לכל סגנון הופעה ולכל העדפה מוזיקלית אפשרית. עליכם למצוא את ההרכב הנכון, שעונה בדיוק על הדרישות ועל הטעם שלכם

קיימים סוגים רבים של הרכבים מוזיקליים ובהם צמדי נגנים, מתופפים, הרכבים ווקאליים מיוחדים, שלישיות, רביעיות וכו'; הרכבים מוזיקליים שמתמחים בז'אנרים מיוחדים; הרכבים מוזיקליים שמתמחים בכלי נגינה ייחודיים או הרכבים מוזיקליים מודולריים שמתאימים את עצמם לאירוע שלכם.

מתוך שלל האפשרויות בחרנו להציג לכם הפעם שלוש אפשרויות לשילוב הרכב מוזיקלי בחתונה שלכם:

להקה - תנו בראש!

ניתן לבחור להקה לפי סגנון מוזיקה ספציפי או להקות שמציעות מוזיקה מגוונת בהופעה חיה. להקה מורכבת מהרכב של כמה נגנים ולפחות סולן אחד המספקים הופעה חיה.

דוגמה לכך היא להקת WOW הכוללת שישה זמרים וזמרות ושישה נגנים. הלהקה מתחילה את האירוע בקבלת פנים עם מיטב להיטים בשירה ונגינה, ממשיכה בכניסת חתן וכלה אל החופה עם שיר נבחר ומרגש ב-LIVE ולבסוף המסיבה עצמה: 
LIVE  D.Jעם ביצועי מאש-אפ שעושה הרבה שמח על הרחבה עם מוזיקה מעולה.

השילוב בין הזמרים, הרקדניות, הנגנים וה-'
D.J.S יוצר חיבור מעניין, סוחף ומרגש. החידוש הוא למעשה השילוב המקצועי בין D.J מקצועי שמנגן בלייב עיבודים חדשים ויוצר חיבורים מושלמים בין השירים, כדי להשאיר את כל האורחים שלכם על הרחבה.

להקת WOW
התמונה באדיבות הלהקה 

להקה אחרת ומיוחדת בעולם החתונות היא The Show אשר מספקת מופע רוק חי ובועט, שהופך כל אירוע למסיבת השנה בסגנון רוקנרול; בין השירים תמצאו קלאסיקות רוק משנות ה-80 מתערבבות להן עם אלו של שנות ה-60, בעוד שהלהיטים הגדולים ביותר של השנים האחרונות מקבלים טיפול רוקיסטי ייחודי. הרפרטואר מדלג בקלות בין אנגלית לעברית והקונספט המיוחד כולו בהשראת שנות ה-60.

להקת THE SHOW
התמונה באדיבות הלהקה

רק אני והגיטרה שלי

הופעת יחיד - נגן יחיד שמספק הופעה קלאסית ייחודית, בדרך כלל בשלב קבלת הפנים, כדי להנעים את זמן האורחים עד רגע החופה. הנגן יכול להיות נגן סקסופון, נגן פסנתר, נגן כינור ועוד. אחת הדוגמות לכך הוא סיפור של זיו והגיטרה הקלאסית שלו, אשר מגיעים יחדיו לקבלות פנים ואירועים ומספקים חוויה מהפנטת ונעימה.  

זיו התמחה במגוון רחב של טכניקות נגינה וסגנונות מוזיקליים רבים ומגוונים, ובהם יצירות קלאסיות של גדולי המלחינים, מוזיקת עולם, פזמונים ישראליים, ניגונים ונעימות יהודיות ממסורת ישראל, מקצבים דרום אמריקאים מעוררים ויצירות מוזיקליות מסרטים וממחזות זמר.

הגיטרה ואני
התמונה באדיבות 'הגיטרה ואני'

במחולות ובתופים

ההרכב השלישי שאנו רוצים להציע לכם הוא מעגל מתופפים שלפני שנים פרץ ברעש גדול ומאז קצת נשכח ונחלש וחבל! להקת מתופפים אשר מלווה את כניסת החתן והכלה לחופה ומלהיבה את האורחים ברחבה, יוצרת אפקט מרגש ומקפיץ במיוחד. הלהקה כוללת מספר מתופפי כלי הקשה בהרמוניה ייחודית ומשותפת.

כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות