פרח בלבן: קולקציית שמלות הכלה של כמיל שאהין ל 2016 menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הרנסנס של כמיל

קולקציית שמלות כלה 2016

שמלות כלה

קולקציית שמלות הכלה של כמיל שאהין לשנת 2016, משדרת אלגנטיות רנסנסית, לבנה ונקייה. על שילובי הבדים, התחרות וצבעי הגוף בכתבת חשיפת הקולקציה החדשה

בקולקציית השמלות של שנת 2016 שאהין מציג רומנטיות לבנה, ברובה, עם טוויסטים אירופאים ותחרות צרפתיות. מלבד הצבע הלבן, ישנם הרבה שילובי צבע גוף רבים וגם שמלות בגווני האופוויט.


שמלת כלה קולקציית 2016 כמיל שאהין

 

הבדים המככבים בקולקציה הם שיפון, תחרות צרפתיות ושלל בדים נופלים לצד בדים נוקשים. בחירת הבד נעשית בהתאם לשתי הגזרות המובילות, האחת רכה בסגנון צמוד, המדגיש את קווי הגוף ובשילוב תחרות, והשנייה שמלה מפוסלת, נפוחה בסגנון 'בלוני' של פעם, רנסנס. בין הדגמים, ניתן למצוא גם שמלות המשלבות את אפקט הצמוד והאפקט הנפוח באותה השמלה.


שמלת כלה בדוגמא גאומטרית


שמלת כלה בגזרה צמודה עם חלוקה בין חלק עליון לתחתון

שמלת כלה עם מפתח עליון נופל וצמוד

קולקציית 2016 היא פחות 'נוצצת' ויותר מעודנת, יש בה פחות קריסטלים ונוצצים למיניהם ויותר שילובים של פנינים קלאסיים. את ההשראה לעיצוב הקולקציה, קיבל שאהין מהמגמות העולמיות שמתרחשות סביבנו, תוך נטייה טבעית להימשך לסגנון קלאסי מודרני עם טוויסט יוצא דופן ו'אחר'.


שמלת כלה מבד דמוי קרושה

שמלת כלה בגזרת סטרפלס

שמלת כלה עם שרוול ארוך

הכלות שמגיעות לכמיל שאהין יודעות בדיוק מה הן רוצות ובעלות מודעות עצמית גבוהה. הן בעלות סגנון אירופאי ומעודן ומעדיפות את ה'שיקי היוקרתי' על פני הפרובוקטיבי והחשוף. את השמלה של שאהין לובשים כאשר החלק העליון של המחשוף נקי לחלוטין. התוספת היחידה היא עגילים ו/או הינומות קטנות ומעוצבות.


שמלת כלה בגזרת קולר

שמלת כלה בגב חשוף ובד נשפך

שמלת כלה עם גימור בצורת פרח בחלק העליון

 צילום: אלכסנדר ליפקין




כתבות נוספות שיעניינו אותך

 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)