איך תרכיבי שמלת כלה משני חלקים? -מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שמלות כלה בשני חלקים

כיצד ללבוש את טרנד השמלות בשני חלקים

שמלות כלה

 

שמלת כלה היא בדרך כלל שמלה אחת, מקסימום החלק העליון והתחתון מופרדים בפיסת בד שקופה. אבל הקיץ הזה, החלו להופיע תחת ההגדרה "שמלות כלה" הרבה דוגמאות אחרות, כמו גופייה/חולצה עם מכנסון, חצאית ארוכה וחולצת בטן ועוד.

ולנו, הכלות הישראליות, זה ממש מתאים, כי הקיץ פה חם מהגיהנום, ולבוש שני חלקים מאפשר עוד אוורור, קלילות ונוחות. ואם על הדרך אפשר גם לצאת באמירה אופנתית, אז בכלל הרווחנו.

בחרנו כמה שילובים של שני חלקים, שיעזרו לך להתאים את עצמך לסגנון באופן נכון, שלא יפגע במראה ה"כלה" שלך, וכדי לא לפספס
 הבאנו גם 3 מעצבות שמלות כלה מנוסות שיסבירו על הטרנד בסטודיו שלהן ואיך עושים זאת בהצלחה.

 

 

ממסלולי התצוגות עד סלון המעצבות

לימור רוזן, מעצבת שמלות כלה שמשיקה את טרנד שני החלקים גם אצלה בסטודיו, מספרת ששמלת כלה בשני חלקים הוא למעשה טרנד שמושפע מתצוגות האופנה בעולם ומתייחס למראה של חולצה וחצאית, מה שנותן לשמלה לוק לא מתאמץ ובאותו זמן אלגנטי ומרשים מאוד. יש לטרנד הזה למעשה שתי וריאציות- חלק עליון שהוא רחב, לפעמים אפילו באורך של חולצת בטן וחצאית או חלק עליון צמוד, אבל בגוונים שונים מהחצאית. בשני המקרים מקובל שהחצאית תתחיל מקו המותניים כדי להדגיש את האזור הצר בגוף, לא "לקצר" את הרגליים ולשמור על מראה אלגנטי.

סגנון שני החלקים מותאם לסגנון הכללי של הקולקציה ויכול להתבטא בסגנון אורבאני/קלאסי או וינטג' בהתאם לתחרה שבוחרים.

לימור ממליצה לשים לב שהחלק התחתון ארוך יותר מהחלק העליון כדי ליצור מראה ארוך וצר לגוף. יש לבחור את נקודת הפוקוס של השמלה, לאן נרצה למשוך את העין.

שמלת כלה, לימור רוזן 

עלמה קפלן, מעצבת שמלות כלה, מספרת שבעצם ניתן להפוך כל שמלה לשני חלקים: יש מחוכים קצרים ויש ארוכים, יש חולצות תחרה, עליוניות, הינומות עם שובל ועוד. שמלות משני חלקים הן יותר אווריריות ומתאימות לבנות שאוהבות אופנה ולא מתביישות לחשוף ולפעמים גם להראות בטן.

לדעתה עלמה, סגנון שני החלקים מתאים לכולן, אולם בנות שבוחרות בשמלות כלה מיוחדות המורכבות משני חלקים, הן כאלה שהולכות עם הטרנדים. יחד עם זאת היא מזכירה  שהשמלה צריכה להתאים לאישיות ולשמור על הסגנון ה"כלתי" העדין והרך.

 שמלת כלה, עלמה קפלן

בגד בשני חלקים ניתן לשלב בכל סגנון שרוצים: נקי, קלאסי עם נגיעות ווינטג'. ישנן שמלות ששני החלקים שלהן עשויים תחרות או חלק אחד שלהן עטור תחרות ופנינים והחלק השני נקי וקלאסי יותר. כך נוצרת למתבונן תחושה שמדובר בתכשיט.

החוקיות לשני החלקים תלויה בכלה, שבוחרת עד כמה תהיה מעוניינת לחשוף בטן עליונה/תחתונה. זה בד"כ יגיע עד 10 ס"מ.  

מעצבת שמלות הכלה לירון מייזן אומרת שהבקשות לשני חלקים החלו לפני 3 שנים בערך ומאז צוברות תאוצה. ישנן יתרונות מסויימים כאשר כלה בוחרת שמלה בשני חלקים: אפשר להחליף במהלך הערב את הטופ העליון או את החצאית וליהנות ממראה נוסף ואחר. וכמובן שזה מאוד משתלם מבחינת המחיר- 2 הופעות במחיר של שמלה וחצי.

 שמלת כלה, לירון מייזן

ישנם מעצבים שהולכים על פרשנות אחרת לטרנד, ובוחרים להוסיף לשמלה שלמה פריט נוסף. המעצב ציון ענבה למשל, רואה בשמלת כלה קלאסית, עם חלק שני של שכמייה משיפון משי שמתחברת באמצעות ענק לצואר לבוש בשני חלקים. את השכמייה ניתן להוסיף או להוריד בכל רגע, והיא משדרגת את המראה האסתטי והמחויט להופעה עדכנית ומהודרת.


שמלת כלה, ציון ענבה

שמלת כלה, ציון ענבה
קרדיטים:

לימור רוזן - שמלות כלה וערב 

עלמה קפלן - עיצוב שמלות כלה וערב

לירון מייזן - שמלות כלה וערב

ציון ענבה - שמלות כלה וערב


כתבות נוספות שיעניינו אותך

איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג