Henika By Yael Pick- הניקה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על Henika By Yael Pick- הניקה - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

28 חוות דעת על Henika By Yael Pick- הניקה

Meital-תמונה
Meital
בחירה מוצלחת למעצבת שמלות כלה
5
29/08/2016

אחרי מספר ביקורים אצל מעצבות שמלה טובות הגעתי למצוינת מכולן! יעל היתה נעימה ויצירתיות תפרה לי את שמחת הכלה המושלמת עבורי .. במחיר סופר אטרקטיבי!! בכל המדידות התקבלתי עם המון... ות ומקצוענות כלות עתידיות - תגיעו ליעל לפני החלטה סופית לא תתחרטו..!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קרן-תמונה
קרן
הניקה - הבחירה המושלמת
5
28/08/2016

ממליצה בחום על סטודיו Henika של המעצבת המקסימה ביותר יעל פיק. היחס האישי והחם, הדיוק, האיכות, המקצועיות הבלתי מתפשרת, הנינוחות, החיוך האמיתי, הכוונה והביצוע הם אלה שהעניקו לי... יה יוצאת דופן ובלתי נשכחת. כל בקשה שהייתה לי (והיו הרבה ;) בוצעה באהבה גדולה וברצון שיהיה לי פשוט הכי טוב שאפשר... המלצה מכל הלב.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
doosah-תמונה
doosah
ממליצה בחום על בית אופנה הניקה!!! צוות מדהים ושמלות מיוחדות בטרוףףףףףף
5
15/07/2014

יעלי היא בחורה מדהימה ומוכשרת, ומי שתזכה לעצב אצלה שמלה תהנה מחוויה שהיא הרבה מעבר לשמלה... הסבלנות, המקצועיות, הכישרון והחיוך התמידי הופכים את כל התהליך לחוויה נעימה ומיוחדת.... ENIKA תמיד תרגישי שאת הכלה יחידה בעולם! יקדישו לך את כל תשומת הלב, יגיבו בחיוך לכל בקשה - והכל נעשה ב 100% סבלנות ורוגע. יעל היא מקצוענית, לא מתפשרת ולא מוותרת. כל אבן, כל פיסת תחרה, כל מ"מ של בד - הכל נמצא במקום המדוייק, במינון המדוייק ובאיכות הכי גבוהה שיש! באמת שחבל לבזבז את הזמן במילים - צריך להגיע להניקה ולראות : כל פריט שתלוי שם הוא יצירת אומנות עבודת יד שנעשה בהמון המון השקעה ותשומת לב לפרטים הקטנים! אני ממליצה בחום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נעמה-תמונה
נעמה
המון המון תודה!
5
23/06/2014

אל הניקה הגעתי דרך חברה שגדלה ברמת ישי, בחיפוש אחר שמלת כלה עדינה ומיוחדת, במחיר שפוי. כבר במדידה הראשונה היה לי ברור שמצאתי את השמלה שלי - יעל וחדווה ידעו מיד להתחבר לטעם האישי... שלי, להציג לי מבחר מהמם של שמלות מיוחדות, עדינות ומחמיאות, והכל תמיד בחיוך ועם יחס אישי וחם, המון איכפתיות והמון מקצועיות. הנסיעה מאיזור המרכז אל הסטודיו של יעל וחדווה היתה שווה כל רגע!! בחרתי שתי שמלות יפהפיות וייחודיות, שקצרו מחמאות בלתי פוסקות בזמן באירוע וגם אחריו. גם אמא שלי מצאה שמלה מקסימה ועדינה מאין כמותה, שזכתה להמון שבחים. החוויה שלי בסטודיו הניקה היתה מדהימה - ואני ממליצה לכל כלה (גם אם היא לא מאיזור הצפון) להגיע לשם ולמצוא שמלה מיוחדת שמתאימה בדיוק לה, במחיר שפוי ובאוירה משפחתית, חמה ומקצועית. זה המקום לומר גם המון המון תודה לאירנה על הסבלנות, האיכפתיות והמקצועיות! תודה רבה לכולכן!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אנה מוסי-תמונה
אנה מוסי
כיף כיף כיף!
5
13/06/2014

ל"הניקה" הגעתי ממש במקרה דרך הפייסבוק, הגעתי ונשארתי. יעל המדהימה קיבלה אותי בחום וזרועות פתוחות, הייתה סובלנית, הקשיבה לכל מילה ,התאימה את השמלות בדיוק לסגנון שרציתי ולסוג גופי.... ביליתי אצלה במשך שעה שלמה, החלפתי שמלות בלי הפסקה ולא הרגשתי את הזמן עובר בכלל. נהנתי מכל רגע בסטודיו, המדידות היו קלילות , אירנה מקסימה (!!). ובכל פעם שחזרתי הרגשתי בטוחה יותר ויותר עם הבחירה שלי. בקיצור ממליצה בחום :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Elinor-תמונה
Elinor
ממליצה בחום ובאהבה!!!
5
12/06/2014

איפה להתחיל בכלל?? :) ליעל הגעתי ממש במקרה במהלך שיטוטי באינטרנט אחר שמלות כלה באזור הצפון. באתי למדידה לאחר שראיתי דגם אחד שאהבתי במיוחד. ביום שהגעתי לפגישה בהניקה הייתה אמורה... היות לי פגישה בסטודיו נוסף בצפון, אותה ביטלתי תוך כדי שהותי אצל יעל כי פשוט לא היה לי ספק מהשנייה הראשונה שרק אצל יעל אני סוגרת את השמלה! בנות יקרות, אתן יכולות להיות בטוחות שבהניקה תמצאו את השילוב המנצח של כל הדברים הכי חשובים לכן בבחירת השמלה: דגמים מעלפים, יחס מדהים של יעל והצוות, אירנה תופרת מדהימה ומקצועית בטירוף, כנות, שקיפות, חוות דעת מקצועית ביותר על מה מתאים יותר ומה פחות, חיוך אמיתי ורחב ורוגע בכל מדידה...פשוט מקום מבורך באנרגיות נדירות! מהשניה הראשונה שתדרכו בסטודיו אני מבטיחה לכן שתרגישו שמדובר במעצבת מוכשרת בטירוף עם לב ענקי וצוות שבאמת רואים שמתרגש ביחד עם כל כלה מחדש! ביום האירוע השמלה הייתה הכי נוחה בעולם (לבשתי מחוך וחצאית) והמחמאות על השמלה המעלפת והמיוחדת שלי ממשיכות לזרום....השמלה יצאה מעבר לכל מה שפינטזתי...והכל בזכות יעל ואירנה!! יעלי תודה את אלופה!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יערה תירוש-תמונה
יערה תירוש
יעלי המדהימה
4.8
12/06/2014

אז האמת שמהרגע הראשון ידעתי שיעלי תעצב לי את השמלה, עוד קצת לפני שהחנות נפתחה אמרתי לה "את השמלה שלי את מעצבת"!!!! כשהגיע הרגע אמרתי לאמא אני יודעת מי מעצבת לי את השמלה בואי נלך... למדידה.... הגענו וכבר בשמלה הראשונה שמדדתי ידעתי שזאת השמלה ובכל זאת יעלי התעקשה שנמדוד עוד כדי שאני אהיה בטוחה, אז מדדתי את כל החנות.... אז אחרי כל הסיפור הזה אני רוצה להגיד שיעלי היא מדהימה ואני מאחלת לכל כלה מעצבת כמוהה וצוות מדהים כמו שיש לה. זאת ההזדמנות גם להגיד תודה לאירנה ולמיטל שליוו אותי בכל התהליך. אני באמת ממליצה לכל אחת לבוא, לראות ולהתרשם כי זה לא משהו שמוצאים בכל מקום, אם בכלל.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ורד-תמונה
ורד
וואוווו אין על יעל וצוות היניקה
5
01/04/2014

כשהגעתי להיניקה מההתחלה ועד הסוף, השירות היה ברמה מאוד גבוהה, השמלות מדהימות אחת אחת ובאיכות מאוד גבוהה, המקום נינוח ומרגיע - מה שמאוד חשוב בבחירת שמלת כלה וכן במדידות.. המחמאות... שקיבלתי ביום חתונתי היו רבות מאוד ובעיקר על השמלה המהממת הזו - ממליצה אני בחום להגיע להיניקה ולברוח שמלה מדהימה ממקום מקסים עם שירות מעולה כזה :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Hanit-תמונה
Hanit
אני והשמלה שלי
5
28/02/2014

לאחר מספר ביקורים בסלוני כלות באזור הצפון הבנתי שזה ממש לא בשבילי. אל הניקה הגעתי לאחר חיפוש מתמשך באינטרנט, ממש במקריות לאחר ביקור באתר הבית של בית האפנה שגרם לי להתלהב מהסגנון... העדין, אצילי והאפנתי של השמלות. מיד כשנכנסתי בדלת ידעתי שאני נמצאת בידיים טובות. יעל והבנות היו מקצועיות, עטפו אותי בביטחון ונתנו לי יחס אישי ברמה הגבוהה ביותר. א-י-ן דברים כאלה באזור שלנו!!! אהבתי במיוחד שיעל התאימה לי את השמלה לאופי שלי, הייתה קשובה לרצונות שלי ובעיקר ידעה בדיוק איך לגרום לי להרגיש הכי מיוחדת שיש, והתוצאה הייתה מושלמת!! לא יכולתי לבקש להיראות טוב יותר ביום החשוב הזה שלי ואני ממליצה בחום רב ובאהבה לכל המאורסות הטריות לרוץץץץץץ אליה לסטודיו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דורית ופיני-תמונה
דורית ופיני
מקום ממהם עם יחס אישי, חם ומדהים!
5
27/09/2013

הניקה היה המקום הראשון אליו הגעתי לחפש שמלה, קצת חששתי, לא ידעתי איך התהליך מתנהל וכמה אצטרך לחפש עד שאמצא את השמלה המיוחלת (אני קצת בררנית). מהרגע הראשון יעל קיבלה אותי עם יחס... ם, סבלני ומאוד פתוח. השמלות שלה מדהימות ומאוד מיוחדות וזו הייתה חוויה שפתחה לי את מסע חיפוש השמלה בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות. תודה רבה רבה חדווה ויעל! (דורית ספוליאנסקי)

הוספת תגובה