Henika By Yael Pick- הניקה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

Henika By Yael Pick- הניקה

053-7931232
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב, שמלה לשושבינה

  • במיוחד בשבילך
  • שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • קנייה, השכרה

  • שירותים
  • טראש דה דרס

  • מחיר שמלות כלה
  • 5000 עד 9000 ₪

  • מחיר שמלות ערב ושושבינה
  • 400 עד 3000 ₪

Henika By Yael Pick- הניקה

קצת על העסק

איך מגיעים לHenika By Yael Pick- הניקה

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

Henika By Yael Pick- הניקה - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

28 חוות דעת על Henika By Yael Pick- הניקה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Evgen-תמונה
Evgen
בדיקה
5
24/07/2017

בדיקה בדיקה

הוספת תגובה
שירן-תמונה
שירן
שמלת כלה
4.5
24/06/2017

יעל קיבלה אותי מהרגע הראשון בזרועות פתוחות ושפע של אהבה. מיד אהבתי את עבודתה המרשימה והמקצועית. רציתי שמלה מיוחדת ואצל יעל כל מה שרציתי היה פשוט אפשרי והיא עשתה עבודה מדהימה !!!... הסטודיו הנעים והמהמם מרשים מאוד. היחס וההקשבה פשוט מדהים ויחד עם זאת המקצועיות של יעל מורגשת לאורך כל הדרך !! ממליצה באהבה גדולה !!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Suzan-תמונה
Suzan
המקום המושלם! השמלה המושלמת!
5
18/06/2017

אל יעל הגעתי דרך פרסום בפייסבוק. לפני שהגעתי ליעל הייתי במקום אחד שממנו יצאתי מתוסכלת. לא חשבתי שדווקא אצלה אמצא את השמלה המושלמת, אפילו חששתי משום שהגעתי אליה דרך פרסום... . כבר בפגישה הראשונה היה לי קליק עם יעל עוד לפני שמצאתי את השמלה שאתה אתחתן. מדדתי 3 שמלות שאת כולן רציתי :) אך השלישית באמת הייתה השמלה המושלמת עבורי. איכות הבדים, ההשקעה ושימת הלב לכל פרט ופרט בשמלה הורגשו מהמדידה הראשונה. בפגישה השנייה כבר הכרתי את אירנה המדהימה, התופרת בעלת ידי הזהב, שהצליחה להבין את כל השיגעונות שלי וליצור לי את שמלת חלומותיי. יעל ואירנה, תודה על הגשמת חלום! תודה על הסבלנות, ההשקעה והאכפתיות בכל שלב. קיבלתי אין ספור מחמאות ונהניתי משמלה נוחה ומהממת. וכמובן שהיה לי קשה מאוד להחזיר אותה! ממליצה בחום לכל אחת!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Rotem-תמונה
Rotem
המלצה על שמלת כלה בסטודיו Henika by Yael Pick
5
04/06/2017

הגעתי ליעל אחרי שראיתי פרסום באינטרנט של השמלות שלה, וזה היה הסטודיו הראשון שנכנסתי אליו. למרות שנסעתי לעוד שני מקומות בתל אביב, היה ברור שאני חוזרת לסטודיו של יעל - היחס האישי,... העיצוב המיוחד וההתאמה של השמלות לסגנון ולמבנה הגוף שלי פשוט עשו את העבודה! נהניתי בכל מדידה, היחס אישי וההתאמה חסרת ההתפשרויות בדיוק למידות ולסגנון שלי הפכו את החוויה לכיפית ומהנה! אני ממליצה בחום על יעל ועל סטודיו Henika - יעל ואירנה יעבדו קשה ולא יתפשרו עד שתהיי הכי מרוצה!!! לא הפסקתי לקבל מחמאות במשך כל האירוע. מומלץ מומלץ מומלץ!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Tal-תמונה
Tal
המלצה על שמלת כלה מושלמת
5
04/06/2017

הניקה היה המקום הראשון בו התחלתי את חיפוש שמלת הכלה. יעל המקסימה קיבלה את פניי, ישר קלטה את הראש שלי ונתנה לי למדוד מספר שמלות מהממות ביופין עד שמצאתי את האחת. ממש כמו בסרט... , ברגע שיצאתי מחדר ההלבשה, ידעתי שזאת תהיה השמלה שאיתה אתחתן. יעל ביקשה שאמדוד עוד בכדי שאהיה בטוחה ונשארה איתי מעבר לשעות הפעילות של הסטודיו רק למען הסר ספק. לפני כל מדידה חיכיתי בציפייה לצאת מהלחץ והבלאגן של העיר ולהגיע לסטודיו הקסום, השקט והמרגיע במושב. אירנה התופרת המדהימה, הייתה עם חיוך כל הזמן ומילאה ברצון ובאהבה כל בקשה שהייתה לי. יעל הייתה תמיד זמינה לכל שאלה, החל מסוג התחתונים ועד לשיזוף והתכשיטים, הרגשתי שהייתה לי יועצת שמלווה אותי בענייני החתונה. השמלה יצאה הרבה מעבר למה שדמיינתי - מהממת, נוחה, מיוחדת ופשוטה בו זמנית. קיבלתי עליה המון מחמאות ובאמת הרגשתי נסיכה. ממליצה לכולן להגיע להניקה, ללא ספק הבחירה הטובה ביותר שעשיתי!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים