Henika By Yael Pick- הניקה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על Henika By Yael Pick- הניקה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

28 חוות דעת על Henika By Yael Pick- הניקה

Sivan-תמונה
Sivan
החתונה של שלומי וסיון
5
31/01/2017

הדבר הכי חכם שעשיתי בחתונה שלי חוץ מלבחור בחתן היה לבחור ביעל פיק כמעצבת השמלה שלי. הגעתי ליעל בהמלצת חברה שהייתי כבר מיואשת והייתי בטוחה שאני הולכת להתפשר ואז תוך חמש דקות מצאתי... את שמלת החלומות שלי. יעל ואירנה המהממות ישר הבינו את הראש שלי וזרמו איתי לשינויים שהפכו את השמלה לגמרי עד שהגענו להסכמה שזאת השמלה!!! בתור אחת שלובשת שחור כל החיים שלה שמלה לבנה הייתה ממש מפחידה בעיקר שכל השמלות היום ממש לא לטעמי וביחד הגענו לשמלה המושלמת. ממליצה לכולכן ללכת ולראות ומבטיחה לכם שזה בדיוק המקום למצוא את מה שאתן מחפשות. יעל ואירנה המון המון תודה אתן פשוט אלופות:)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Eden-תמונה
Eden
החתונה של עדן ויואב
5
22/11/2016

ליעל המהממת הגעתי דרך הפייסבוק במקרה וישר התאהבתי בה ובסגנון שלה. מהרגע הראשון שנכנסתי לסטודיו, יעל קיבלה אותי עם חיוך ענק וסבלנות רבה. ביום הגדול קיבלתי את השמלה ולא הפסקתי לקבל... מחמאות כל הערב ומעבר לזה שהשמלה הייתה פשוט מושלמת היא הייתה כל כך נוחה. אזז בנות אני ממליצה לכן לקפוץ לhenika (בית שערים) ואני בטוחה שלא תתאכזבו:)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Rotem-תמונה
Rotem
חתונה רותם וגיא
4.8
17/11/2016

לסטודיו של יעל הגעתי דרך תיוג בפייס וכאשר נכנסתי אהבתי את הסגנון והחלטתי ששווה לנסות!!! בדיעבד זה היה מזל!!! ישר במפגש הראשון יעל הייתה מקסימה, סבלנית ונתנה לי לנסות כל סגנון... לה שרק רציתי. כל שמלה שמדדתי הייתה מהממת יותר מהשנייה והייתה התלבטות קשה, אך שמדדתי את האחת ישר אמרה לי שזו זו והיא אכן צדקה! מקום מקסים ביתי ולא תעשייתי, יחס אישי ונעים שאין דברים כאלה!!! מהנעלים לתחתונים ותכשיטים הכל עזרו וייעצו בנתינה מלאה ואף הפתעה בשמלה ביום החתונה!!! לא מפסיקה לקבל מחמאות על השמלה שנתפרה בקפידה על ידי אירנה המדהימה!!! השמלה הייתה נוחה להפליא ולא זזה לאורך כל הערב. מי שרוצה חוויה נעימה ורגועה עם עיצוב משגע זה המקום עבורה! ממליצה בחוםםםםםםםם!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
gilifinkel-תמונה
gilifinkel
מקום מדהים!! מומלץ מכל הלב!!
5
27/10/2016

יעל מדהימה רגישה ומקצועית..ידעה להתאים לי כבר במפגש הראשון שמלה שארגיש בה הכי נוח טוב וכייף. זה המקום הראשון שהיתי בו ולא הייתי זקוקה לשום סיבוב שמלות נוסף... אהבה ממבט ראשון!... מלה נתפרה במקצועיות מרשימה..במהלך כל המדידות המפגשים היו נעימים נוחים ומרגיעים. הרגשתי לאורך כל הדרך שאני בידיים הכי טובות שיש. אירנה ויעל תודה רבה רבה..התהליך היה כייף גדול והתוצאה עוד יותר!. המון המון תודה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Yunna-תמונה
Yunna
תודה על שימלת חלומותיי
5
10/10/2016

​בחירת שימלת כלה היתה אתגר גדול עבורי. אני בחורה מלאה והיה לי הרבה חששות. חיפשתי מלא באינטרנט, קבעתי פגישות בסלונים שונים ולא הצלחתי למצוא משהו שגם ישקף את האופי שלי, גם יהיה... ח וגם יראה עלי יפה ויגרום לי להרגיש טוב עם עצמי. אני חייבת לציין שבשלב מסויים כבר הייתי כבר די מיועשת ואיבדתי תקווה. נכנסתי לעמודים בפייסבוק, ראיתי תמונות של שמלות, התייעצתי עם חברות שהתחתנו, ולא היה לי קליק עד שהגעתי לעמוד של יעל פיק - שמלות כלה וערב / Henika by Yael Pick. מהמפגש הראשון עם יעל ואירנה - צוות המקום, הכל היה אחרת. הן דיברו איתי כמה דקות, ודי קלטו אותי. מדדנו מלא שמלות במגוון סיגנונות כדי להבין מה מתאים ומה פחות. בנוסף הוצאו אופציות נוספות ושילובים של חלקים שונים מהמגוון, הסתכלנו על האופציות במבט ביקורטית ומהר מאוד הגענו למסכנה לגבי השימלה שתהייה. השימלה שלי הורכבה מכמה חלקים שהוצאו ונתפרה מאפס. הצוות היה מאוד מקצועי, נעים ותומך והרגשתי ממש ננוחה איתן. הן עבדו מהר ועשו עבודה מאוד איכותית, על הדרך גם צחקו איתי והרגיעו מאוד כשהייתי צריכה. עם כל מדידה התאהבתי בשימלה שלי יותר ויותר, אבל הבנות כל פעם הציעו לי מה אפשר להוסיף ולא וויתרו עד הרגע שהשימלה הייתה נראת מושלמת ולא היה כבר מה להוסיף או להוריד! השימלה יצאה מהממת, יותר אפילו ממה שיכולתי לתאר לעצמי. היא הייתה נוחה, הסתירה את מה שצריך להסתיר (אין מה לעשות :) הדגישה את מה שהיה צריך להדגיש ושיקפה את האישיות שלי באופן מלא, כמובן בזכות יעל שקלטה אותי עוד מהמפגש הראשון! האירוע שלנו היה מיוחד בגלל בעלי ואני עלינו לארץ לבד, ללא משפחות ומהתחלה לא יכולנו לחלום על חתונה מפוארת וספקים ברמה גבוה. אבל מצא אותנו פרוייקט ״מברוק״ שכל מטרתו לעזור

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
טל-תמונה
טל
חתונת צהרים בחורשה יגור
5
08/10/2016

כשבאתי לבחור שמלת כלה יעל הייתה הבחירה הראשונה ואחרונה שלי, יעל נתנה לי ליווי צמוד כיפי ומקצועי שיצר את השמלה המדהימה שלי, קיבלתי אינספור מחמאות על השמלה!! מומלץ בחום!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שירן-תמונה
שירן
חתונה שמלות כלה
5
07/10/2016

כאשר הגעתי ליעל זה היה לאחר חיפוש רב של שמלות כלה, היה מבחר רב של שמלות ולא ידעתי מה לבחור , לכן החלטתי בסוף לקחת 2 שמלות! יעל הייתה סבלנית מקצועית ובעלת חוש עיצובי ברמות הגבוהות... שראיתי (וראיתי המון) דבר שגרם לי להרגיש ביטחון מלא בתוצאות השמלה. כאשר השמלה הייתה מוכנה יש לציין במהירות רבה, נדהמתי מיופיה לא האמנתי שהיא תצא כל כך יפה יותר מכל דמיון בול השמלה שתמיד חלמתי עליה!!! יושבת בצורה מושלמת בד מהמם, עיצוב חלומי ותפירה ברמה הגבוהה ביותר.. תודה רבה יעל על שהגשת לי חלום אני לא מפסיקה לקבל מחמאות זה לא פשוט לעצב שמלה לכלה צריך לענות על המון דברים ואחד המחמאות הרבות שקיבלתי היו "שמלה מהממת שמתאימה לך בדיוק לאופי שלך לגוף שלך למי שאת, פשוט את!" וזה כל כך נכון את יודעת בדיוק מה הכלות שלך צריכות ואת יודעת להתאים זאת לגוף לאופי ולסגנון של הכלה. תודה תודה תודה את אלופה!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Lee-תמונה
Lee
29.9.16 חתונה בבת הגלבוע
5
05/10/2016

מהרגע שנכנסתי ליעל ידעתי ששם אמצע את השמלה המתאימה בשבילי! יעל הייתה מאוד נחמדה,יחס אישי ,הרגשה חמימה ומקצועיות. כולם החמיאו על השמלה והכי חשוב שלי היה נוח מאוד והרגשתי... ין ספק שיעל היא הבחירה הכי טובה שאפשר לבחור! ממליצה בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מיכל-תמונה
מיכל
מרוצה מרוצה מרוצה!!!
4.8
22/09/2016

הגעתי אל יעל, מעצבת מקסימה, מדדתי מספר שמלות וברגע שמדדתי את המיוחדת שלי ידעתי שזאת היא השמלה שאיץה אכנס אל החופה. יעל הייתה קשובה וניסתה לזרום עם הבקשות שלי, אך עם זאת נשארה... נה לדגם המקורי דבר שהיה לי חשוב מאוד. השמלה הייתה בהשכרה אך בתפירה אישית. קיבלתי אין סוף מחמאות. תודה תודה תודה!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
net-תמונה
net
בחירה מצוינת
5
31/08/2016

יעל ואירנה אתן מדהימות!! כבר באתר ראיתי שיש בהניקה מגוון רחב של שמלות מהממות וייחודיות , אבל יחס אישי אדיב סבלני מתוק מקצועי כמו שלכן זה באמת נדיר!! זו הייתה חוויה חלומית בתוך... ירוף הזה של החתונה. יעל הקדישה לי את כל הזמן שבעולם, עמדה בזמנים הייתה גמישה לרצונות ולגחמות שלי והבינה בדיוק מה אני רוצה וצריכה... עשתה זאת בחיוך ובחום בסטודיו הביתי והנעים שלה. ממליצה לכולן !! ובעיקר לבנות הצפון אל תיסעו למרכז כשיש לכן מקום כזה נהדר בצפון

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה