וואי מיוזיק - y music dj's - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 7 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על וואי מיוזיק - y music dj's - עמוד 7

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

86 חוות דעת על וואי מיוזיק - y music dj's

ifat -תמונה
ifat
מסיבה מעולה!!
5
28/05/2012

סגרנו את החתונה בחורשה ביגור. הגענו ל-Y music בגלל המלצות הגן וההמלצות כאן באתר. בפגישה הראשונה עם נתי זה היה ברור. ההמלצות הוכיחו את עצמם. נתי ישר קלע לטעם שלנו. לפני האירוע... נו פגישה נוספת בה עברנו על כל הפרטים, מהלך האירוע, טיפים שהוא נתן לנו, שירים שרצינו (כולם כמובן התנגנו וקבלנו בסוף גם דיסק שלהם). היתה כימיה מצוינת מההתחלה. עידו - מנהל של וי - מיוסיק היה ענק. כל שאלה שאפילו לא קשורה למוסיקה באירוע יכולנו לפנות אליו. הוא היה זמין בטלפון ובמייל תמיד. למשל הוא המליץ לנו על הרב (חגי הכהן - שהיה מדהים!). אני חושבת שהצלחת חתונה תלויה באוכל טוב ומסיבת ריקודים טובה. באירוע עצמו היה אוכל מצויין (קייטרינג מיכה פראנק) ומוסיקה מצויינת. נתי ידע לקרוא את הקהל. אפילו כל המבוגרים רקדו וציינו את המוסיקה הנהדרת שהיתה. הרחבה היתה מלאה.המחמאות לא מפסיקות לזרום על כמה היה כיף והחתונה היתה מדהימה וכולם ממש נהנו לרקוד. גם בעל המקום אמר שמזמן לא ראה כל כך הרבה מבוגרים רוקדים. מומלץ בחום!!!

הוספת תגובה
לוי וטניה -תמונה
לוי וטניה
חתונה של פעם בחיים
5
13/03/2012

Y MUSIC היו אחלה ועמדו באתגר של להרקיד קהל יעד מאוד מגוון, רז הנציח על הפטפונים בהצלחה רבה. ובזכות כך שיש להם בן אדם שמסתובב עם מד דציבלים אף אורח לא יצא עם צפצופים... מלץ בחום!!!

הוספת תגובה
אושרית ויואל-תמונה
אושרית ויואל
נהנינו מכל רגע, וממליצים בחום לכל מי שבטעות מתלבט...
5
11/03/2012

הי, ב- 1.3.12 התקיימה החתונה, בניצוחו של הדי-ג'יי המדהים - נתי!! נהנינו מכל רגע - גם במהלך הפגישות, ולאורך התהליך - היה נעים, מקצועי, יסודי! וגם בפועל, במהלך החתונה - הרחבה היתה... מלאה לכל אורך האירוע, ונמשכה עד 01:30!! חשוב לציין שזו לא ההיכרות הראשונה שלנו עם Y-Music, וגם לא עם נתי (שהיה הדי-ג'יי גם בחתונתה של אחותי לפני כ- 3 שנים), ולכן גם ידענו שאנחנו בידיים טובות ושהולכת להיות חתונה מ-ע-ו-ל-ה-! בקיצור - ממליצים בחום ומכל הלב...

הוספת תגובה
טל ורועי-תמונה
טל ורועי
חבל על הזמן
5
13/02/2012

כשהגעתי לפגישה הראשונה עם רז ישר ידעתי שהוא הדי'גי שלנו. חייכן ומקסים הסביר לנו איך הערב הולך, התייעצנו איתו על שירים שמאוד רצינו והוא לא התבייש להגיד שהם לא כל כך מתאימים ומיד... זר לנו למצוא שירים חלופיים שהכי התאימו לנו. זאת הייתה חתונה של צד מזרחי שמאודד אוהב מזרחית וצד אשכנזי שמאודד לא אוהב מזרחית ורז ידע לשלב בין שניהם בהצלחה רבה! תודה רבה גם לעידו על הזמינות המיידית שהיה שם על כל שאלה ובקשה. ספקים מצויינים, יודעים לתת שרות ברמה הכי גבוהה, זמינים כמעט 24 שעות ביממה. תודה רבה :)

הוספת תגובה
Edward וטפת-תמונה
Edward וטפת
הדיג'יי היה בלתי נשכח
5
02/01/2012

אם אפשר היה לסמן יותר מ-5 כוכבים היינו מסמנים זאת בשמחה. המוסיקה כמו שכולנו יודעים מכתיבה את הקצב. ובזכות דדי, הקצב בחתונה שלנו היה מושלם. לפני החתונה ישבנו והסברנו מה בדיוק... נו רוצים בחתונה (ומה לא), וידענו שמבחינת המוסיקה, אין סיבה לדאגה. כבר בפגישה הראשונה (מתוך שתיים) דדי הקרין את המקצועיות המדהימה שאכן באה לידי ביטוי בחתונה. המוסיקה הייתה מגוונת, סוחפת (צעירים ומבוגרים כאחד), שמחה ומרגשת, ובזכות זה הרחבה הייתה מלאה לאורך כל החתונה. הקהל שלנו היה מורכב מכל גווני הקשת - דתיים, חילונים, צעירים, מבוגרים, רוסים, מרוקאים - וכולם רקדו! דדי זכר והגשים את כל הבקשות שהיו לנו (כולל שיר מיוחד לאחיין ועוד בקשות רבות אחרות), ובזכותו הייתה לנו חתונה בלתי נשכחת. y-music דאגו לוודא ששיר הכניסה לחופה ושיר הסלואו יהיו באיכות מושלמת. בקבלת הפנים שילבנו גם כלייזמרים ושיתוף הפעולה ביניהם היה מושלם. זו לא רק דיעה אישית שלנו כמובן - קיבלנו מחמאות על המוסיקה במהלך החתונה, ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על דדי גם כעת. יש הרבה נותני שירות, ואנחנו מודים, ונודה לעד, ל y-music על המוסיקה והקצב שהפכו את החתונה שלנו לבלתי נשכחת.

הוספת תגובה
נעמה ורועי-תמונה
נעמה ורועי
נתי חזן YMUSIC
4
26/12/2011

החל מהרגע הראשון ידענו שאנחנו רוצים את נתי בתור הדי ג'יי שלנו הפגישות איתו היו בסבבה וגם בחתונה כולם יצאו מרוצים וגם אנחנו. אהבנו את זה שעידו איש הקשר דואג להכל בצורה מסודרת... רה ואפילו שלח לנו הודעה בבוקר החתונה - התלהבנו מאוד :) ממליצה בחום

הוספת תגובה
פבל ואנה-תמונה
פבל ואנה
דדי אלוני המדהים
5
02/12/2011

הגענו ל- y music דרך הביקורות באינטרנט לאחר היינו די סגורים על DJ אחר. כבר בפגישת היכרות עם דדי הבנו זהוא ה- DJ שיהיה בחתונה שלנו. הצליח להרקיד קהל מגוון של צעירים ומבוגרים וכן... וסים וצברים כאחד. דדי דאג למסיבה מדהימה בה כולם נהנו. קיבלנו המון מחמאות על המוזיקה באירוע. כל התקשורת מול החברה התבצעה דרך עידו המנהל בצורה יעילה, נוחה ומקצועי. תודה רבה לדדי ועידו.

הוספת תגובה
לובה ויותם-תמונה
לובה ויותם
די ג' דדי אלוני מבית Y מיוזיק
5
24/11/2011

החתונה מאחורינו, אבל הזכרונות מהמסיבה המגניבה ישארו עוד הרבה זמן. חברים שלנו ושל ההורים לא מפסיקים להגיב על איכות המוזיקה במהלך האירוע .היה לנו קהל מאוד מגוון, רוסים, ישראלים,... ירים ומבוגרים וראוי לציין לזכותו של דדי שכולם רקדו. וגם ניגשו לא פעם ולא פעמים כדי לשאול מי הדי ג'י המוכשר :) מהרגע שהכרנו את דדי הייתה בינינו כימיה ממש טובה. בפגישה המוזיקלית הוא בדק בצורה יסודית את הטעם שלנו במוסיקה ושאל שאלות רבות וחשובות על אופי הארוע ועל קהל היעד. במהלך החתונה עצמה הכל היה מתוקתק בדיוק לפי התכנון וכמו שכבר ציינתי המוסיקה הייתה פשוט מעולה!!! תודה רבה לך דדי על ערב בלתי נשכח. מקווים לפגוש אותך בחתונות של חברים. כמו כן תודה רבה לעידו שאחראי על כל עינייני הניהול של Yמיוזיק. אתה עושה עבודה חשובה ועל הצד הטוב ביותר. שמחנו לעבוד מולך!

הוספת תגובה
aviv ואירנה-תמונה
aviv ואירנה
מסיבה לפנים!!!!!
5
05/11/2011

רז היה ה-DJ. התחתנו ביום ראשון 30.10 בחצר הבאר. רז עשה ארוע מחשמל!!! מוזיקה בול לטעמינו!!! כל הקהל נהנה, גם המבוגרים וגם הצעירים רקדו!!! באמצע המסיבה ירש עלינו קצת גשם. הוא כיסה... את כל הציוד בניילונים ונכנס מתחת והמשיך לתקלט!!! היה אדיר!!!

הוספת תגובה
רינת וגיל-תמונה
רינת וגיל
רז דואק האחד והיחיד!
5
25/09/2011

לרז הגענו אחרי סבב מקיף מאוד באזור חיפה והסביבה. מייד ידענו שרז הוא האחד-כמעט מהרגע שבו הוא פתח לנו את הדלת בסטודיו ביגור והכניס אותו לאווירה הביתית-הרגשנו שזה זה. רז ידע ללוות... ותנו מהפגישה הראשונה-הוא ישר קלט את הראש שלנו, מה כן ומה לא-וכמו שהוא ידע לקרוא אותנו-ככה הוא גם ידע לקרוא את הקהל שלא הפסיק לרקוד עד סוף הערב (חתונה של אמצע שבוע שנמשכה עד שתיים-שלוש לפנות בוקר!) המחמאות על רז לא מפסיקות לזרום עד היום. באותה הזדמנות חשוב גם להזכיר את עידו המקסים שליווה אותנו לכל אורך הדרך-בקיצור y music הם צוות מנצח! אין צורך לחשוב פעמיים! רז ועידו-המון תודה! עשיתם לנו את הערב! רינת וגיל, קאלה מיתוס 5.9.11

הוספת תגובה