הרכב מוזיקלי בחתונה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הרכבים מוזיקליים לאירועים

לא על הדיג'יי לבדו

מוזיקה
כדי לייצר מהאירוע שלכם חוויה יוצאת דופן, חשוב לשלב מופע מיוחד ואטרקטיבי שיהפוך את הערב כולו להנאה אחת צרופה

תקליטן שמרקיד את האורחים הוא חלק בלתי נפרד מכל אירוע מכובד, אבל שילוב של הרכב מוזיקלי מקצועי, שמתמחה באירועים ובחתונות, יכול לתת את הטון ולהפוך את הערב שלכם מעוד אירוע שגרתי לאירוע החם של השנה.

ליווי כינור

ישנם הרכבים מוזיקליים מגוונים, ובהם הרכב לקבלת פנים. הרכב מסוג זה צריך להיות נעים, קליל, עוטף ומשמש כמוסיקת רקע המאפשרת לאורחים לנהל ביניהם שיחות חולין.

הרכב מוזיקלי

את ההרכב המוזיקלי ניתן לשלב גם בחלקים אחרים של החתונה, כמו למשל בזמן חופה. בשלב זה ניתן לשלב כנרים, מתופפים וכל הרכב אחר שמתאים לסגנון שלכם ומשתלב עם החוויה שאתם מעוניינים לייצר עבור האורחים שלכם.

ליווי נבל לקבלת הפנים

חשוב לבחור הרכב מוזיקלי, בייחוד אם אתם מתכוונים לשלב אותו בחלק של המסיבה, בהתאם לסגנון המוזיקלי שלכם. אם בחרתם הרכב מוזיקלי בסגנון רוק, ודאו שההרכב אכן משתלב עם הקהל שלכם והלך הרוח של האירוע כולו. התחשבו בכל הקהל שלכם והשתדלו לגוון בסגנונות המוזיקה על מנת שיתאים לכולם.

כאשר בוחרים הרכב מוזיקלי צריכים להתחשב, כאמור, הן בשלב בו הם יופיעו (קבלת פנים, חופה, מסיבה...), הן בסגנון המוזיקלי המתאים והן בגודל ההרכב הרצוי. אם מדובר בקבלת פנים, ההרכב יכול להיות מצומצם, אולם אם מדובר בשלב המסיבה רצוי שיהיו מספר נגנים ולפחות סולן אחד.

סקסופון בחתונה

עלות הרכב מוזיקלי נקבעת לפי משך זמן ההופעה, מספר המשתתפים והתכנית המתבקשת. ככל שההרכב קטן יותר, כך העלות מצטמצמת. לעיתים דווקא הרכב מצומצם של כנר או נגן סקסופון בקבלת הפנים משדרג את החתונה באלגנטיות מקסימלית.

קרדיט תמונות: thinkstockphotos


כתבות נוספות שיעניינו אותך

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן