Henika By Yael Pick- הניקה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 4 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על Henika By Yael Pick- הניקה - עמוד 4

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

28 חוות דעת על Henika By Yael Pick- הניקה

mor-תמונה
mor
שמלות כלה
5
29/08/2013

אצל יעלי מבחר שמלות יפייפיות, עבודת יד, ברמה הכי גבוהה שיש!!!צריך לבקר במקום כדי להבין ולחוות את היחס האישי והמקצועי. מהרגע הזה אפשר לסמוך בעיניים עצומות ולתת ליעל לעשות את... .. שיהיה במזל!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
noah-תמונה
noah
henika לכלות - הבוטיק המושלם לבנות הצפון!!!
5
28/08/2013

הדבר היחיד שיותר מושלם מהתוצאה של השמלת כלה שלי היה היחס שקיבלתי ב henika!!! פשוט מקום מושלם וכיפי לכל כלה! אין מילים לתאר את רמת הסבלנות ההקשבה ההבנה והמקצועיות של יעלי והצוות... כל אורך הדרך נתנו לי הרגשת ביטחון שהתוצאה תהיה כמו שרציתי ודמיינתי וכך באמת היה!!! שלא לציין שתהליך העבודה , המדידות, הבחירות והכל נעשה באווירה טובה בשיתוף מלא ובכיף גדול :) הייתי בוחרת ב henika לעצב לי את השמלה שוב ושוב ושוב אבל בגלל שהייתה כבר החתונה..- אני "יסתפק" בשמלות ערב היפיפיות שלהם לכל אירוע ושימחה בעתיד!! בקיצור like ענק למקום ולצוות ההורס! מומלץ בחום ובאהבה גדולה :)))

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
עדי וליאור-תמונה
עדי וליאור
חווית השמלה המושלמת שלי
5
27/07/2013

הגעתי ליעל לאחר חיפוש ממושך שלא הניב פרי. יעל מיד הבינה את הסגנון שלי וקלעה בול לטעמי. לאורך כל הדרך יעל היתה קשובה ויצירתית, הציעה והראתה לי פתרונות מדהימים שהפכו את השמלה שלי... מושלמת. המון המון תודה ליעל וצוות henika על חוויה שלא תישכח.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה