וואי מיוזיק - y music dj's - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 4 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על וואי מיוזיק - y music dj's - עמוד 4

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

86 חוות דעת על וואי מיוזיק - y music dj's

revitalcoler-תמונה
revitalcoler
רויטל ונמרוד
4.2
25/06/2014

התחתנו באולמי הקאלה בחיפה והדג'י המנצח היה אסא עודד, הגענו אליו בהמלצת חברינו, הוא היה אדיב מאוד בגיבוי עידו שנתן מענה לכל תהייה.הוא ליווה אותנו לאורך כל התהליך והשקיע אנרגיות... זמן כדי לנסוך בנו ביטחון. רחבת הריקודים הייתה מלאה עד השעות הקטנות, הוא לא הפסיק לנגן גם כשנותרו מעט מאוד אנשים ברחבה והייתה נכונות. אנשים הרעיפו מחמאות. הוא מתאפיין במנעד רחב של סגנונות.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Noa-תמונה
Noa
חוויה מושלמת
5
24/06/2014

הגענו לY music דרך עידו ומהרגע הראשון היה לנו ברור שעשינו את הבחירה הנכונה. עידו הכיר לנו את הדיג'יי שלנו- דדי אלוני- שהיה קשוב לנו וניסה כמה שיותר להרגיש אותנו ולהתאים את עצמו... לינו. ידענו מה הטעם שלנו במוזיקה אבל דדי ידע להנחות אותנו לגבי מה יהיה הכי טוב לחתונה שלנו מבחינת חתך האוכלוסיה ועזר לנו לבחור שיר לסוף החופה שלגביו לא היינו סגורים. בחתונה עצמה לא היה שיר אחד שלא רצינו לרקוד אליו והאורחים רקדו עד 2 לפנות בוקר. לרגע לא הייתה תחושה מדדי של "סוף האירוע" או של שירים שגורמים לאורחים להרגיש שהמסיבה נגמרת. להיפך, הקצב של המסיבה היה מותאם לאורחים ולא הפסקנו לקבל מחמאות על המוזיקה. לא יכלנו להיות מרוצים יותר. הייחודיות של Ymusuc בשבילנו הייתה בעיקר ביחס האישי והעזרה והתמיכה שניתנה לנו גם מעבר לפן המוזיקלי. על המקצועיות של דדי אי אפשר לערער והוא עמד במבחן התוצאה. הייתה לנו חתונה מדהימה ולא הפסקנו לרקוד ולהנות לרגע ודדי ועידו הם חלק אדיר בזה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
noyael-תמונה
noyael
DJ פלג בר
5
16/06/2014

התחתנו ב"חורשה" בקיבוץ יגור ב- 12/6/14, בעלי נפגש עם עידו ועם פלג בר בפגישה הראשונה, והתרשם לטובה משניהם, סגר איתם ישר! בפגישה השנייה נפגשנו עם פלג המקסים, פלג מהר מאוד הבין את... ראש שלנו, לכן לא בחרנו רשימת שירים כלל, רק שיר כניסה ושיר חופה. המוזיקה שהתנגנה בקבלת פנים הייתה נעימה מאוד. בהמשך הערב, הייתה מוזיקה נהדרת, פלג קלע בול לטעם שלנו. גם לקראת סוף הערב שכמות האורחים הלכה והתמעטה הרגשנו שפלג נמצא שם עד הרגע שאנחנו נחליט שזהו. רקדנו עם כל החברים עד 2 וחצי בלילה. גם במהלך האירוע ואחריו קיבלנו ועדיין מקבלים תגובות מעולות על המוזיקה שהייתה, החברים אמרו שמזמן לא נהנו ככה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
mor-תמונה
mor
המלצה חמה :)
5
13/06/2014

התחתנו ב28.5.14 בגן החורשה. בחרנו את אסא מ Y MUSIC לתקלט בחתונה. נפגשנו במשרדים ביגור ומהפגישה הראשונה קיבלנו הרגשה של פתיחות והקשבה לרצונות שלנו לצד הסבר על מהלך הערב, טיפים... מלצות לחתונה. באירוע עצמו הרגשנו שעוד בשלב קבלת הפנים אסא הוא שותף פעיל לניווט האירוע. הסגנון המוזיקלי שרצינו בקבלת פנים היה בדיוק מה שביקשנו ומערכת ההגברה המעולה בגן הוסיפה לאווירה. גם לאחר קבלת הפנים ולאורך כל הערב הרגשנו שאסא נמצא שם בשבילנו ולא רק בתור DJ אלא גם בתור אדם שראה מספר אירועים בחייו ויש לו את הניסיון והיכולת לסייע בהמשך הערב (החל ממתי לחתום על הכתובה ועד לשלוף סיכת ביטחון בשנייה האחרונה לפני החופה). השירים שנוגנו בחתונה היו בדיוק לטעמנו וכפי שביקשנו למרות שלא התעקשנו על שירים ספציפיים אלא רק על כיוון כללי של סגנונות. האורחים נהנו מאוד, עוד ברחבה לא הפסיקו לומר שהמוזיקה מצויינת ועד היום אנחנו מקבלים מחמאות על כך. הרחבה הייתה מלאה באנשים מבוגרים צעירים וילדים לאורך כל הערב, אנשים בני 70+ וילדים בני שנתיים סירבו לעצור ולנוח  סוף האירוע היה עם שישה אנשים על הרחבה ובשעה מאורחת, ולמרות זאת לא הרגשנו שאסא מנסה לסגור את הערב והוא המשיך לנגן במרץ עד שאנחנו התעייפנו. חשוב לנו לציין את היחס המעולה שקיבלנו מעידו אשר מנהל את המשרד, הוא היה זמין לכל שאלה או מחשבה, קיבלנו ממנו הרגשה של אכפתיות והוא אף סייע לנו עם ספקים אחרים בחתונה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
yahav-תמונה
yahav
די ג'יי דדי אלוני האחד והיחיד!
5
26/05/2014

כבר במפגשים של לפני החתונה עם דדי נהננו מאוד, דדי ידע להקשיב בסבלנות לרצונות שלנו וגם להתעניין, להביע את דעתו, לייעץ ולהשמיע המון מוזיקה. את הקו המוזיקלי לאירוע בחרנו ביחד אבל לא... תיארנו לעצמנו שיהיה עד כדי כך מדהים...כל שיר היה טוב מהקודם, לא יכולנו להפסיק לרקוד או לרדת מהבמה...וכמונו עוד עשרות אנשים...הרגשנו שהמוזיקה של דדי עשתה את האירוע! כולם שיבחו אותו ואמרו שזו היתה אחת החתונות אם לא ה....והכל בזכות דדי! תודה ענקית לדי ג'יי ענק!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Einav-תמונה
Einav
דיג'יי אסא עודד
1
06/04/2014

בחרנו בדיג'יי אסא עודד עקב המלצות שקיבלנו מחברים. כבר מהפגישה הראשונה הרגשנו את הכימיה המצוינת, וידענו שהוא זה שיהיה הדיג'יי שלנו בחתונה. אסא מיד קלט אותנו, זרם איתנו, התלהב... ירות שלנו וכמובן גם הביא מהידע המקצועי שלו. בערב החתונה המוזיקה הייתה מעולה, האורחים, וגם אנחנו כמובן, לא הפסיקו לרקוד. היה הכל מהכל, מגוון והצליח לקלוע לטעם של כולם. נהנינו מאוד, וכמובן שנמליץ גם לחברים!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Diana-תמונה
Diana
החתונה המושלמת אודות לדי'ג'י המוכשר!!!
5
06/02/2014

רצינו לאודות! באמת, מקרב לב!! לדיג'י פלג בר!!! שבזכותו נהננו בחתונה כמו שתמיד רצינו וחלמנו!! היה פשוט מושלם!! כבר הפגישה הראשונה הייתה כל כך מלאת אנרגיות חיוביות ומקפיצות! :))... גישה השניה פלג עזר לנו מאודדדד בבחירת השירים לשבירת כוס, כניסה לחופה, סלואו, חיפש ומצא רמיקסים מעניינים, עשה כל מה שאפשר ורק גרם לנו לחייך מאוזן לאוזן מסיפוק!! בסופו של דבר החתונה הייתה מושלמת האורחים רקדו ללא סוף!!! תודה רבה!!!!!!!! :) דיאנה ותמיר!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ariel machlab-תמונה
ariel machlab
חתונה של רון ואריאל
5
03/02/2014

נפגשנו עם רז ומהרגע הראשון היה חיבור מעולה. הרגשנו שהוא מבין את הראש שלנו וקשוב לרצונות שלנו. הייתה לנו חתונה עם צעירים ומבוגרים וכולם קמו לרקוד!! היה שמח מאוד!! ממליצים בחום!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
חן-תמונה
חן
Y music- די ג'יי אסא עודד מומלץ ביותר!
5
28/12/2013

ל- Y music הגענו דרך זוג מהמשפחה שהתחתנו לפני שנתיים והם עצמם רצו רק את אסא לחתונה שלהם אחרי שראו אותו באירוע, וויתרו כי לא היה פנוי! מיד כשיצרנו קשר עם Y music, דיברנו עם עידו... שהיה ממש נחמד וקשוב וקבע לנו פגישה עם אסא... אנחנו תמיד סומכים על תחושת הבטן שלנו והפגישה הייתה באווירה כל כך נחמדה, פתוחה, זורמת וכיפית...שלא התלבטנו לרגע! הוא מיד קלט אותנו, מי אנחנו ומה נרצה והתאים עצמו כמובן, לבקשותינו (לא בקשות רבות, אבל בהחלט זרם :-) ). הרגשנו מהרגע הראשון שיש על מי לסמוך וידענו שבכל דבר שנצטרך נענה בחיוב ובשמחה, כך היה כאשר הוספנו מספר ימים לפני החתונה בקשות מיוחדות, עידו מיד העביר את בקשותינו לאסא, הרגיע והיה אדיב ונחמד ביותר! ביום החתונה, שמחנו מאוד לראות את הפנים המחייכות והמרגיעות של אסא בתחילת הערב, ופשוט ידענו שהכל יהיה בדיוק כמו שצריך וכמו שתכננו- מוזיקה איכותית, מתוזמנת היטב וברמה הגבוהה ביותר שיש! קיבלנו המון המון מחמאות, מהמבוגרים ומהצעירים, וזה לא היה מפתיע בכלל... תודה ענקית ל-Y music שללא ספק יש להם חלק נכבד בהצלחה של הערב הכי מיוחד שלנו :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אפי1985-תמונה
אפי1985
מומלץ! מומלץ! מומלץ!
4.8
20/10/2013

הגענו לפגישה עם דדי אלוני כשלושה חודשים לפני החתונה שלנו אשר הייתה בקאלה "מיתוס" בחיפה ב-10.10.13. לפני שפגשנו את דדי פגשנו די ג'יי נוסף שהיה זול מדדי אבל במהלך הפגישה שלנו היה... ייב חיובי מטורף ובנוסף לאישיות המדהימה של דדי הוא הראה לנו את כישוריו ואת סוגי המוזיקה שהוא מנגן באירועים והציג לנו בסטודיו של Y-MUSIC את האיכות ואת הכשרון שלו. לאחר שיצאנו מהפגישה הסתכלנו אחד על השני ובלי לומר אף מילה פנינו אחורה וחזרנו חזרה לדדי. ומסתבר שזו הייתה החלטה מצויינת! ההתנהלות השוטפת הייתה מול עידו- וגם מצידו קיבלנו יחס מעולה ומקצועי. כשבוע לפני האירוע הגענו לפגישה מוזיקלית נוספת - אחרי שכבר ידענו פלוס מינוס אלו שירים וסגנון מוזיקה אנחנו רוצים - קיבלנו את הטאצ' הסופי מדדי - יזם, כיוון והדריך אותנו אל תוך ערב מוזיקלי בלתי נשכך! לא היינו בטוחים במאה אחוז בשירים שבחרנו ודדי בבטחון מלא עזר לנו לבחור והכווין אותנו ובאמת שלא הצטערנו לשניה אפילו. ביום האירוע עצמו נודע לנו שיש סרט שהכינו לנו חברים ומסתבר שמאחורי הקלעים התרחשו כמה תקלות משום שגם הדיסק וגם הדיסק און קי לא עבדו כמו שצריך ולא היה סאונד. נודע לנו שדדי עשה כל אשר ביכולתו כדי לגרום לסרט לעבוד וכמובן שעצם ניגון הסרט הייתה חשובה לנו ולחברינו. האירוע תקתק מבחינה מוזיקלית ללא שום תקלות ובנוסף אנשים פשוט סירבו לעזוב את רחבת הריקודים.. פשוט ככה! עצם העובדה שאנשים לא מפסיקים לדבר על כמה היה להם שמח וכמה הם רקדו מראה שדדי עשה עבודה מופלאה ואנו אסירי תודה על כך. חשוב לציין כי דדי גם יד היטב איזה קהל יהיה לנו בחתונה והתאים את עצמו בצורה מושלמת! בקיצור - אין ספק שעשינו בחירה נכונה ואנו ממליצים בחום על דדי אלוני - מקצוען נטו ואישיות מופלאה! תודה רבה

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה