וילה לחתונה אינטימית, שבת חתן או מסיבת רווקות - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

וילות אירוח בדרך לחתונה שלכם

קבלו את הטרנד החם בסצנת החתונות: וילות אירוח

מקום לחגוג
קבלו את הטרנד החם בסצנת החתונות: וילות אירוח לזוגות האוהבים שבאים בברית הנישואים ולא רק כאלטרנטיבה מפנקת לירח דבש, אלא גם כחגיגה גדולה לכל המוזמנים

רבים בוחרים לקיים את החתונה בווילה מפוארת ולהמשיך את המסיבה גם ביום למחרת או לשלב שתי חגיגות במקום אחד כמו מסיבת רווקים/רווקות וחתונה או שבת חתן. יש הרבה יתרונות לאירוע בווילות אירוח מאווירה מיוחדת, הזדמנות ללינה באותו מקום של האירוע, תענוגות כמו בריכת שחייה, ג'קוזי, סוויטות יוקרתיות ועוד.

לפניכם מספר המלצות על וילות מתחתנים מצפון ועד דרום עם כל האיכויות, החל מנוף מהפנט, דרך עיצוב מסוגנן ועד התאמה גמישה של המקום לקונספט של החתונה.

יעלית ואורית: חגיגה חלומית מול הכנרת

במתחם האקסקלוסיבי של יעלית ואורית במושבה הפסטורלית מגדל מול הכנרת, תוכלו ליהנות מסוויטות ומחדרים בעיצוב מודרני מרגיע, וכן ממתקני נופש מפנקים כמו בריכת שחייה תחת כיפת השמיים וג'קוזי ספא מרווח. במקום ישנן 4 סוויטות ו-2 דירות נופש מאובזרות היטב, כשהסוויטות צופות לעבר תפאורה מסנוורת של הכנרת והרי גולן. כמו כן, מטבח מצויד, מרפסת חיצונית רחבת ידיים, עמדת ברביקיו ואף עמדת קומזיץ במתחם.

וילת אירוח


הכי מתאים למתחתנים: ניתן לערוך כאן חתונה ממש אינטימית/שבת חתן עד 30 משתתפים או אפילו מסיבת רווקות סולידית ושקטה, והכל מול הכנרת היפהפייה.  

וילה פנאי: תענוג בראש פינה

וילה פנאי המעוצבת בסגנון כפרי וביתי וממוקמת בראש פינה הקסומה, אידיאלית לאירועים אינטימיים או לחופשה מהנה אחרי החתונה. הווילה מתפרשת על שני מפלסים ומציעה 5 חדרי שינה, כולל חדר ילדים עם משחקים, מטבח רחב ידיים מאובזר היטב, חדר משפחה נעים, ובחוץ גינה מטופחת, בריכת שחייה, טרמפולינה, שולחן ופינת גריל. הלוקיישן של הווילה קרוב למסלולי טיול ולמיטב אטרקציות של הגליל.

וילה פנאי

הכי מתאים למתחתנים: ללינה של עד 16 אורחים או לאירוע אינטימי עד 30 משתתפים. ניתן להזמין כאן חופשה משפחתית מול הנוף אחרי האירוע ולהמשיך את החגיגה.

אחוזת ווינטרפל: וילה עם גן ענק לאירועים

וילה ווינטרפל בראש פינה היא וילה גדולה מאוד המשלבת בעיצוב בין כפריות למודרניות, כוללת 14 חדרי שינה, שולחן אוכל ענק, מטבח עם כל טוב, וגולת הכותרת היא חצר מושקעת בה בריכה הבנויה על במת דק עץ, מתקני ג'קוזי, ערסלים, נדנדות וריהוט גן - שטח פרטי אידיאלי לאירוע בחיק הטבע.

אחוזת ווינטרפל

הכי מתאים למתחתנים: הווילה מתאימה לחתונות קטנות עד 100 משתתפים למי שמחפש לקיים קבלת פנים וחופה באוויר הפתוח, וכן ללינה של עד 40 איש. בשמה של אחוזת ווינטרפל טמון רעיון מקורי לחתונה מיוחדת במינה באווירת משחקי הכס ממנה לקוח שמה.

וילה אווניו: ליהנות ביחד ובנפרד בווילת יוקרה

בין המרכיבים להצלחה של אירוע או מסיבת רווקים/ רווקות מקדימה ניתן למצוא בריכת שחייה, ג'קוזי ספא, חצר כייפית, מטבח מצייד - ווילה אווניו בנוף כנרת מציעה את אלה בשתי וילות יוקרה, כשכל אחת כולל 4 חדרי שינה זוגיים מאובזרים היטב ואפילו אפשרות להזמין טיפולי ספא ישירות לווילה המפוארת. מכאן תוכלו לצאת לשיט קייקים ובטן-גב בכנרת וליהנות מסביבה שופעת אטרקציות.

וילה אוניו

הכי מתאים למתחתנים: למסיבות או אירועים אינטימיים עד 30 משתתפים וללינה של עד 30 איש בשתי וילות צמודות, כך שניתן לערוך בנפרד, בכל אחת מהווילות, מסיבות רווקים ורווקות סולידיות, וכך ליהנות מחגיגה כפולה במתחם אחד.  

מלכי האוס: אירוח יוקרתי מול נוף גלילי

וילה מלכי האוס מגשימה חלומות מעיצוב אקסקלוסיבי דרך נוף הררי עוצר נשימה ועד פינוקים, כמו שתי בריכות שחייה שמחוממות בעונה הקרה. מדובר למעשה במתחם של שתי סוויטות וילה גדולה בישוב לפידות בגליל המערבי - בווילה 8 חדרי שינה, סלון גדול, מטבח מודרני, ובמתחם עצמו תיהנו מהבריכות ומג'קוזי ספא זרמים, וגם בהזמנה מראש ובתוספת תשלום מארוחות שף וטיפולי ספא.

מלכי האוס

הכי מתאים למתחתנים: המתחם מתאים לאירועים של עד 100 משתתפים וללינה של 20 איש, ו/או מסיבות רווקים/ רווקות בשיא הסטייל. 

מג'יק סוויט: פינוקים לקראת החתונה

אין כמו להתפנק לפני האירוע המרגש של חייכם, ומג'יק סוויט בנווה אילן הוא המקום שחיפשתם. מדובר בסוויטת יוקרה באזור הרי ירושלים מאובזרת בשולחן איפור, מראה, פינת ישיבה, חדר שינה וחדר רחצה מעוצב, וכן פינה עם מכונת קפה ואפילו חדר קולנוע אינטימי וכספת לשמירת חפצים יקרי ערך. מסביב גינה מטופחת ובריכה להתרעננות לפני האירוע הגדול, וכמו כן יש אפשרות להזמין ארוחת בוקר עשירה ולהשיק את היום עם הרבה אנרגיות במקום יפהפה. 

מג'יק סוויט

הכי מתאים למתחתנים: מושלם לליל כלולות ולהתארגנות באווירה שלווה ומפנקת ביום החתונה עצמו, רגע לפני.

 *התמונות באדיבות אתר weekend-villa

כתבות נוספות שיעניינו אותך

חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים