וואי מיוזיק - y music dj's - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 6 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על וואי מיוזיק - y music dj's - עמוד 6

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

86 חוות דעת על וואי מיוזיק - y music dj's

nofar yan-תמונה
nofar yan
ה-חתונה שלנו! 13-12-12
5
09/01/2013

התחתנו ב13-12-12 באולמי "גראנד-פאלס" בנצרת-עילית. ללא ספק ארוע בלתי נשכח! הגענו ל Y-MUSIC הרבה בזכות תגובות חיוביות מהפורמים, יצרנו קשר עם עידו, שהפנה אותנו לנתי חזן.כבר בפעם... אשונה, התקבל הרשום שמדובר באדם מקצועי ביותר, עם הבנה של כל סגנונות המוזיקה.לא היה צורך בלדבר הרבה ולשאול את השאלות.מעבר להבנתו המקצועית, נתי השרה אווירה נעימה וסבלנית.מאותם האנשים, שאתה יכול לישון בשקט שהם בסביבה.מהרשום שלנו, הבנו שמדובר באדם של "אני יודע מה לעשות".הרי אין זוג שמתחתן ולא רוצה בעל מקצוע כזה.זהו נתי. ביום האירוע, הכל היה מושלם! מהכניסה לחופה, ועד השעות הקטנות של הלילה.מהשילב בין השירים והסגנונות, להקפצת הרחבה גבוה באוויר (: נתי עבד בצורה מושלמת לטעמנו ולטעם רבים אחרים! (יום למחרת, כבר קיבלנו טלפונים, על איך יוצרים קשר עם הדי ג'י התותח הזה?! ) אנחנו את הדי גי' שלנו לא נשכח לעולם! תעשו בחירה נכונה חברים וחברות Y-MUSIC!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
תרצה אהרון-תמונה
תרצה אהרון
y music די ג'י פלג בר
5
26/11/2012

התחתנו ב- 4.11 יום ראשון באולמי "טרה" קיסריה, לא האמנו שביום ראשון, תחילת שבוע בנובמבר הרחבה הייתה מלאה עד 14:30!!! והכל בזכות דיג'י פלג בר שהפך את האירוע שלנו לערב הכי מדהים... ול להיות! אני ובעלי מגיעים ממשפחות עם מנטליות מאד שונה ופלג ידע לעשות את כל הסגנונות והרגיש את הקהל.. היחס מ- ymusic הוא יחס חם, מרגיש שבאמת איכפת להם מי הזוג ומה הוא רוצה. ממליצה בחום!!!

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
רגינה דבורקין-תמונה
רגינה דבורקין
מסיבת חתונה מושלמת!
5
24/11/2012

התחתנו ב 8.11.2012 באולם RED בתל עדשים עם הדי ג'יי התותח - פלג מ Y MUSIC . אין לתאר את השמחה וההנאה שהייתה בחתונה, בזכותו הערב היה בלתי נשכח! לא ציפינו לאנרגיות כאלה ברחבת... יקודים, מתחילת הערב ועד 2 בלילה האורחים לא הפסיקו לרקוד אפילו בהפסקות אוכל הרחבה הייתה מלאה. הרבה מהאורחים שלנו אמרו לנו שהם לא אכלו במהלך החתונה בגלל שהם לא רצו להפסיק לרקוד. הכי אהבנו את זה שהייתה אווירת מסיבה שנהנו בה לא רק החבר'ה הצעירים אלא גם המבוגרים שרקדו עד השעות הקטנות של הלילה. אין ספק שהמסיבה הזאת השאירה בכולנו טעם של עוד.... ואנחנו מחכים לשמוח בעוד חתונות עם Y MUSIC - יהיה בטוח כיף ושמח!

הוספת תגובה
שמרית  ואלון-תמונה
שמרית ואלון
הם פשוט אדירים!
5
27/10/2012

חברים יקרים ! עזבו אתכם מלראות עוד תקליטן , יש רק אחד כזה שיעשה לכם את האירוע הכי מטורף שאי פעם דמיינתם. תקליטן בחסד עליון שחי , נושם ומעביר את האהבה למוזיקה לכל מי שנמצא ברחבה... פלג מחברת YMUSIC הוכיח מקצועיות ואהבה אמיתית לעשייה מהמפגש הראשון ועד השנייה האחרונה של האירוע. בפגישה המוזיקלית הוא פשוט קרא את מחשבותינו - לא היינו צריכים לומר יותר מחצי מילה כדי שהוא יבין איזו מוזיקה אנחנו מעדיפים ועל ידי שילוב של הרצונות שלנו והידע והניסיון הרב שלו , יצר לנו מסיבה שלא מפסיקים לדבר עליה ! לאורך כל האירוע פלג ניצח על רצף של מוזיקה שפשוט השאירה אנשים בכל גיל ממוגנטים לרחבה (עד השעות הקטנות של הלילה ) תוך שהוא מתופף , רוקד ומלהיב את הקהל מהעמדה שלו. כמובן שחברת YMUSIC ובראשה עידו ליוותה אותנו לאורך כל התהליך עם חיוך ענקי , זמינות, אדיבות (אפילו דאגו לנו לשירים לחינה) ומקצועיות שאין כדוגמתה. נהנינו מלעבוד ביחד איתם ושמחנו שהם לקחו חלק כזה גדול באירוע שלנו. אז אין לכם מה להתלבט יותר – YMUSIC ..תבקשו את פלג :) . ממליצים בחום !! אלון ושמרית.

הוספת תגובה
Maya Wine-תמונה
Maya Wine
מספר 1
5
12/10/2012

אנחנו לא היינו צריכים את האתר הזה כי ידענו מאירועים בעבר שדדי אלוף. התמיכה החיצונית של עידו סייעה והפתיעה אותנו באדיבותה. ונחזור ל DJ... דדי, בלי יותר מדי הכוונה מאיתנו (מקצוען,... באמת שאין צורך ללמד אותו) נתן קצב ברחבה, בחר שירים ויצר רגעים שילוו אותנו עוד הרבה שנים!!! מיה וניר

הוספת תגובה
Gal Ben-Ami-תמונה
Gal Ben-Ami
היה מעולה
5
27/09/2012

חברה מקצוענים! היה כיף לעבוד עם דדי ה - DJ. התגובות מהחברים היו מעולות. כולם אהבו את המוסיקה, המסיבה שאחרי המשיכה והמשיכה... פשוט נהנינו. עידו המנהל המקצועי עשה עבודה מצויינת... יאום הפגישות, תזכורות וכו'. דדי בקושי קיבל הנחיות בקשר למוזיקה, ובחר אותה בעצמו בצורה הטובה ביותר!!!! מומלץ!!!

הוספת תגובה
גיא והילה-תמונה
גיא והילה
ממליץ בחום!
5
30/07/2012

איש קשר - עידו: אחד האנשים שהשאירו עלי את הרושם המקצועי ותודעת השירות מהגבוהים שהכרתי. די-ג'יי - רז דו: אין מילה רעה... מהרגע הראשון בפגישת ההיכרות עם חיוך שאי אפשר להתעלם ממנו... ז קנה אותנו בקלות, פגישת התיאום הייתה סובלנית מאוד ועזרה לנו להחליט בלב שלם על כל שלב מוסיקלי בחתונה וברגע האמת הכל היה מושלם... כל מה שבקשנו היה... לא היה רגע מת ברחבה... ושבשלוש בבוקר אמרנו די רז התעקש לתת עוד קצת בראש!!!

הוספת תגובה
רוני ורן-תמונה
רוני ורן
אין דברים כאלה!!!!
5
30/06/2012

לעידו תודה רבה על היחס האדיב, המקצועיות והרצון לעזור! לרז!!!! אין מילים, אתה פשוט מדהים! מהפגישה הראשונה שהכרנו אותך ועד לרגע האחרון היה חיבור, היית קשוב לצרכינו. אנחנו יודעים... בחרנו את הטוב ביותר כי אין בן אדם שהיה בחתונה ולא מזכיר את המוזיקה והאנרגיות המדהימות שהיו שם! רק כדי להבין את העניין, החתונה נגמרה בארבע בבוקר. אנחנו מודים לך כל כך על שהרמת לנו את החתונה! ושוב, תודה, תודה, תודה רבה על הכל! רוני ורן 24.5.2012

הוספת תגובה
Yaarit Finkelshtain-תמונה
Yaarit Finkelshtain
נתי- DJ מספר 1- ymusic
5
17/06/2012

ראינו את נתי במספר אירועים וכבר כשפנינו אליו טלפונית הוא דיבר אלינו בנימוס ואדיבות. הוא התאים עצמו אלינו מבחינת נוחות מפגש (יום ושעה) והתחשב מאוד (!!!) בכך שאנו גרים במרכז והוא... ושב בצפון הארץ. הוא היה קשוב לכל צרכינו ועזר לנו להגיע לבחירות שיאפיינו את הזוג שאנחנו בצורה הטובה ביותר. בערב האירוע היינו נטולי דאגה- הוא הקפיץ ועשה לנו שמח עד שעה 02:30 בבוקר ולרגע לא הרגשנו שמגרשים אותנו או שלמישהו בא לסגור את הבסטה- בקיצור- מעולה!!! נתי- אתה מלך ועשית לנו אירוע בלתי נשכח!!!

הוספת תגובה
רויטל ואלכס-תמונה
רויטל ואלכס
ואי ואי איזה מיוזיק :)
5
17/06/2012

לרז עידו והצוות, תודה שעשיתם לנו את החתונה הכי מדהימה שיכולנו לבקש רז אתה תותח אמיתי. הייתם קשובים למה שביקשנו וכיוונתם אותנו בהתאם לצורך אנחנו מודים לכם מכל הלב. אנחנו... ובן ממליצים ממליצים ממליצים בחום רויטל ואלכס

הוספת תגובה