וואי מיוזיק - y music dj's - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 5 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על וואי מיוזיק - y music dj's - עמוד 5

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

86 חוות דעת על וואי מיוזיק - y music dj's

reut alush-תמונה
reut alush
חתונה רעות ויותם 16.9.13
5
25/09/2013

ל ymusic הגענו דרך המלצה של הצלם שלנו. כבר משיחת הטלפון הראשונה הבנו שאנחנו במקום הנכון ביותר. הפגישה הראשונה הייתה פשוט מושלמת! נעימה, נוחה, כנה, מצחיקה והכי חשוב הצלחנו להרגיש... שאנחנו בידיים בטוחות. בתהליך הזה שנקרא לארגן חתונה היה חשוב לנו יותר מכל ליהנות ולהיות בטוחים שאנשי המקצוע שבחרנו, אלו שהולכים ללוות אותנו ביום המרגש הזה, יהיו אלו שהכי נוח לנו אתם, אלו שמבינים, מחייכים ומכירים אותנו וידעו לשמח אותנו ברגע הנכון. ואכן כך היה! רז התקליטן שלנו היה מ ד ה י ם. לאורך כל הערב הוא חייך, רקד ושמח אתנו. הייתה תחושה שחבר טוב(שמבין במוזיקה) החליט לצאת מהרחבה ולתקלט בחתונה. המוזיקה הייתה פשוט מושלמת! לא יותר מידי משום דבר, לא מעט מידי, לא גבוה, קצת מזה וקצת מזה- בדיוק כמו שאנחנו אוהבים! כולם אמרו שהייתה מוזיקה מעולה! ואנחנו אומרים- תודה! תודה על ערב מדהים, מיוחד, שלא נשכח לעולם! ערב מושלם, שההצלחה בו הייתה תלויה לא מעט בצוות של ymusic ובעיקר ברז (: ממליצים בחום!!!!!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Michal-תמונה
Michal
Y Music
4.8
08/09/2013

כשסגרנו את התאריך לחתונה שלנו ב"בת הגלבוע" היה לנו ברווווווור בלי צל של ספק ש-ר-ק חברת Y Music תנגן אצלנו בחתונה... חברה אליה נחשפנו באירועים קודמים. מהפגישה הראשונה קיבלנו... ס מאוד מקצועי אך יחד עם זאת חברי ואדיב. מיד ידענו שאנחנו בידיים טובות... תרתי משמע (((-: לאורך כל הדרך ליווה אותנו עידו שתמיד היה זמין וקשוב לנו. בחרנו ב d.g. פפה שהוא ה-מומחה וה-אלוףףףף בכל נושא המוסיקה... תמיד עם חיוך ומצב רוח מרומם.... כמובן שהחתונה הייתה בדיוק כפי שחלמנו והרבה מכך בזכות פפה והצוות המדהים של Y Music המשפחה והחברים נהנו ושיבחו את המוסיקה והאווירה הקסומה שהייתה ביום המיוחד שלנו (-: אם מישהו עדיין לא הבין... אנחנו ממליצים בעיניים עצומות על Y Music בכל הנוגע למוסיקה (-: אז המון תודה על שהפכתם את החתונה שלנו לשמחה יותר... מיכל ולירן קבאסה

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נעמה-תמונה
נעמה
Y MUSIC ואסא עודד
5
04/08/2013

את אסא עודד מחברת Y MUSIC בחרנו לפי תחושת בטן בלבד בגלל שלא היינו באירוע שלו מעולם וזו הייתה הבחירה הכי טובה שלנו. אסא קיבל אותנו בחום, תמיד עם חיוך על הפנים, ישב ,הקשיב... ן, הסביר הכל לפרטי פרטים, השמיע לנו דוגמאות, ותמיד נתן לנו הרגשה שאנחנו בידיים טובות. גם לקראת האירוע הכל היה מסודר פיקס, ישבנו והתייעצנו ובנינו תוכנית לפי רצוננו. בחתונה הכל הלך מעולה. אסא כרגיל מקסים, תמיד עם חיוך על הפנים, זרם עם כל מה שביקשנו וגם ידע להתאים את עצמו לאופי הקהל. המוזיקה הייתה כל כך מצוינת שאנשים שבאו ללכת חזרו רק בגלל השירים שהוא שם! והרחבה תמיד היתה מלאה... הדבר הראשון ששמענו אחרי החתונה מאנשים ,זה כמה שהמוזיקה היתה מצוינת! אין ספק שאסא מומחה בתחומו והיה הבחירה הכי מושלמת שיכולנו לבחור. ועוד נקודה לזכותו- שהוא היחיד מנותני השירות שלא ביקש שנכתוב עליו המלצה- מה שלדעתי מראה כמה הוא אדם צנוע.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אוריאל רוכב-תמונה
אוריאל רוכב
דדי אלוני התותח!!
5
31/07/2013

Y MUSIC המאוחדים הם פשוט אגדה. מהפגישה הראשונה שקבענו ידענו שמדובר בצוות מקצועי שיודע את העבודה ויכול לעשות לנו אירוע פיצוץ. ואכן, כך היה! דדי שובץ להיות הדי.ג'י שלנו באירוע וזה... היה פשוט מושלם. הוא הבין את הראש שלנו מההתחלה ובלי שנאלצנו להסביר עצמנו יותר מידי. הוא פשוט קלט אותנו. כשבועיים טרם החתונה נפגשנו בסטודיו שלהם לפגישה מוזיקאלית בה היינו צריכים לבחור שיר סלואו, שיר חופה, שיר כניסת הורים וכד' ודדי היה איתנו כשעתיים מלא בסבלנות והאזנה להתלבטויותינו, דבר שאינו מובן מאליו כשחושבים על זה שהוא נפגש כמעט כל יום עם זוגות וגם צריך להרים אירוע כדי.ג'י כמעט כל ערב.. מכל מקום, יום החתונה הגיע וכשהגענו לגן בסביבות השעה 19:00 דדי כבר היה מוכן ומזומן למשימה. הכל תיקתק ודדי ידע לקרוא את הקהל בצורה מושלמת ולעלות את האווירה בהדרגה בדיוק כפי שרצינו. החתונה נמשכה כמעט עד 3 לפנות בוקר ודדי תיקלט בצורה מושלמת. אין לנו כל מילה רעה לומר עליו או על Y MUSIC, הם פשוט מקצוענים. מומלץ בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Yardena Chodoff-תמונה
Yardena Chodoff
המלצה
4.8
24/07/2013

התחתנו ב17/7 באולמי דבליו בקריות. מהרגע הראשון שפגשנו את פלג ידענו שחיפשנו אחר דיג'יי נגמרו (ותאמינו לי שזה היה מייאש) פעם ראשונה שיצאנו מספק ושנינו ביחד אמרנו: אנחנו רוצים אותו!... בלי לחשוב פעמיים ובלי להתלבט. פלג המקסים ליווה אותנו עם חיוך ענק לאורך כל הדרך. עידו היה זמין בשבילנו תמיד, בטלפון, באי מייל... תמיד! ישבנו שעתיים ביחד בפגישה שלפני החתונה, כדי לבחור סגנונות, בלי צורך להגיד יותר מידי פלג הבין את הראש שלנו ואת הסגנונות. בכל מקרה סמכנו עליו בעיניים עצומות. קיבל את פנינו בחיוך ענק כשהגענו לאולם ביום של החתונה, וניגש אלי להגיד לי שאני הכלה הכי יפה (למרות שאני בטוחה שהוא אומר את זה לכל הכלות, אבל לא אכפת לי :) ) לא זוכרת כל כך איזה שירים ניגנו בחתונה, רק זוכרת שכולם רקדו וכולם נהנו וקיבלנו מלא מחמאות!! תודה על הכל! מקווים שניפגש שוב בקרוב!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ofer salomon-תמונה
ofer salomon
המלצה חמה
5
21/06/2013

היי חברים, יעל אשתי היקרה ואני התחתנו ב "בקתה ביער" בקיבוץ בית אורן לפני כשלושה שבועות. האירוע היה מדהים- החל מהאווירה שפסגת הכרמל יודעת לייצר וכלה באוכל המצוין שהוגש. כל זה, לא... היה שווה או מושלם בלי המקצוענות של החבר'ה מ y music ! נכון,אני קצת משוחד. אנחנו מכירים היכרות מוקדמת אבל עד שזה מגיע לאירוע שלך, אי אפשר באמת להבין. זה התחיל חצי שנה לפני החתונה בפגישה ידידותית ונעימה בקיבוץ יגור עם נתי חזן, הDJ שלנו. האיש גילה סבלנות ובקיאות בכל תחומי המוזיקה ועשה הכל כדי להבין באיזה קו מוזיקלי אנחנו מעוניינים להרקיד את האורחים שלנו. בפגישה הבאה, כשבוע לפני החתונה- סגרנו פינות. החבר'ה מ y לחצו שניפגש כדי לתפור את הכל כמו שצריך. שיר כניסה, שיר חופה, סלואו, הכל ! באירוע עצמו לא נותר כבר מה לאמר- נתי שיחק אותה בענק! לקח אירוע משמח במיוחד והכפיל בו את השמחה פי עשרה ! אורחים גילו לנו אח"כ שהמוזיקה הייתה כיפית ומשמחת! ואנחנו, שבסך הכל רצינו להתחתן (-: יצאנו מרוצים אחרי שכל הבקשות שלנו מולאו בצורה חברית והכי חשוב- מקצוענית ! תודה חברים על ערב בלתי נשכח. עופר ויעל.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מור-תמונה
מור
די ג'יי אסא
5
19/06/2013

אני ובן זוגי שמענו שאסא מצויין והוא אכן הוכיח את עצמו. קיבלתי המון המון מחמאות מאנשים לגבי הדי גיי בחתונה שלנו...חברה שלי שהתחתנה אמרה לי שהיא רוצה להתחתן שוב כדי שהוא יהיה הדי... יי שלה:) אסא שם שירים טובים שלא מעייפים את הקהל, הוא ידע להתאים את עצמו למבוגרים ולצעירים. החתונה שלנו התקיימה ביום ראשון וחששנו שאנשים יעזבו מוקדם, אבל היתה כזו מוזיקה טובה ברחבת הריקודים שקשה היה לעזוב והחתונה נמשכה מעבר למצופה:) ביום החתונה עצמו אסא שלח לנו הודעת בוקר טוב ואיחל לנו יום טוב שזה כבר מחמם את הלב. אסא תודה על אירוע עם מוזיקה מצויינת! באמת באמת שיחקת אותה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Pninit-תמונה
Pninit
המלצה חמה חמה חמה רק Y MUSIC
4.8
10/06/2013

רצינו להודות ל DJ מספר אחד אסא עודד , על ערב בלתי נשכח, אסא אוהבים אותך היית אלוף, תודה רבה אתה מדהים. ממליצה בחום על Y MUSIC בחרנו בהכי טוב שיש, DJ מקצועי, מבין במוסיקה, יודע... הקשיב ולהתחבר לזוג וככה להתאים את המוסיקה (אצלנו היתה בעיונת שבן זוגי אוהב מזרחית ואני אוהבת רוק, שני עולמות שונים) בנאדם מקסים, ידע לקלוע בדיוק גם למוסיקה שהקהל אהב, אנשים שמתקשרים לשבח את החתונה לא מפספסים גם מילים טובות על אסא. עשה לנו את החתונה לבלתי נשכחת. שוב תודה רבה המילים לא מספיקות כדי להביע את תודתנו וערכתנו. ותודה ענקית כמובן גם לעידו המנהל שתמיד תמיד היה זמין להכל מתי שהצטרכנו אותו. אוהבים פנינית ואהרוני

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
katya ya-תמונה
katya ya
החתונה שלנו 7.3.13
4.8
14/05/2013

הקהל שלנו מגוון ולא אוהב לרקוד. בנוסף היה לנו קצת צעירים ונורא פחדנו שלא ירקדו. הגענו דרך הביקורות באתר לY-MUSIC, את כל השיחות ניהלנו עם עידו, אפשר דאג ולתווך בינינו לבין... ל שהקהל מעורב ביקשנו דיג'יי נוסף שינחה ברוסית. רז ואיליה עשו עבודה מדהימה, כולם רקדו, גם הצעירים וגם המבוגרים! הרחבה הייתה מלאה והיה כיף גדול!! תודה לכם שעשיתם לנו ארוע מושלם!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Anna Grivats-תמונה
Anna Grivats
אין כמו אסא
4.8
03/03/2013

אסא איש יקר, קשוב ,רגוע, תומך ודייקן. הוא היה הד.ג' בחתונה שלי, רחבת ריקודים הייתה מלאה לאורך כל האירוע, גם הצעירים והמבוגרים נהנו. מקצוען אמיתי, יודע את עבודתו ועושה אותה... ה. משרה רוגע ברגעים הכי לחוצים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה